Kuinka moni nainen nakuilee ikkunassa ?

Galluppi

Onko miten yleistä et nainen esittelee itseään ikkunassa ? 

.... verhot auki, valot päällä, oikein hyvin näkee, 

kiusoitteleeko naiset  miehiä vai miten tuosta pitäisi ajatella...

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Oma vakio lenkkireitti menee yhden hotellin takana olevalla lenkkipolulla. Pimeällä asukkaat ei näe, että aivan läheltä menee reitti. Olen pari kertaa todistanut, kun naiset on vaihtaneet vaatteitaan ikkunan edessä. Maltoin tuon vaatteen vaihdon ajaksi keskeyttää juoksemisen ;)

Vierailija

Läpitalon vuokra-asunnossani ei ole sälekaihtimia ikkunoiden edessä, enkä jaksa olla vetelemässä verhoja jatkuvasti. Niinpä kuljen ihan reippaasti alasti asunnossani esim. saunan jälkeen. Monesti myös imuroin pelkissä alusvaatteissa. Jos joku haluaa vakoilla 115 kg tonnikeijua, niin ihan rauhassa, en jaksa välittää :-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En nakuile ikkunassa. Häpeän itseäni liikaa.

Yleensä naiset häpeilee itseään aivan turhaan. Miten teille naisille saisi vahvemman itsetunnon?

Vierailija

Asun kutakuinkin keskellä metsää ja verhot on auki yötä päivää ja hillun ihan estottomasti vaikka pikkuhoususillani. Jos joku jaksaa metsikössä minua kytätä, niin kyllä on sitten kova tarve!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiset häpeilee itseään aivan turhaan. Miten teille naisille saisi vahvemman itsetunnon?

Kohdallani liian myöhäistä, itsetunto tuhoutui jo lapsena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi :(

Shit happens. Ehkä joku päivä se vielä nousee..

Vierailija

Täytyy tunnustaa, et mua kiihottaa nakuilla kerrostalon parvekkeella. Yleensä mä voimistelen pelkissä stringeissä. Ihanaa, kun tietää ohikulkevien miesten kuolaavan halusta. Tosin se myös hieman pelottaa, kun ei koskaan tiedä minkälainen kahjo siellä alkaa kyttäämään.

Vierailija

Mä hengailen kotona suihkun jälkeen ilman vaatteita. Yleensä kyllä päiväsaikaan. En jaksa välittää naapureista, vaikka tässä kerrostalossa naapureita joka suunnalla. Tulkoot valittaa jos häiritsee.

Vierailija

Mulla oli joskus naisystävä ja kuuma sellainen, joka otti aurinkoa alasti seitsemännen kerroksen parvekkeella. Tuumasi, että siinähän katselkoot. Aika usein naitiinkin siellä parvekkeella kuumana kesäyönä,

Blondiko

Aika usein ennen suihkua ja suihkun jälkeen liikun alasti asunnossa.

Joskus oikein kiusalla esillä terassin ikkunalla joka ulottuu riittävän alas,  nostaa itsetuntoa, kun huomaa et koiran kusettajat läheisellä tiellä näkee ja usein oikein tulee kyttäämään lähelle ikkunaa.

Näyttää kelpaavan miehille katsella muodokasta aikuista naista, 47v., 80 kg, 160cm, liikakilot on miesten mieleen onneksi pääosin perseessä ja rinnoissa.

Oma Mies jaksaa aina huomauttaa ja aina vetää verhot kiinni, piristää kummasti sen kiinnostusta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Testaan ja nostatan itsetuntoani nakuilemalla ikkunassa silloin tällöin. Luulenpa et aika moni nainen tekee samaa.

Miksi et asu naapurissani?
M28

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat