Mies: kerro, miksi torjuit naisen, joka ilmaisi olevansa sinusta kiinnostunut.
Olisi kiva kuulla, mitkä on olleet niitä tekijöitä, miksi mies tartu tilaisuuteen, jota moni mies täällä kuitenkin kovasti toivoo eli naiseen aloitteeseen.
Kommentit (265)
Vierailija wrote:
Mistä tulee oletus, että jokaisen miehen pitää olla sinusta kiinnostunut?
Palstan miehet hokee sitä päivästä toiseen. Nainen saa miehen kuin miehen, ei miehet osaa kieltäytyä.
Olin 19, nainen 16. Tuntui liian nuorelta.
wt nainen + pari ipanaa jonkun liimanhaistelijan kanssa, muuten oikein hyvännäköinen nainen mutta ei kiitos...
Oli liian nuori eli siis vielä pilalla. Oli alle nelikymppinen ja näin ollen liian vaarallinen. Tuollaisen kanssa kun on tekemisissä, se on kuin leikkisi käsikranaatilla jossa sokka ei pysy kunnolla paikallaan. Taloudellinen miina ja potentiaalinen elämänpilaaja. Mahot +40v. ovat jo sellaisia turvallisia käsiteltäviä, ovat vain harmittavasti 9/10 läskejä.
Vierailija wrote:
wt nainen + pari ipanaa jonkun liimanhaistelijan kanssa, muuten oikein hyvännäköinen nainen mutta ei kiitos...
Kumpi on sinusta pahempi, naisella ennestään lapsia liimanhaistelijan kanssa vai arabin/afrikkalaisen kanssa?
Ulkoisesti ei yhtään kiinnostava mutta itsevarma nainen, alkaa syyttämään homoksi kun huomaa etten ole kiinnostunut. Ei kai tajua ettei peitto voi heilua jos ei yhtään kiinnostava ulkoisesti. AIka yleisiä tämmöiset .
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kipinä puuttui, needs two to tango? Minä tiedän heti ja en jää roikkumaan. Harmi että ex naisella kesti viisi vuotta tajuta ettei halua olla minun kanssa. Arvaa vituttaako asia? Ja tämä miesten syyllistäminen asiasta saattaa vähän ketuttaa minua. Ehkä naiset voisivat katsoa joskus peiliin ja tajuta kuka rakasti ja kuka ei?
Elämä on. Minun kohdallani se kesti miehellä tajuta että sitä kipinää on. Minun puoleltani suhde alkoi siinä vaiheessa lopahtaa vaikka rakkautta tavallaan onkin. Miehessä on vain semmoisia puolia joita en kestä. Joskus sitä vaan yrittää vuosiakin, kunnes on pakko todeta että ei tässä ole hyvä olla.
Toisilla on vapaapassi satuttaa ja syyllistää. Ja kun mies itkee ja uikuttaa, se naurattaa teitä?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kumpi on sinusta pahempi, naisella ennestään lapsia liimanhaistelijan kanssa vai arabin/afrikkalaisen kanssa?
Sanoisin että molempi huonompi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Palstan miehet hokee sitä päivästä toiseen. Nainen saa miehen kuin miehen, ei miehet osaa kieltäytyä.
Palstan miesten kommentit lähinnä poistetaan?
Olen naimisissa ja aion pysyä naimisissa.
Vierailija wrote:
Itselläni muistelen niitä naisia olleen yli kaksikymmentä, joiden aloitteeseen tai kiinnostukseen en ole tarttunut. Ikääkin tosin jo on. Vain muutama on ollut sellainen, joka ei olisi itselleni sopinut. Suurimmalla osalla hetki ei vaan ollut sopiva, eli olin suhteessa, muuttamassa pois (jopa maastakin), elämässä meni vähän liian lujaa, olin vasta toipumassa edellisestä suhteesta, kiinnostunut toisesta naisesta. Myönnän myös olleeni nuorempana vähän kyvytön huomaamaan naisten kiinnostusta vaikka olen kasvanut naisten keskuudessa. Tulkitsin naisten lähentymiset usein kaverillisiksi.
Voi kun saisi elää monta elämää rinnakkain tai sitten palata useasti takaisin lähtökohtaansa (reinkarnaatio?).
Naisen koulutus oli liian matala. Miten aina juuri amismuijat päättävät lähestyä minua?
t. tuplamaisteri
Naisten aloitteellisuus on hyvä, mutta mielenterveysongelmaisten aloitteet kannattaa torpata.
En saanut naisesta mitään kipinää. Olen myös ujo persoona kun puhutaan tuntemattomille tutustumisesta.
No rehellisesti sanottuna ulkoinen olemus ei herättänyt sen luokan kiinnostusta. Toiseksi vaikutti hivenen liian impulsiiviselta persoonalta meikäläisen makuun, joten ehkä ulkonäkökään ei olisi auttanut jos saa jatkuvasti pelätä millä ihme tempauksilla toinen yllättää, etenkin iltaisin/öisin vaikutti olevan arvaamaton kun väsymys muutti käytöstä niin paljon.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei ole hoettu, että nainen saa miehen kuin miehen, vaan että nainen saa miehen niin halutessaan.
Nainen josta olin kiinnostunut niin sain tietää että sillä oli kaveri joka käytti huumeita ja se nainen kokeili jotain hasista tai mitä lie joten minun kiinnostus loppui.
Vierailija wrote:
Tajusin, ettei noin sosiaalinen ja urheilullinen kauan minua katsele. Säästyin sydän suruilta.
Tämä on minullakin yleisin syy torjua naisen lähestyminen. Ei siis välttämättä juuri nuo em. syyt, mutta siis tunnen itseni ja huomaan, että nainen hakee toisenlaista.
Vierailija wrote:
Olin 19, nainen 16. Tuntui liian nuorelta.
Sama. Mutta ilmeisesti torjutuksi tuleminen otti ko. naisella koville, sillä ei joskus15v myöhemmin huolinut minua edes Facebook-kaverikseen, vaikka kaikki muut kylän pojat kavereina olivatkin. Siis nekin, jotka käyttivät humalaista teinityttöä seksuaalisesti hyväkseen ja porukassa naureskelivat sille, ettei ole edes helppo vaan varma nakki. Minä olin ennemmin kuin isoveli, joka huolehti siitä että pääsee turvallisesti kotiin eikä sammu hankeen tms.
Oli vetänyt jotain huumeita. Ei kiitos piripäille.