Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: kerro, miksi torjuit naisen, joka ilmaisi olevansa sinusta kiinnostunut.

Vierailija
14.10.2023 |

Olisi kiva kuulla, mitkä on olleet niitä tekijöitä, miksi mies tartu tilaisuuteen, jota moni mies täällä kuitenkin kovasti toivoo eli naiseen aloitteeseen.

Kommentit (265)

Vierailija
121/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmästynyt, jos joku nainen on aktiivinen. Ja vielä hämmästyneempi, jos hän on korkeatasoinen nainen - kaunis ja opiskelee hyvää alaa/on töissä.

Vierailija
122/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaikille naisille, jos teitä kiinnostaa joku mies ja haluisitte hänen huomion ("lähestyä").

Pitää asia kertoa suoraan puhumalla,mitkään katseet ym. eleet kun ei tarkoita mitään.

Ja vältetään väärinkäsitykset ym. Rohkeutta ja yritystä. 

Jos nainen ensin kertoo jotain itsestään ja mies ei vastaa kertomalla itsestään (mitä hän tekee työkseen, koulutus, parisuhdetilanne), niin naisen kannattaa kysyä suoraan: "Kerro jotain itsestäsi". Ja sitten voi kysellä tarkemmin, jos hän vaikuttaa kiinnostavalta mieheltä. Joskus miehet ovat tyhmiä sosiaalisissa tilanteissa. Kannattaa ajatella, kuinka isoäitisi suhtautuu kahvikutsuilla tuntemattomiin miehiin, joihin on kymmenien vuosien ikäero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Että miehen pitäisi "tarttua tilaisuuteen", sama minkälainen nainen häntä lähestyy? 

Itse aiheeseen: Ei sytyttänyt/not my type, ei kai siinä sen kummempaa syytä tarvitse olla. 

Vierailija
124/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen selkeä kiinnostuneisuuden ilmaus on ainakin omalla kohdallani äärimmäisen harvinaista. Varsinkin nyt, erittäin keski-ikäisenä. Sen muistan että nuorempana ollessa osa naisista kyllä osasi tehdä aikeensa tiettäväksi. Mutta näin myöhemmällä iällä, ei todellakaan.

Sitä suurempi oli yllätykseni, kun mukavan ja fiksun oloinen, suunnilleen ikäiseni nainen otti jonkin aikaa sitten yhteyttä sosmedian kautta, ja alettiin viestittelemään. Viikon päivät kun oltiin viestitelty, niin rohkaisin mieleni ja kysyin onko mahdollista tai sopivaa kysyä treffeille. Vastauksena kiertelyä ja kaartelua. (Ymmärtääkseni nainen on sinkku- statuksella, eronnut siis). Viestittely jatkui, ja viikon päästä alennuin kysymään uudelleen, samalla tuloksella. Siinä vaiheessa tuntui jo erittäin pahalta, mutta löin vielä kerran päätäni seinään ja kysyin neitoa seuraksi ulkoilma/ luonto kävelylle. "Kiitokset ehdotuksesta, mutta...." Tämä selvä. Erittäin selvä.

En ymmärrä. Nainen näki sen vaivan että otti selville nimeni sen jälkeen kun olimme tavanneet toisemme eräässä tilaisuudessa, otti minuun yhteyttä, jatkoi viestittelyä sen jälkeen kun oli antanut pakit ja senkin jälkeen kun oli antanut toiset pakit.

Nyt saa riittää minun puoleltani. Tämä olikin kyllä siveellisin suhde mitä on ikinä ollut. Ei pääse paljoa taudit tarttumaan, kun en metriä lähempänä häntä käynyt missään vaiheessa. Tyhmällä järjellä ajatellen, jos nainen tuli siihen tulokseen että tuo ukko onkin tyhmä kuin saapas, tai että muuten vain ei kiinnosta, niin homma olisi hoitunut yhdellä viestillä tyyliin " Nyt kun olen tarkemmin ajatellut niin ei tämä taida toimia..." Vaan ei, viestiä pukkasi tasaiseen tahtiin, todnäköisesti pukkaa edelleen. Sen tiedän että minä en ehdota enää mitään, enkä kysele minnekään.

Jos oli välillä nuorena nämä asiat vaikeita, niin ei näytä olevan yhtään helpompaa vanhempanakaan...!

Vierailija
125/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta naiset, eikä parisuhde.

Vierailija
126/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naisen selkeä kiinnostuneisuuden ilmaus on ainakin omalla kohdallani äärimmäisen harvinaista. Varsinkin nyt, erittäin keski-ikäisenä. Sen muistan että nuorempana ollessa osa naisista kyllä osasi tehdä aikeensa tiettäväksi. Mutta näin myöhemmällä iällä, ei todellakaan.

