Mies: kerro, miksi torjuit naisen, joka ilmaisi olevansa sinusta kiinnostunut.
Olisi kiva kuulla, mitkä on olleet niitä tekijöitä, miksi mies tartu tilaisuuteen, jota moni mies täällä kuitenkin kovasti toivoo eli naiseen aloitteeseen.
Kommentit (265)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tajusin, ettei noin sosiaalinen ja urheilullinen kauan minua katsele. Säästyin sydän suruilta.
Tämä on minullakin yleisin syy torjua naisen lähestyminen. Ei siis välttämättä juuri nuo em. syyt, mutta siis tunnen itseni ja huomaan, että nainen hakee toisenlaista.
Ihmetellyt kyllä miksi usein sosiaaliset naiset on kiinnostuvinaan tällaisesta möröstä. Ehkä sekoittavat vaiteliaisuuteni jonkinlaiseen itsevarmuuteen, vaikka se on ainoastaan epäsosiaalisuutta.
Ei kiinnostanut romanttisesti. Onneksi aika pian sen jälkeen tapasin nykyisen vaimoni. Ollaan oltu onnellisesti naimisissa jo parikymmentä vuotta.
Olen vasta näin jälkeenpäin pystynyt käsittelemään asiaa. Jälkeenpäin huomasin niskan seudulle ilmestyneen kipua, koska naisen nenä oli vinossa. Ei välittynyt huoliteltua kuvaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tajusin, ettei noin sosiaalinen ja urheilullinen kauan minua katsele. Säästyin sydän suruilta.
Tämä on minullakin yleisin syy torjua naisen lähestyminen. Ei siis välttämättä juuri nuo em. syyt, mutta siis tunnen itseni ja huomaan, että nainen hakee toisenlaista.
Ihmetellyt kyllä miksi usein sosiaaliset naiset on kiinnostuvinaan tällaisesta möröstä. Ehkä sekoittavat vaiteliaisuuteni jonkinlaiseen itsevarmuuteen, vaikka se on ainoastaan epäsosiaalisuutta.
Sama. Itsellä epäsosiaalisuuden lisäksi myös epävarmuutta, vaikka olemukseni tulkitaankin usein itsevarmaksi ja jopa ylimieliseksi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
wt nainen + pari ipanaa jonkun liimanhaistelijan kanssa, muuten oikein hyvännäköinen nainen mutta ei kiitos...
Kumpi on sinusta pahempi, naisella ennestään lapsia liimanhaistelijan kanssa vai arabin/afrikkalaisen kanssa?
Rutto vai kolera?
Parempi jatkossakin olla tekemättä aloitetta yhdenkään miehen suuntaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Se on se mystisen kiehtova lännenmies-efekti joka naisia huijaa hiljaisissa miehissä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mistä tulee oletus, että jokaisen miehen pitää olla sinusta kiinnostunut?
Palstan miehet hokee sitä päivästä toiseen. Nainen saa miehen kuin miehen, ei miehet osaa kieltäytyä.
Ei ole hoettu, että nainen saa miehen kuin miehen, vaan että nainen saa miehen niin halutessaan.
Sama se on miestenkin kanssa. Juuri täällä joku valitti kun kaikki hänestä kiinnostuneet oli aivan liian rumia hänelle. Saa siis naisen, nainen ei vain kelpaa. Mutta kyllä täällä väitetään myös että nainen saa miehen kuin miehen (ainakin yhdeksi yöksi).
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Se on se mystisen kiehtova lännenmies-efekti joka naisia huijaa hiljaisissa miehissä.
Jos mies on ulkoisesti viehättävä ja hiljainen, niin aiheuttaahan se naisessa vähän eri tuntemuksia kuin vaatimattomamman näköinen ja hiljainen mies. Ensimmäinen tuottaa juuri sellaisen Eastwood-ilmiön kun taas toinen on ihan vaan joku creepy nobody.
Venäjän tappiot ovat nyt sitä luokkaa, että kaikki virallinen tieto pitää valehdella.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d19de36c-4172-432c-b81a-5305ed6ee572
Naisia on niin paljon, että haluaa valita sen sopivimman. Ikävää antaa pakit, en nauti tilanteesta, vaan mielummin ennakoin ja vältän tilanteen.
Kolme syytä on ollut:
- En ollut kiinnostunut kyseisestä naisesta
- Olin jo parisuhteessa
- Olin liian kännissä, kun nainen ehdotti seksiä
Olin mielummin yksin kuin heidän kanssaan.
Silloin kun nainen ei kiinnosta, jätän väliin. Pelkkään irtoseksiinkin naisen pitää olla seksuaalisesti puoleensavetävä.
Koska olen Suomessa asuessani vapaaehtoisesti sinkku. :) Japanin lomamatkoilla käytän Tokion Tinderiä. Mutta Suomessa olen vapaaehtoisesti sinkku. M28
Tiesin tuttavan kautta että kyseisellä naisella ei ole kaikki aukot käytettävissä
1) YH
2) Läski
3) Ei olisi tuonut mitään elämääni.