Mies: kerro, miksi torjuit naisen, joka ilmaisi olevansa sinusta kiinnostunut.
Olisi kiva kuulla, mitkä on olleet niitä tekijöitä, miksi mies tartu tilaisuuteen, jota moni mies täällä kuitenkin kovasti toivoo eli naiseen aloitteeseen.
Kommentit (265)
Sattuma, sattuma, ääliömäisyyteni , ääliömäisyyteni , psyyke pielessä eli vaurioitunut ihminen , ääliömäisyyteni .......montako kertaa minun pitää kirjoittaa tänne että ääliömäisyytäni. Ei minulla tunteet HETI syty jos nainen ui liiveihin. Ja seksuaalisuuteni ei vie minua suhteeseen vaan se yhteishenki.
Vierailija wrote:
Torjun kaikki naiset jotka on liian rumia, joku ihrakasa tai näppylänaama jos lähestyy niin oksennusta tulee suuhuni ja koitan välttää heitä mahdollisiman tehokkaasti. Hyi vit... Miksi rumat naiset luulee olevansa kauniita?
Koska joku aina kiinnostuu niistä näppylänaamoistakin ja pitää heitä kauniina. Ihan samalla tavalla, kuin minun ihaatukseni on olleet minun silmissä todella komeita, mutta tyttökavereiden mielestä ei, vaan "hassun näköisiä". Keskivartalolihavana näppylänaamana saan niin paljon aloitteita ikäisiltäni, nuoremmilta ja vanhemmilta miehiltä, että jos kerran kymmenessä vuodessa itse ihastun, pidättelen aloitteentekoa vain siihen saakka, kun mies tekee sen ensin. Tyttökaverit neuvo.
Vierailija wrote:
Ulkonäkö ei miellyttänyt
Naisella voi olla myös erilaisia ärsyttäviä piirteitä kuten tupakointi, runsas alkoholin käyttö, tatuoinnit, lävistykset, vähäisestä liikkumisesta johtuva ylipaino, alatyylinen kielenkäyttö (etenkin v-sanan toistelu), heikko yleissivistys (tekee älykkäästä keskustelusta vaikean) mahdolliset mielenterveysongelmat ja monenlaiset rahaongelmat (mm. pikavipit).
Torjumiseen voi vaikuttaa myös miehen oma elämäntilanne eli hän ei todellakaan etsimässä mitään parisuhdetta vaan muut asiat menevät sen edelle. Jos mies on romantikko, niin se edellyttää myös voimakasta rakastumisesta kyseiseen naiseen, jotta hän on valmis näkemään vaivaa asioiden eteen.
Vierailija wrote:
Parempi jatkossakin olla tekemättä aloitetta yhdenkään miehen suuntaan.
Joo ei tosiaan kiinnosta enää kun tätä lukee. "Mahot läskit ihrakasat näppylänaamat vaan lähestyy, miksi rumat luulee jotain itsestään" jne.
Ihan mielenkiintoinen ketju. Hyvä ap! T. Nainen
Aha. Eli lähes kaikilla syynä on "liian ruma nainen". Vaikka todennäköisesti ihan tavallisista naisista kyse. Usko miehiin murenee taas totaalisesti.
Ulkonäkö ei miellyttänyt. Nainen oli huomattavan ylipainoinen.
Koska olen homoseksuaali, eivätkä naiset kiinnosta ylipäätään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ulkonäkö ei miellyttänyt
Naisella voi olla myös erilaisia ärsyttäviä piirteitä kuten tupakointi, runsas alkoholin käyttö, tatuoinnit, lävistykset, vähäisestä liikkumisesta johtuva ylipaino, alatyylinen kielenkäyttö (etenkin v-sanan toistelu), heikko yleissivistys (tekee älykkäästä keskustelusta vaikean) mahdolliset mielenterveysongelmat ja monenlaiset rahaongelmat (mm. pikavipit).
Torjumiseen voi vaikuttaa myös miehen oma elämäntilanne eli hän ei todellakaan etsimässä mitään parisuhdetta vaan muut asiat menevät sen edelle. Jos mies on romantikko, niin se edellyttää myös voimakasta rakastumisesta kyseiseen naiseen, jotta hän on valmis näkemään vaivaa asioiden eteen.
Eli mies saa olla millainen hyvänsä, ja pitäisi löytyä kumppani, mutta nainen kelpaa vain täydellisenä ja moitteettomana. Jollekin leuattomalle minimunaiselle tollukallekin pitää löytyä kaunis, täysin päihteetön, urheilullinen, älykäs, kiroilematon, hyveellinen, jumalaisen kropan omaava ja täydellisen elämän elänyt (ei saa olla traumoja) nainen. Just joo. 😄😄😄
Hei miehet. Tulkaa pois sieltä Disney-prinsessafantasiastanne oikeaan maailmaan. Täällä on erilaisia ihmisiä, viallisia jokainen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tajusin, ettei noin sosiaalinen ja urheilullinen kauan minua katsele. Säästyin sydän suruilta.
