Mies: kerro, miksi torjuit naisen, joka ilmaisi olevansa sinusta kiinnostunut.
Olisi kiva kuulla, mitkä on olleet niitä tekijöitä, miksi mies tartu tilaisuuteen, jota moni mies täällä kuitenkin kovasti toivoo eli naiseen aloitteeseen.
Kommentit (265)
Kävi ilmi että hänellä on kaksi lasta ja toinen oli jostain yhden illan jutusta saanut alkunsa.
En halunnut olla kolmannen vahingon isä.
Alkoi ensimmäisenä kyselemään varallisuuttani ja mitä lahjoja ostan hänelle ja minne matkalle vien hänet
Vierailija wrote:
Alkoi ensimmäisenä kyselemään varallisuuttani ja mitä lahjoja ostan hänelle ja minne matkalle vien hänet
Deittisovelluksissakin naiset kysyvät aina ensimmäisenä ammattia eli statusta ja rahaa.
Nuorena teinipoikana olen torjunut ihan ujouttani innokkaan tyttösen. En vaan luottanut itseeni.
Aikuisena en ole koskaan torjunut naisen itsensä takia. Tilanne ei vaan ole ollut sopiva.
- Kaverin siskon olen torjunut, koska pidin liian isona riskinä ystävyydelle.
- Jo vakiintuneena ei vain ole sopinut tilanteeseen. Kaikkia en ole torjunut😜
Oi noita nuoruuden aikoja. Kaikesta on jo vuosikymmeniä. Ei enää ajankohtaista.
on siis myös ja erityisesti sellaisia jotkatyrkytätvät itseään kun saavat juorun tyngästä kiinni että joku toinen nainen on kiinnostunut. tullan sitten mediaan kailottamaan kailottamaan asiaa ja tehdää siten varmaksi että on aina joku mustankipeä sellainen joka haluaa ko. mieshenkilön ja tämän toisen väleihin kapuloita. laitetaan kaikkea peeaat aliikkeelle miehestä jotta saataisiin se kilpailija pois kuvioista. mutta sen jälkeen helvetti vasta naikkoselle vasta alkaakin. viimeistään siinä vaiheessa kun naikkosen (lue, kakaran) mies saavihiä että naikosensa roikkuu muissa miehissä ja selvästi yrittää kävellä lähikaupassakin päin jotain miestä siksi että saisi "katseaktia". otuksia jotka ovat todella heikkoja surkean kuorensa kanssa.
Tämmösiä tulee mieleen:
-lihava
-ei antanut seksijä kuukauden tapailun jälkee ja toinen nainen antoi
-treffit "työhaastattelu"
-yh
-isoja tatskoja.
Aika monikin kaupankassa on jäänyt tuijottamaan kun niitä katsoo silmiin. En tiedä onko se niiden puolelta soidinkutsu vai mitä mutta en ole koittanut kepillä jäätä eli pyytänyt tai antanut puhelinnumeroa.
En tiedä oliko tämä nyt varsinaiseen aiheeseen liittyvää mutta kunhan kirjoitin. Muualla en naisia oikein tapaakaan, paitsi kirjastoissa mutta siellä se ei toimi.
Mä sanon naisena vielä sen, että itse olen torjunut unelmieni miehen koska se oli vain aivan liian tasokaas mun tasoon verrattuna. Se oli hyvännäköinen lentäjä jota kaikki naisen kuolasi. Mä olin vasta eronnut, keski-ikäinen, kahden lapsen äiti ja ajattelin, että särjen vain sydämeni sen kanssa. Ja olisin varmasti särkenytkin, jos olisin juttuun lähtenyt mukaan. Eli ei torjunnan syy aina ole se, että on liian ruma tms.
Vierailija wrote: on siis myös ja erityisesti sellaisia jotkatyrkytätvät itseään kun saavat juorun tyngästä kiinni että joku toinen nainen on kiinnostunut. tullan sitten mediaan kailottamaan kailottamaan asiaa ja tehdää siten varmaksi että on aina joku mustankipeä sellainen joka haluaa ko. mieshenkilön ja tämän toisen väleihin kapuloita. laitetaan kaikkea peeaat aliikkeelle miehestä jotta saataisiin se kilpailija pois kuvioista. mutta sen jälkeen helvetti vasta naikkoselle vasta alkaakin. viimeistään siinä vaiheessa kun naikkosen (lue, kakaran) mies saavihiä että naikosensa roikkuu muissa miehissä ja selvästi yrittää kävellä lähikaupassakin päin jotain miestä siksi että saisi "katseaktia". otuksia jotka ovat todella heikkoja surkean kuorensa kanssa.
Niin te kolme törmäilette toisiinne kaupassa? Tommihan tykkää lymyillä hyllyjem välissä. Sä voisit Mikki antaa Tommille seuraavan kerran kun tämä hiipii kyläkaupan kokoisen marketin käytävillä. Joo, kun mä en oikeen lämpene tollaselle. Hyvä jos ite tykkäät ^.^
En tiedä, koska mua ei ole kukaan nainen koskaan lähestynyt.
Halusi naimisiin ja lapsia, kuten naiset yleensä. Kokemattomana tuntui turhan isolta harppaukselta että ensimmäinen juttuni naisen kanssa olisi avioliitto ja lapsi, no en kyllä edes naimisiin saati lapsia haluakaan.
Muikkeli halusi etupäässä seksiä ja oli humalassa. Kiitos, mutta ei kiitos. Haluan ensin tutustua ihmiseen enkä koskaan mene sänkyyn humalaisen naisen kanssa, vaikka sitten olisikin vain vähän hiprakassa.
Vierailija wrote:
Puhui aivan liikaa. Ei kestänyt hetkenkään hiljaisuutta, vaan täytti joka sekunnin tyhjällä palpatuksella. Ei sellaista introvertti pitkään jaksa.
Saattoi olla vain hermostunut. Olen itsekin introvertti, mutta luulen olevani vastuussa muiden viihtymisestä ja pälpätän liikaa erityisesti silloin, kun haluan pitää muut tyytyväisinä. Sama jos jännittää. Tutussa ihmissuhteessa en jaksa höpöttää turhia ja ärsyttää kaikki turha höpötys.
Viimeiset mitä muistan:
- ei viehättävä ja tarjosin kaveriutta. Ollaan kavereita, vaikka vieläkin tuntuu haikailevan jollain tasolla. Viimeksi nuuhki mun tuoksua ja välillä katsoo todella pitkään
- ei viehättävä enkä harrasta yhdenyönjuttuja
- viehättävä, mutta jänistin
- liian humalassa ja en harrasta yhdenyönjuttuja
- ei viehättävä sittenkään (olin humalassa) ja ollaan kavereita
- asui liian kaukana loppujen lopuksi
Koska en tykkää naisista ylipäätään. Seurustelen hänen veljen kanssa.
Vierailija wrote:
Mä sanon naisena vielä sen, että itse olen torjunut unelmieni miehen koska se oli vain aivan liian tasokaas mun tasoon verrattuna. Se oli hyvännäköinen lentäjä jota kaikki naisen kuolasi. Mä olin vasta eronnut, keski-ikäinen, kahden lapsen äiti ja ajattelin, että särjen vain sydämeni sen kanssa. Ja olisin varmasti särkenytkin, jos olisin juttuun lähtenyt mukaan. Eli ei torjunnan syy aina ole se, että on liian ruma tms.
Miksi miehen ammatti piti mainita?
Hän oli todella pitkästyttävää seuraa.