Sitä suurempi oli yllätykseni, kun mukavan ja fiksun oloinen, suunnilleen ikäiseni nainen otti jonkin aikaa sitten yhteyttä sosmedian kautta, ja alettiin viestittelemään. Viikon päivät kun oltiin viestitelty, niin rohkaisin mieleni ja kysyin onko mahdollista tai sopivaa kysyä treffeille. Vastauksena kiertelyä ja kaartelua. (Ymmärtääkseni nainen on sinkku- statuksella, eronnut siis). Viestittely jatkui, ja viikon päästä alennuin kysymään uudelleen, samalla tuloksella. Siinä vaiheessa tuntui jo erittäin pahalta, mutta löin vielä kerran päätäni seinään ja kysyin neitoa seuraksi ulkoilma/ luonto kävelylle. "Kiitokset ehdotuksesta, mutta...." Tämä selvä. Erittäin s

Nainen halusi olla ystäväsi. Minäkin tein monesti nuorempana sen virheen, että kuvittelin miehen voivan olla ystäväni. Ja joskus se näytti onnistuvankin, mutta mikähän totuus niissäkin tapauksissa sitten oli. En tiedä.

Vierailija
127/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti mutta en taida jaksaa kuunnella jostain horoskoopeista koko päivää

Vierailija
128/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina suhtautunut positiivisesti naisten aloitteisiin, mutta viime aikoina olet joutunut pettymyksekseni torjumaan kaikki (siis ehkä ne mahtavat 2 kappaletta viimeisen 8 vuoden aikana).

Olen itse akateemisesti koulutettu, alani työpaikassa, eronnut, asun pk-seudulla. Kiinnostunut kulttuurista ja yhteiskunnallisista asioista. Aina vikani on ylipaino, koska pidän hyvästä ruoasta.

Minua lähestyvät vain ylipainoiset, ammattikoulun käyneet naiset. Ja siis puhun todella pahasti ylipainoisista naisista, minuakin vielä lihavampia. Pieni ylipaino ei haittaa, koska silloin ruokailutottumukset todennäköisesti sopisivat yhteen. Yleensä potissa vielä jotain mt-ongelmaa tai lapsikatras kotona.

Joten hyvin näkee miten deittisovellukset ja media vääristävät naisten käsityksiä omista mahdollisuuksistaan.

Vierailija
129/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

128: On siinä se ero että ystäviäni näen silloin tällöin myös kasvokkain. Tämä nainen käyttää kovasti energiaa siihen että välttelee tilanteita jossa voisimme nähdä kasvokkain. Olemme siis sosmedia- kirjekavereita. Olkoon sitten niin, minä olen sen asian suhteen suruni surrut. Suhteemme on siis tasoa "millainen ilma siellä on..."  Ehkä tuommoinenkin antaa hänelle jotakin. Valitettavasti minulle ei oikeastaan juuri mitään. Säästä voin jutella töissä, tai kaupassa kassan kanssa. Haluaisin tuntea olevani jollekin haluttu. Valitettavasti ikäisilläni naisilla sellainen (fyysinen) halu näyttää jääneen vuosikymmenien taakse. Sellainen mielikuva tässä väkisinkin tulee, vaikka yleistää ei tietenkään voi.

Vierailija
130/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran facessa lähestyin erästä sinkkuryhmän naista yksityisviestillä. Hän jopa vastasi, mutta jotenkin siihen tyyliin että tulkitsin hänen olevan "ei vois vähempi kiinnostaa" ja toivottelin hyvää jatkoa. Nainen ihmetteli että "sinäpäs helpolla luovutit", no siitä hetken jatkui viestittely joka hyytyi silti naisen osalta. Mutta jokseenkin huvittavan ylimielinen kommentti mistä paistoi että jep jep on siinä miehet lähestyneet ja se on naiselle normaalia.

Vierailija
131/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aha. Eli lähes kaikilla syynä on "liian ruma nainen". Vaikka todennäköisesti ihan tavallisista naisista kyse. Usko miehiin murenee taas totaalisesti. 

No mikä se syy teillä naisilla jatkuvasti läpsyviin rukkasiin sitten on olevinaan?

Vierailija
132/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Parempi jatkossakin olla tekemättä aloitetta yhdenkään miehen suuntaan. 

Joo ei tosiaan kiinnosta enää kun tätä lukee. "Mahot läskit ihrakasat näppylänaamat vaan  lähestyy, miksi rumat luulee jotain itsestään" jne.

Samalla logiikalla miesten olisi pitänyt lopettaa aloitteiden teko jo vuosisatoja sitten, kun naiset nokka pystössä antaa pakit mielestään rumalle miehelle.

Vierailija
133/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ulkonäkö ei miellyttänyt

Naisella voi olla myös erilaisia ärsyttäviä piirteitä kuten tupakointi, runsas alkoholin käyttö, tatuoinnit, lävistykset, vähäisestä liikkumisesta johtuva ylipaino, alatyylinen kielenkäyttö (etenkin v-sanan toistelu), heikko yleissivistys (tekee älykkäästä keskustelusta vaikean) mahdolliset mielenterveysongelmat ja monenlaiset rahaongelmat (mm. pikavipit).

Torjumiseen voi vaikuttaa myös miehen oma elämäntilanne eli hän ei todellakaan etsimässä mitään parisuhdetta vaan muut asiat menevät sen edelle. Jos mies on romantikko, niin se edellyttää myös voimakasta rakastumisesta kyseiseen naiseen, jotta hän on valmis näkemään vaivaa asioiden eteen.

Huvittavaa kun aloin nyt oikein kunnolla miettimään miksi en erään sinnikkään naisen matkaan ole lähtenyt ja hänellähän on lähes kaikki nuo jutut. Päällimmäisenä oli heti tupakka ja jatkuva kaljoittelu, mutta onhan hän kyllä jatkuvasti rahaakin lainailemassa ja melko liikkumaton pallukka. Pitää itseään huippuälykkäänä vaikka usein itse hämmästelin kun hän ei tiennyt jotain mielestäni täysin yleistä asiaa.

Vierailija
134/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Kiitos rehellisistä vastauksista. Mulla ei siis ollut lähtöajatuksena että mun tai kenenkään muunkaan naisen pitäisi joka miehelle kelvata. Totta kai valinnan vapaus toimii molempiin suuntiin. Olen vain miettinyt että alkaisin tehdä aloitteita mielenkiintoisille miehille ihan siksi että ihailen niitä ihmisiä jotka uskaltavat selkeästi osoittaa mitä haluavat. Mulla tämä on ollut suunnattoman vaikeaa. Uskon, että pakkeja tulen saamaan ja halusin jo näin etukäteen kartoittaa, mitkä ne mahdolliset syyt ovat:)

Vierailija
135/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ap tässä. Kiitos rehellisistä vastauksista. Mulla ei siis ollut lähtöajatuksena että mun tai kenenkään muunkaan naisen pitäisi joka miehelle kelvata. Totta kai valinnan vapaus toimii molempiin suuntiin. Olen vain miettinyt että alkaisin tehdä aloitteita mielenkiintoisille miehille ihan siksi että ihailen niitä ihmisiä jotka uskaltavat selkeästi osoittaa mitä haluavat. Mulla tämä on ollut suunnattoman vaikeaa. Uskon, että pakkeja tulen saamaan ja halusin jo näin etukäteen kartoittaa, mitkä ne mahdolliset syyt ovat:)

Tuossa näkee nykynaisten tason.

Ihan infona: ne syyt on niitä samoja minkä perusteella sinä annat miehille pakit.

Vierailija
136/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liian ylpeä ja ajattelin, mitä muut ajattelevat. Tämä oli typerinä teinivuosina. Onneksi sain siitä ”rangaistuksen”.

Vierailija
137/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

wt nainen + pari ipanaa jonkun liimanhaistelijan kanssa, muuten oikein hyvännäköinen nainen mutta ei kiitos...

Kumpi on sinusta pahempi, naisella ennestään lapsia liimanhaistelijan kanssa vai arabin/afrikkalaisen kanssa?

Valkoisella naisella tumma käkkäräpää lapsi on potenssiin kymmenen pahempi.

Vierailija
138/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Torjuin, koska status. Sekä liian pienet rinnat, liian pieni peppu, liian kapea lantio, liian ruma, liian epävarma, liian köyhä, liian hiljainen, liian iso nenä, liian isot jalat, liian vinot silmät, liian laiha, liian lihava, liian roikkuvat rinnat, liian pienet huulet, liian isot huulet, huono tyylitaju jne.

eli olet ollut ilman siitä asti

Vierailija
139/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo ihastunut toiseen naiseen. Päänsisälleni mahtuu vain yksi nainen kerrallaan 😍

Vierailija
140/265 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä naista olen saanu ja naimisissa nytkin. Väkisinhän tässä liitossa ollaan. Lasten takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan