Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: kerro, miksi torjuit naisen, joka ilmaisi olevansa sinusta kiinnostunut.

Vierailija
14.10.2023 |

Olisi kiva kuulla, mitkä on olleet niitä tekijöitä, miksi mies tartu tilaisuuteen, jota moni mies täällä kuitenkin kovasti toivoo eli naiseen aloitteeseen.

Kommentit (265)

Vierailija
21/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks kun oli ruma ja hullu. 

Vierailija
22/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ja juovuksissa

Vierailija
24/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei ole ollut vapaa.

Missähän oikeasti vapaat naiset ovat?

Vierailija
25/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkomiehenä piti sanoa ei.

Vierailija
26/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarttu vai ei tartu? Epäselvä kommunikointi ja viestittely nyt ainakin on selvä varoitusmerkki.

Vierailija
27/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! 

Vierailija
28/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torjun siksi koska en halua parisuhdetta eli viihdyn sinkkuna hyvin.

Toinen syy on se että torjun naisen siksi jos nainen on liian ruma,liian lihava tai liian mt ongelmainen.

Onneksi olen itsenäinen mies joka ei oikeastaan naista tarvitse mihinkään, seksi onnistuu sooloseksillä ja satunnaisilla panoilla.

Vierailija
29/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti miehellä on kriteerit. Omalla kohdallani naisen pitää olla kaunis ja hymilee kauniisti. Sen lisäksi pitää olla positiivinen ja ei ole laiska. 

Se olisi hyvä lähtökohta. Muut asiat katsellaan tapailun aikana. 

Vierailija
30/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipinä puuttui, needs two to tango?  Minä tiedän heti ja en jää roikkumaan. Harmi että ex naisella kesti viisi vuotta tajuta ettei halua olla minun kanssa. Arvaa vituttaako asia? Ja tämä miesten syyllistäminen asiasta saattaa vähän ketuttaa minua. Ehkä naiset voisivat katsoa joskus peiliin ja tajuta kuka rakasti ja kuka ei?

Vierailija
31/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ne aloitteita toivovat on niitä joille aloitteita ei koskaan tehdä. Vähän niin kuin meillä naisillakin. 

Ei se silti tarkoita että on pakko suostua jos joku kamala turjake tekee sen ihka ekan aloitteen.

Vierailija
32/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja käytös ei alunperinkään oikeen miellyttänyt,aattelin että katotaan.

Nämä asiat selvisi hyvinkin nopeasti:

-ravintoloissa tenutus viikonloppuisin

-kännipuhelua yötä myöten

-oli vähän turhan innokas muutenkin.

-vakkaripanot laittoiviestiä jatkuvalla syötöllä vkonloppuisin

Jne.

Ei jatkoon. 

Vierailija
33/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kipinä puuttui, needs two to tango?  Minä tiedän heti ja en jää roikkumaan. Harmi että ex naisella kesti viisi vuotta tajuta ettei halua olla minun kanssa. Arvaa vituttaako asia? Ja tämä miesten syyllistäminen asiasta saattaa vähän ketuttaa minua. Ehkä naiset voisivat katsoa joskus peiliin ja tajuta kuka rakasti ja kuka ei?

Elämä on. Minun kohdallani se kesti miehellä tajuta että sitä kipinää on. Minun puoleltani suhde alkoi siinä vaiheessa lopahtaa vaikka rakkautta tavallaan onkin. Miehessä on vain semmoisia puolia joita en kestä. Joskus sitä vaan yrittää vuosiakin, kunnes on pakko todeta että ei tässä ole hyvä olla.

Vierailija
34/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hästääki meetoo ja miesviha

Ei uskalla vaan tavata tuntemattomia psykopäitä.

Vierailija
35/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut vetoa näihin naisiin. Sitten toiset tilanteet vain ovat sellaisia, kun en vaan osaa toimia naisen suhteen. 

Vierailija
36/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei niin kovin tykkäisi jos vaihdettaisiin erilaisia eritteitä jonkun vieraan naisen kanssa. Minä kyllä mielelläni niin tekisin. Ei ihmisen ole hyvä olla yksiavioisena.

Vierailija
37/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viehättänyt ulkoisesti enkä tuntenut kemiaa.

Vierailija
38/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut kyseisestä ihmisestä.

Vierailija
39/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni muistelen niitä naisia olleen yli kaksikymmentä, joiden aloitteeseen tai kiinnostukseen en ole tarttunut. Ikääkin tosin jo on. Vain muutama on ollut sellainen, joka ei olisi itselleni sopinut. Suurimmalla osalla hetki ei vaan ollut sopiva, eli olin suhteessa, muuttamassa pois (jopa maastakin), elämässä meni vähän liian lujaa, olin vasta toipumassa edellisestä suhteesta, kiinnostunut toisesta naisesta. Myönnän myös olleeni nuorempana vähän kyvytön huomaamaan naisten kiinnostusta vaikka olen kasvanut naisten keskuudessa. Tulkitsin naisten lähentymiset usein kaverillisiksi.      

Vierailija
40/265 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tilanne tuli yllättäen, reagoin automaattisesti ajattelematta kieltäydyin. Olin vielä parisuhteessa jonka tulevaisuudesta en ollut varma. Tämän kerran lisäksi epäilen että aloitteentapaisia on ehkä suuntaani joskus tehty mutta en ole niitä huomannut tai sellaisiksi ymmärtänyt.

Toisessa ketjussa kertoi nainen miten teki aloitteen, otti miehen kädestä kiinni ja vei sänkyynsä. Tässä vähän uunompikin (kuten minä nuorena) ymmärtää missä mennään. 

Se joka vei kädestä sänkyyn olin minä :)  Tuo ketju on poistettu, en ehtinyt nähdä mitä siihen oli jälkeeni kirjoitettu, kun en käy täällä joka päivä. Ilmeisesti uudistuksenkin jälkeen ketjuja poistuu tiuhaan tahtiin.

Hyvä että olet vanhemmiten ymmärtänyt, että naisten aloitteet eivät ole aina yhtä suoraviivaisia kuin minun aloitteeni oli. En tosin olisi sitä tehnyt noin vain, vaan tulkitsin, että mies oli muutenkin minusta kiinnostunut. Siitä yöstä alkoi pitkä parisuhteemme, lapsiakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme