Mikä on mielestäsi tylsin ja huonoin leffa kautta aikain?
Itse en jaksanut katsoa Perjantai 13. ja American beauty leffoja loppuun, edes pikakelauksella. Erittäin huonoja leffoja. Myös Tuulen viemää on sellainen leffa, että olen aloittanut sen katsomisen jo viitisen kertaa ja nukahdan suunnilleen puolivälissä.
Kommentit (33)
Se oli kuin ois ollu seitsemän vuotta elokuvissa...
Jonkun mainitsema Vanilla Sky taas on mun suosikkileffa :)
Vierailija:
Se oli kuin ois ollu seitsemän vuotta elokuvissa...
miten tylsä ja piiiiiiiiiiiiiiiitkä. Bad Boys 2, taisin nukahtaa leffaan.
Onhan noita vaikka mitä, nämä kaksi nyt tuli mieleen.
Toi uusin Miami Vice jäi kesken vaikka yleensä en mitään elokuvaa jätä kesken,se oli supertylsä ja huono.
Muista huonoista vois mainita vaikka Big Mama Jack,VOI LUOJA,älkää erehtykö!!!! YÖK. Tääkin siis aika uus.
sieltä lähdin kesken pois kun en pysynyt hereillä enää
koskaan en ole sitä nähnyt, vaikka monta kertaa " katsonut" . uni tulee heti.
Tylsin elokuva, mitä koskaan olen nähnyt. Olisin kävellyt kesken kaiken ulos elokuvateatterista, mutta ensitreffit kun nykyisen mieheni kanssa olivat niin en uskaltanut. Muita kamaluuksia ovat kaikki rakkauselokuvat, jotka menevät saman kaavan mukaan. Jos pääosassa Julia Roberts tai Meg Ryan niin se ei lupaa hyvää.
Full metal jacket on yksi suosikeistani, vaikken muuten sota- tai toimintafilmeistä pidä. Se on nerokas filmi. Paistetut vihreät tomaatitkin olen katsonut vaikka kuinka monta kertaa.
ja se mel gibsonin braveheart, plääh tylsää!
Ei lupaa hyvää kun monia suosikkileffojani lueteltu täällä. :p
Alexander oli aika paska. Hienot lavasteet ja siinä se sitten olikin.
autiolla saarelle ja koko elokuva tapahtuu rantahietikossa. Tosi tylsä. Joku kuuluisa näyttelijä tyyliin Kevin Costner siinä on..
huonoin leffa on ehdottomasti Full Metal Jacket. Niin ällättävä, etten voinu katsoa loppuun. Miehen mielestä taas yksi parhaimmista ikinä.