Tämä on minullakin yleisin syy torjua naisen lähestyminen. Ei siis välttämättä juuri nuo em. syyt, mutta siis tunnen itseni ja huomaan, että nainen hakee toisenlaista.
Ihmetellyt kyllä miksi usein sosiaaliset naiset on kiinnostuvinaan tällaisesta möröstä. Ehkä sekoittavat vaiteliaisuuteni jonkinlaiseen itsevarmuuteen, vaikka se on ainoastaan epäsosiaalisuutta.
Olet komea. Lisäksi on täysin väärä käsitys, että kaikki naiset tykkäisivät suupalteista porukan keskipisteistä. Tosiasiassa suuri osa välttelee heitä, minä myös. Olen kiinnostunut hiukan syrjäänvetäytyvistä miehistä ja sellaisen kanssa olen myös naimisissa.
Tosi tarina. Tein kerran aloitteen kaverimiestä kohtaan. Hän torjui minut, koska oli kiinnostunut toisesta (kaverinainen hänkin). Mies kertoi kyseisestä naisesta, ja kävin vähän stalkkaamassakin. Naisella oli kirkkaansininen tukka, hirveästi tatuointeja ja lävistyksiä ja useampi mt-diagnoosi. Ilmeisesti heistä ei ollut tullut aiemmin paria, koska naisella oli joku kaksisuuntaisen mielialahäiriön episodi, jossa sössi asiat. Eli kyllä kuulkaas löytyy myös miehiä, jotka mieluummin valitsevat sen vähän sekopäisen oloisen ja näköisen naisen. Ja tämä mies oli itse korkeakoulutettu ja siisti olemukseltaan.
Naisen taso ei vastannut minun tasoa. Ihan perus Lyyli mitä mahtuu 15 tusinaan, eikä ollut muutenkaan mitään kiinnostavaa ominaisuutta. Pthy, miten edes kehtasi tulla tyrkyttään itseään. Kohteliaisuus syistä en vastannut yhtään mitään, vaan kävelin pois tilanteesta.
- Aina äänessä oleva opettaja, en kestänyt.
- Yhäri, tartteeks selittää.
- Pullukka, ei mene arvot yksiin.
- Ei voinut saada lapsia, sori.
- Aspergeri, eli viirapää.
- Hoitsu, eli alikouluttautunut.
- Pameja käsilaukussa, eli nisti.
Vierailija wrote:
Aha. Eli lähes kaikilla syynä on "liian ruma nainen". Vaikka todennäköisesti ihan tavallisista naisista kyse. Usko miehiin murenee taas totaalisesti.
Pitäisikö miesten sitten olla kiinnostuneita kaikista naisista? Vaikka ulkonäkö ei miellyttäisikään.
Useammin olen muuten vastannut naisen aloitteeseen myönteisesti kuin kielteisesti.
Kaikkinensa nainen oli ok. Kaunis, ihan fiksuja jutteli ja oli jalat maassa. Mutta kun ryhdyimme tutustumaan syvemmin huomasin ikäviä piirteitä. Todella itsepäinen ja joustamaton asioissa. Jäi pitkäksi aikaa roikkumaan johonkin epäkohtaan tai ”riitaan” ja toi sen esille aina mitä kummallisimmissa tilanteissa. Sekä alkoholin käyttö oli hieman eri hehtaarilla kuin itselläni. Kun hän otti niin aina meni nollauslinjalle. Kaatuili, sammalsi, jne.. En jaksanut moista ja torjuin pysyvästi.
Ja ai niin. Piti itseään todellisena jackpottina miehille. Mutta ei ymmärtänyt sitä, miksi oli ollut sinkkuna yli 6 vuotta???
Jos mies on naisvihamiehiä (ei-feministi) ja kaverinsa myös, niin menettämisen pelko ja epävarmuus? Tutussa ja turvallisessa on kiva elää, vaikka mielenterveys kärsii? Sitten kavereiden aikuistuttua myöhemmin ja kadottua ympäriltä, niin epätoivoisesti "joutuu" tyytymään kaltaiseensa vaihtoehtoon lähibaarista. Tästä seurauksena pilkan kohteeksi joutuminen, joka on täysin ansaittua ja hyväksyttävää etteivät tämän kaltaiset yksilöt ainakaan enää lisäänny. 🩷🩷🩷
Vierailija wrote:
Parempi jatkossakin olla tekemättä aloitetta yhdenkään miehen suuntaan.
Jos et ole hyvännäköinen, tai edes ihan ok näköinen, niin ei kyllä kannatakaan tehdä aloitteita.
Seurallisuus ja sosiaalisuus on eri asioita. on