Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: kerro, miksi torjuit naisen, joka ilmaisi olevansa sinusta kiinnostunut.

Vierailija
14.10.2023 |

Olisi kiva kuulla, mitkä on olleet niitä tekijöitä, miksi mies tartu tilaisuuteen, jota moni mies täällä kuitenkin kovasti toivoo eli naiseen aloitteeseen.

Kommentit (265)

Vierailija
61/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) YH

2) Läski

3) Ei olisi tuonut mitään elämääni.

Vierailija
62/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tajusin, ettei noin sosiaalinen ja urheilullinen kauan minua katsele. Säästyin sydän suruilta.

Tämä on minullakin yleisin syy torjua naisen lähestyminen. Ei siis välttämättä juuri nuo em. syyt, mutta siis tunnen itseni ja huomaan, että nainen hakee toisenlaista.

Ihmetellyt kyllä miksi usein sosiaaliset naiset on kiinnostuvinaan tällaisesta möröstä. Ehkä sekoittavat vaiteliaisuuteni jonkinlaiseen itsevarmuuteen, vaikka se on ainoastaan epäsosiaalisuutta.

Vierailija
64/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostanut romanttisesti. Onneksi aika pian sen jälkeen tapasin nykyisen vaimoni. Ollaan oltu onnellisesti naimisissa jo parikymmentä vuotta.

Vierailija
65/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta näin jälkeenpäin pystynyt käsittelemään asiaa. Jälkeenpäin huomasin niskan seudulle ilmestyneen kipua, koska naisen nenä oli vinossa. Ei välittynyt huoliteltua kuvaa.

Vierailija
66/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tajusin, ettei noin sosiaalinen ja urheilullinen kauan minua katsele. Säästyin sydän suruilta.

Tämä on minullakin yleisin syy torjua naisen lähestyminen. Ei siis välttämättä juuri nuo em. syyt, mutta siis tunnen itseni ja huomaan, että nainen hakee toisenlaista.

Ihmetellyt kyllä miksi usein sosiaaliset naiset on kiinnostuvinaan tällaisesta möröstä. Ehkä sekoittavat vaiteliaisuuteni jonkinlaiseen itsevarmuuteen, vaikka se on ainoastaan epäsosiaalisuutta.

Sama. Itsellä epäsosiaalisuuden lisäksi myös epävarmuutta, vaikka olemukseni tulkitaankin usein itsevarmaksi ja jopa ylimieliseksi.

Vierailija
67/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

wt nainen + pari ipanaa jonkun liimanhaistelijan kanssa, muuten oikein hyvännäköinen nainen mutta ei kiitos...

Kumpi on sinusta pahempi, naisella ennestään lapsia liimanhaistelijan kanssa vai arabin/afrikkalaisen kanssa?

Rutto vai kolera?

Vierailija
68/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jatkossakin olla tekemättä aloitetta yhdenkään miehen suuntaan. 

Vierailija
69/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Se on se mystisen kiehtova lännenmies-efekti joka naisia huijaa hiljaisissa miehissä.

Vierailija
70/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mistä tulee oletus, että jokaisen miehen pitää olla sinusta kiinnostunut? 

Palstan miehet hokee sitä päivästä toiseen. Nainen saa miehen kuin miehen, ei miehet osaa kieltäytyä.

Ei ole hoettu, että nainen saa miehen kuin miehen, vaan että nainen saa miehen niin halutessaan.

Sama se on miestenkin kanssa. Juuri täällä joku valitti kun kaikki hänestä kiinnostuneet oli aivan liian rumia hänelle. Saa siis naisen, nainen ei vain kelpaa. Mutta kyllä täällä väitetään myös että nainen saa miehen kuin miehen (ainakin yhdeksi yöksi).

Vierailija
71/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Se on se mystisen kiehtova lännenmies-efekti joka naisia huijaa hiljaisissa miehissä.

Jos mies on ulkoisesti viehättävä ja hiljainen, niin aiheuttaahan se naisessa vähän eri tuntemuksia kuin vaatimattomamman näköinen ja hiljainen mies. Ensimmäinen tuottaa juuri sellaisen Eastwood-ilmiön kun taas toinen on ihan vaan joku creepy nobody.

Vierailija
72/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän tappiot ovat nyt sitä luokkaa, että kaikki virallinen tieto pitää valehdella.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d19de36c-4172-432c-b81a-5305ed6ee572

Vierailija
73/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, väärä ketju...

Vierailija
74/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on niin paljon, että haluaa valita sen sopivimman. Ikävää antaa pakit, en nauti tilanteesta, vaan mielummin ennakoin ja vältän tilanteen.

Vierailija
75/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme syytä on ollut:

- En ollut kiinnostunut kyseisestä naisesta

- Olin jo parisuhteessa

- Olin liian kännissä, kun nainen ehdotti seksiä

Vierailija
76/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mielummin yksin kuin heidän kanssaan. 

Vierailija
77/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun nainen ei kiinnosta, jätän väliin. Pelkkään irtoseksiinkin naisen pitää olla seksuaalisesti puoleensavetävä.

Vierailija
78/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön ja pössytteli pilveä. 

Vierailija
79/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen Suomessa asuessani vapaaehtoisesti sinkku. :) Japanin lomamatkoilla käytän Tokion Tinderiä. Mutta Suomessa olen vapaaehtoisesti sinkku. M28

Vierailija
80/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin tuttavan kautta että kyseisellä naisella ei ole kaikki aukot käytettävissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi