Mies: kerro, miksi torjuit naisen, joka ilmaisi olevansa sinusta kiinnostunut.
Olisi kiva kuulla, mitkä on olleet niitä tekijöitä, miksi mies tartu tilaisuuteen, jota moni mies täällä kuitenkin kovasti toivoo eli naiseen aloitteeseen.
Kommentit (265)
Oli ihan nätti nainen mutta käytti punaista kynsilakkaa, joten ei kiitos.
T:m43
Naisella oli lapsia ja itse suurinpiirtein en ole edes pitänyt naista kädestä kiinni. En todellakaan ole valmis heti miksikään isäpuoleksi varsinkaan kun en tule lasten kanssa edes kovin hyvin toimeen.
Toisaalta olisi pitänyt suostua koska muutkaan naiset ei ole minusta koskaan kiinnostuneet. Eipä näin pitkästi yli kolmekymppisenä taida olla juurikaan samna ikäluokan naisia joilla ei olisi lapsia? Itseluottamuksestakaan ei ole mitään jäljellä kun ei sitä paljon ole ollut ennenkään.
Ehkä parempi onni sitten keski-iän seuduilla kun alkaa ikäisteni naisten lapset olla ja niin vanhoja ettei nekään enää häiritse ja ärsytä?
Alkoholin käyttö. Paljastui että pari juomaa ei ollutkaan viikonloppuisin saunan jälkeen se todellinen vaan myös viikolla useimpina päivinä kului se pari juomaa.
Ja sitten selvisi, että ne pari huomaa olivatkin todellisuudessa 5-6.
Vierailija wrote:
Naisella oli lapsia ja itse suurinpiirtein en ole edes pitänyt naista kädestä kiinni. En todellakaan ole valmis heti miksikään isäpuoleksi varsinkaan kun en tule lasten kanssa edes kovin hyvin toimeen.
Toisaalta olisi pitänyt suostua koska muutkaan naiset ei ole minusta koskaan kiinnostuneet. Eipä näin pitkästi yli kolmekymppisenä taida olla juurikaan samna ikäluokan naisia joilla ei olisi lapsia? Itseluottamuksestakaan ei ole mitään jäljellä kun ei sitä paljon ole ollut ennenkään.
Ehkä parempi onni sitten keski-iän seuduilla kun alkaa ikäisteni naisten lapset olla ja niin vanhoja ettei nekään enää häiritse ja ärsytä?
Minulla ei ole lapsia enkä sellaisia halua, mutta mies joka "päälle kolmekymppisenä ei ole edes pitänyt naista kädestä kiinni" alkaa kyllä todella soittaa hälytyskelloja. En ikinä sanoisi etten pidä lapsista. (Vaikken todellisuudessa pidäkkään) Koska siitä saa todella ikävän ihmisen leiman. Tuskin kannattaa odottaa mitään sitten keski-ikäisenäkään, vaan suosiolla luovuttaa ja keksiä muuta tekemistä elämässä.
Miksi tuota pitää ihmetellä? Miehethän saavat lähinnä pakkeja naisilta, joten kuulostaa kummalliselta, että mies ei saisi torjua epäkiinnostavaa naista.
Hän ei ollut ulkonäöllisesti sitä mitä haen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
...Että miehen pitäisi "tarttua tilaisuuteen", sama minkälainen nainen häntä lähestyy?
Itse aiheeseen: Ei sytyttänyt/not my type, ei kai siinä sen kummempaa syytä tarvitse olla.
Toisaalta niinhän palstalla kerrotaan, että nainen kuin nainen saa kyllä miehen halutessaan ja on näin ollen yksin/sinkku ihan vain nirsouttaan kun ei kelpuuta ketä vaan.
Nainen kuin nainen saa seksiä halutessaan.
Niin joltain viiden prosentin humalassa olevalta mieheltä joka jaksaa kolme minuuttia ja nukahtaa. Ihan kuin miehetkin löytää jonkun kiertämällä pari kapakkaa, ei vaatimuksia millaisen, jonkun löytää.
– Oikeasti voisi lopettaa tuon valheellisen hokeman.
