Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen nakuilee ikkunassa ?

Galluppi
02.11.2015 |

Onko miten yleistä et nainen esittelee itseään ikkunassa ? 

.... verhot auki, valot päällä, oikein hyvin näkee, 

kiusoitteleeko naiset  miehiä vai miten tuosta pitäisi ajatella...

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vakio lenkkireitti menee yhden hotellin takana olevalla lenkkipolulla. Pimeällä asukkaat ei näe, että aivan läheltä menee reitti. Olen pari kertaa todistanut, kun naiset on vaihtaneet vaatteitaan ikkunan edessä. Maltoin tuon vaatteen vaihdon ajaksi keskeyttää juoksemisen ;)

Vierailija
2/37 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpitalon vuokra-asunnossani ei ole sälekaihtimia ikkunoiden edessä, enkä jaksa olla vetelemässä verhoja jatkuvasti. Niinpä kuljen ihan reippaasti alasti asunnossani esim. saunan jälkeen. Monesti myös imuroin pelkissä alusvaatteissa. Jos joku haluaa vakoilla 115 kg tonnikeijua, niin ihan rauhassa, en jaksa välittää :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nakuile ikkunassa. Häpeän itseäni liikaa.

Vierailija
4/37 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiset häpeilee itseään aivan turhaan. Miten teille naisille saisi vahvemman itsetunnon?

Vierailija
5/37 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kutakuinkin keskellä metsää ja verhot on auki yötä päivää ja hillun ihan estottomasti vaikka pikkuhoususillani. Jos joku jaksaa metsikössä minua kytätä, niin kyllä on sitten kova tarve!

Vierailija
6/37 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiset häpeilee itseään aivan turhaan. Miten teille naisille saisi vahvemman itsetunnon?

Kohdallani liian myöhäistä, itsetunto tuhoutui jo lapsena.

Vierailija
7/37 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi :(

Vierailija
8/37 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi :(

Shit happens. Ehkä joku päivä se vielä nousee..

Vierailija
9/37 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, et mua kiihottaa nakuilla kerrostalon parvekkeella. Yleensä mä voimistelen pelkissä stringeissä. Ihanaa, kun tietää ohikulkevien miesten kuolaavan halusta. Tosin se myös hieman pelottaa, kun ei koskaan tiedä minkälainen kahjo siellä alkaa kyttäämään.

Vierailija
10/37 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hengailen kotona suihkun jälkeen ilman vaatteita. Yleensä kyllä päiväsaikaan. En jaksa välittää naapureista, vaikka tässä kerrostalossa naapureita joka suunnalla. Tulkoot valittaa jos häiritsee.

Vierailija
11/37 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus naisystävä ja kuuma sellainen, joka otti aurinkoa alasti seitsemännen kerroksen parvekkeella. Tuumasi, että siinähän katselkoot. Aika usein naitiinkin siellä parvekkeella kuumana kesäyönä,

Vierailija
12/37 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein ennen suihkua ja suihkun jälkeen liikun alasti asunnossa.

Joskus oikein kiusalla esillä terassin ikkunalla joka ulottuu riittävän alas,  nostaa itsetuntoa, kun huomaa et koiran kusettajat läheisellä tiellä näkee ja usein oikein tulee kyttäämään lähelle ikkunaa.

Näyttää kelpaavan miehille katsella muodokasta aikuista naista, 47v., 80 kg, 160cm, liikakilot on miesten mieleen onneksi pääosin perseessä ja rinnoissa.

Oma Mies jaksaa aina huomauttaa ja aina vetää verhot kiinni, piristää kummasti sen kiinnostusta. 

Vierailija
13/37 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies nakuilisi ikkunalla verhot auki niin kyllä naiset haukkuisivat heti. 

Vierailija
14/37 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaan ja nostatan itsetuntoani nakuilemalla ikkunassa silloin tällöin. Luulenpa et aika moni nainen tekee samaa.

Vierailija
15/37 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaan ja nostatan itsetuntoani nakuilemalla ikkunassa silloin tällöin. Luulenpa et aika moni nainen tekee samaa.

Miksi et asu naapurissani?

M28

Vierailija
16/37 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en harrasta noin pääsääntöisesti. Joku aika sitten tosin toin eroni jälkeen erään miehen kotiini ja harrastettiin iltasella olohuoneessa seksiä, valot päällä. Olin avioliitossa tottunut olemaan se aktiivinen osapuoli kun miestä ei kauheasti seksipuuhat kiinnostanut, tämä uusi mies olikin melko dominoiva ja oli todella huumaavaa olla pitkästä aikaa vaan "käskytettävänä", kun hän määrätietoisesti komensi mua erilaisiin asentoihin ja paikkoihin, ja minä tyttöhän tottelin... Sit se käskytti mut ikkunan eteen ja pani mua siinä takaapäin ja matalalla äänellä jutusteli että "saapa naapuritkin nähdä kun saat oikein kunnolla kyrpää", jumalauta se oli kiihottavaa, olla siinä näytillä kiimasta sekaisin saamassa sitä kyrpää... Totta kai sitten jälkeenpäin toetessani toivoin, ettei kukaan oikeasti olisi nähnyt... :D

N38

Vierailija
17/37 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/37 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan! Se on hauskaa vähän kiusoitella ;)

Vierailija
19/37 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo 36v. 165/90 ja valtavilla rinnoilla varustettu nakuilee usein mellä kotona. Kun sisällä on valot, kuten usein on, niin ne isot lollot näkyy kilometrin päähän.. Naapurin äijät aina myhäilee kun tervehditään aidalla ja vaimoa moikkaavat aina mielellään.. Ensin teki sitä ehkä minun mielikseni, mutta nykyään kiihottuu kyllä itsekkin. Olen toivonut, että voisi olla siinä rohkeampikin..

Vierailija
20/37 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies nakuilisi ikkunalla verhot auki niin kyllä naiset haukkuisivat heti. 

Riippuu vähän miehen ulkonäöstä ja käytöksestä. Kyllä hyväkroppaisen miehen hienovaraista nakuilua katselee ihan mielellään. :) Mutta jos mahakas ukko hieroo itseään ikkunaan, niin että varmasti kaikki näkyy ja näkee, niin ei varmasti kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi