Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: kerro, miksi torjuit naisen, joka ilmaisi olevansa sinusta kiinnostunut.

Vierailija
14.10.2023 |

Olisi kiva kuulla, mitkä on olleet niitä tekijöitä, miksi mies tartu tilaisuuteen, jota moni mies täällä kuitenkin kovasti toivoo eli naiseen aloitteeseen.

Kommentit (265)

Vierailija
141/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta näki, ettei meillä ole tarpeeksi yhtenäiset elämäntavat vaan nainen tykkää olla turhan usein maistissa ja sen myös haistoi, että se vetää röökiä. Lisäksi nainen oli pulska ja jotenkin suttuinen vaikka ihan töissäkäyvä ihminen oli kyseessä eikä mikään elämänhallintansa menettänyt rapajuoppo.

Vierailija
142/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli melko kyseenalainen maine ja saatille vaikutti pääsevän kuka vaan.

En halunnut olla se, jonka "vuoro" on tällä kertaa vaikka nainen kovasti vakuutti olevansa sitoutumishaluista tyyppiä jota ei irtoseksit kiinnosta, joka sai naisen vaikuttamaan myös epärehelliseltä tai vaihtoehtoisesti jotenkin sekoboltsilta joka ei tajua omaa käytöstään.

Tuo oli siis vuosia sitten kun suht samat naamat oli samassa kuppilassa harva se viikonloppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen kysymys.

Varmaankaan ei kiinnosta ko. tyyppi.

Vierailija
144/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli aika pitkälti kopio tuksusta ja tuollaiset epäsiistit päihdesutturat ei oikein nappaa.

Vierailija
145/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

wt nainen + pari ipanaa jonkun liimanhaistelijan kanssa, muuten oikein hyvännäköinen nainen mutta ei kiitos...

Kumpi on sinusta pahempi, naisella ennestään lapsia liimanhaistelijan kanssa vai arabin/afrikkalaisen kanssa?

Kumpikin riittää siihen, ettei nainen kiinnosta pätkän vertaa.

eri

Vierailija
146/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Venäjän tappiot ovat nyt sitä luokkaa, että kaikki virallinen tieto pitää valehdella.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d19de36c-4172-432c-b81a-5305ed6ee572

Tämä on aika uniikki syy antaa naiselle pakit.

Vierailija
147/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naisella oli melko kyseenalainen maine ja saatille vaikutti pääsevän kuka vaan.

En halunnut olla se, jonka "vuoro" on tällä kertaa vaikka nainen kovasti vakuutti olevansa sitoutumishaluista tyyppiä jota ei irtoseksit kiinnosta, joka sai naisen vaikuttamaan myös epärehelliseltä tai vaihtoehtoisesti jotenkin sekoboltsilta joka ei tajua omaa käytöstään.

Tuo oli siis vuosia sitten kun suht samat naamat oli samassa kuppilassa harva se viikonloppu.

Tunnen samantyylisen sekoboltsin jolla käytös tuntuu olevan usein täysin ristiriidassa sanomansa kanssa ja usein myös unohtelee mitä on aiemmin sanonut, syyttäen siitä minun väärinmuistamistani. Se mainostettu rehellisyys ja luotettavuus oli myös aika kyseenalaista kun leuka löystyi vähän liikaa oudompienkin tyyppien seurassa asioistani.

Vierailija
148/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vaikutti jotenkin holtittomalta, päällekäyvältä ja impulsiiviselta eikä käytöstavatkaan olleet ihan hallussa vaikka toisaalta olikin jotenkin kiltin ja hyväntahtoisen oloinen.

Ehkä se suurin syy oli just nuo sekavat signaalit, koska kyllä kertapanoksi tuollainen villimpikin kelpaa mutta tämä oli ihan härö kun veti tuota kovis- roolia.

Vierailija
149/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli bulgaari.Tavoitteli hyötyä tai yritti kiristystä.Selvisi aika pian.

Vierailija
150/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin tyhjäpäinen nainen, että en vain pysynyt ajattelemaan mitään vakavampaa. Siis ulkoisesti minulle aika yläriman nainen, etten ihan helposti parempaa saa. Naama noin 8 ja tissit ja perse vähintäänkin 9. Mutta se päänuppi ja ne ajatukset, aivan tyhjää täynnä. Mistään ei osannut ajatella syvällisesti tai analyyttisesti ja esim yleistieto oli aivan olematon. Sille sopii paremmin ne "Everlast-miehet", jotka käy salilla ja ajaa sillä 15 vuotta vanhalla osamaksulla ostetulla Bemarilla.

Vierailija
151/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kokenut kovia elämässään. Kaatoi elämänsä "likasankoa" mun päälle vaikka ei vielä oltu "virallisesti" yhdessäkään. Oli lääpällään muhun mutta sanoin että tästä ei voi tulla mitään. 

Vierailija
152/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tiesin tuttavan kautta että kyseisellä naisella ei ole kaikki aukot käytettävissä

Hauska. Mä taas tiesin tuttavien kautta, että kyseisellä naisella on kaikki aukot käytettävissä eikä ole niin tarkkaa kuka niitä täyttää.

Mä olin tuolloin hakemassa ihan muuta kuin kertapanoa.

Vierailija
153/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui aivan liikaa. Ei kestänyt hetkenkään hiljaisuutta, vaan täytti joka sekunnin tyhjällä palpatuksella. Ei sellaista introvertti pitkään jaksa.

Vierailija
154/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kiva ja kivannäköinenkin nainen mutta ihan liian innokas kun oli heti siirtymässä sänkypuuhiin ja aivan liian suoraviivaisesti (yritti useammankin kerran tunkea kättään mun housujen sisään jo baarissa) eikä ymmärtänyt ettei ole mikään kiire.

Vierailija
155/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

...Että miehen pitäisi "tarttua tilaisuuteen", sama minkälainen nainen häntä lähestyy? 

Itse aiheeseen: Ei sytyttänyt/not my type, ei kai siinä sen kummempaa syytä tarvitse olla. 

Toisaalta niinhän palstalla kerrotaan, että nainen kuin nainen saa kyllä miehen halutessaan ja on näin ollen yksin/sinkku ihan vain nirsouttaan kun ei kelpuuta ketä vaan.

Vierailija
156/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samanlaisia syitä kuin naisillakin. 

Vierailija
157/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin toisen kanssa. Naisen elintavat. Naisen lihavuus. Naisen ylimielisyys muita kohtaan. Liiallinen ulkonäköön panostaminen. Epäeroottisuus. Teinimäinen käytös ja puheet. Siinä muutamia syitä, miksi olen sanonut naisille ei.

Vierailija
158/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

...Että miehen pitäisi "tarttua tilaisuuteen", sama minkälainen nainen häntä lähestyy? 

Itse aiheeseen: Ei sytyttänyt/not my type, ei kai siinä sen kummempaa syytä tarvitse olla. 

Toisaalta niinhän palstalla kerrotaan, että nainen kuin nainen saa kyllä miehen halutessaan ja on näin ollen yksin/sinkku ihan vain nirsouttaan kun ei kelpuuta ketä vaan.

Nainen kuin nainen saa seksiä halutessaan.

Vierailija
159/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään syystä, koska kukaan ei ole tehnyt aloitetta useaan vuoteen.

Vierailija
160/265 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on aina syy. Oli mikä tahansa sukupuoli, niin ulkonäkö on syy, miksi joku kiinnostuu romanttisesti tai ei kiinnostu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä