Mies: kerro, miksi torjuit naisen, joka ilmaisi olevansa sinusta kiinnostunut.
Olisi kiva kuulla, mitkä on olleet niitä tekijöitä, miksi mies tartu tilaisuuteen, jota moni mies täällä kuitenkin kovasti toivoo eli naiseen aloitteeseen.
Kommentit (265)
Multa saa aina pakit nainen joka on päällekäyvä, röyhkeä ja ihan liian innokas. Tykkään siis muutenkin rauhallisista, hillitysti käyttäytyvistä ja asiallisista ihmisistä eikä aloitteentekevä nainen ole mikään poikkeus.
Ihmetyttää miksi niin moni nainen tekee aloitteensa epäasiallisesti ja moni jopa käy samantien käsiksi ja alkaa kopeloimaan tai ainakin kertoo kuinka munaa tekee mieli ja heti.
Yks sai pakit kun oli heti tunkemassa kättään mun housuihin kun halusi tietää onks sulla minkäkokoinen.
Liikaa elämänkokemusta omaava nainen saa aina pakit ja just siksi, että mä olen terveellä tavalla itsevarma. Tuollainen nainen on hirmu raskas kumppani kun normaali positiivisuus ja elämänilo puuttuu.
En voi koskaan haluta sellaista naista, joka hyväksyisi tasoiseni miehen.
Ensimmäinen oli tupakalta, vanhalta viinalta ja hieltä haiseva nainen jossain baarissa. Olin hitusen järkyttynyt fyysisestä kontaktista.
Sitten oli nainen, jolla oli kuulemma julma ja väkivaltainen mies. Ei tarvitse kuin voittaa mies, niin sitten saa prinsess..., siis tädin ja kaksi lasta sekä vähän ajetun Tojotan talvirenkaat.
Ja sitten vielä olisi voinut vähän kaverin vaimoa laittaa. Vaikka sekä järki, että jokin muu alkoivat seistä, ansaitsin pyhimyksen sädekehän sekä sain ikuisen vihollisen kaverin rouvasta.
Että ei tässä mitään incceleitä olla, naisseuraa on ollut tarjolla!