Vierailija wrote:
Miksi tuota pitää ihmetellä? Miehethän saavat lähinnä pakkeja naisilta, joten kuulostaa kummalliselta, että mies ei saisi torjua epäkiinnostavaa naista.
Ei ole lausuttu, että ei saisi torjua, vaan kysytty luultavasti mielenkiinnosta miksi, koska sitä ei varmaankaan useimmiten suoraan sanota.
Jota kuta yrittänyttä voi siis vain kiinnostaa se, mitä aloituksen suoraan kysymykseen vastataan.
Vierailija wrote:
Tosi hyvä että annoit pakit. Tuo olisi ollut sulle tosi huono diili, mutta naiselle loistodiili saada luotettava ja kunnollinen mies hoitamaan j ännämiehen kanssa tehdyt lapset. Tämä on juuri se tavismiehen ongelma, että naiset alkavat kiinnostumaan vasta kun naiset ovat menettäneet oman markkina-arvonsa.
Ei ole oikein että mies odottelee vaihtopenkillä koko nuoruutensa ja sitten pitäisi alkaa heti perheenisäksi vieraille lapsille.
Kaikki pakit mitkä olen antanut on johtunut lapsista. Minä en muiden miesten lapsia elätä
En tajunnut että se oli kiinnostunut
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Aha. Eli lähes kaikilla syynä on "liian ruma nainen". Vaikka todennäköisesti ihan tavallisista naisista kyse. Usko miehiin murenee taas totaalisesti.
Kannattaa perehtyä kauneus ihanteisiin.
Kannattaa myös perehtyä yhdyssanasääntöihin.
Viimeisin tapaus:
Nainen oli ihan ystävällinen ja mukava, mutta hänellä oli 2 lasta, 20 kg ylipainoa, ikää 5 vuotta enemmän kuin minulla, lisäksi melko ikävystyttävät jutut, ja yleensä minä jouduin keksimään kaikki puheenaiheet.
Nainen oli minua 20 vuotta nuorempi, tosi kiva, nätti, leipoi parasta maistamaani pullaa ja oli kätevä käsistään. Hän jotenkin koko ajan teki pieniä juttuja, joilla kaunisti ja ilahdutti ympäristöään ja läheisiään. Olisin varmasti suostunut, ellen tykkäisi vain miehistä. Kaduttaa, etten saanut kakaistua tätä ulos, ennen kuin nainen lopulta suoraan ehdotti seksiä.
m49
1. Vaikutti aluksi kivalta naapurintytöltä. Selvisi, että takana paljon irtosuhteita ja riippuvainen persoonallisuus. Vuorovaikutus vastavuoronta. Minä kuuntelin hän puhui. Liian paljon psyykkisiä ongelmia. Tarjosi seksiä, en halunnut.
2. Vuorovaikutus vastavuorotonta. Liian vanha. Psyykkisiä ongelmia.
3. Anorektikko. Tarjosi seksiä, en halunnut.
4. Pahat psyykkiset ongelmat. Määräilevä.
5. En ilmeisesti ymmärtänyt vihjeitä silloin kun rauta oli kuumaa. Perheellinen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
...Että miehen pitäisi "tarttua tilaisuuteen", sama minkälainen nainen häntä lähestyy?
Itse aiheeseen: Ei sytyttänyt/not my type, ei kai siinä sen kummempaa syytä tarvitse olla.
Toisaalta niinhän palstalla kerrotaan, että nainen kuin nainen saa kyllä miehen halutessaan ja on näin ollen yksin/sinkku ihan vain nirsouttaan kun ei kelpuuta ketä vaan.
Nainen kuin nainen saa seksiä halutessaan.
Niin joltain viiden prosentin humalassa olevalta mieheltä joka jaksaa kolme minuuttia ja nukahtaa. Ihan kuin miehetkin löytää jonkun kiertämällä pari kapakkaa, ei vaatimuksia millaisen, jonkun löytää.
– Oikeasti voisi lopettaa tuon valheellisen hokeman.
Höpönhöpöä ja löpönlöpöä.
Kiinnostus ei ollut molemminpuolista kuten yleensä ei ole. Itseni oloiset eivät yleensä minuun ihastu, vain tantat ja teinitytöt. Ärsyttävää.