Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on mielestäsi tylsin ja huonoin leffa kautta aikain?

Vierailija
28.12.2006 |

Itse en jaksanut katsoa Perjantai 13. ja American beauty leffoja loppuun, edes pikakelauksella. Erittäin huonoja leffoja. Myös Tuulen viemää on sellainen leffa, että olen aloittanut sen katsomisen jo viitisen kertaa ja nukahdan suunnilleen puolivälissä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin aikana olen nukahtanut, Tuulenviemää olen koittanut useamminkin.

Vierailija
2/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kehutaan kaikkialla ja olen monesti yrittänyt katsoa, mutta sekä mieheni että minä olemme aina nukahtaneet jo alkumetreillä...

ikävystyttävä elokuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin leffateatterissa ainakin puolet leffasta.. Kauheata piinaa.

Hollow man oli muuten vaan aivan älyttömän surkea ja huono!

Vierailija
4/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jos leffassa ei ole tarpeeksi räjäytyksiä ja kesto ylittää 90 minuuttia, niin leffa on teistä huono. Tietenkin mukana pitää olla jokin komediamainen kakkahuumorihahmo, sekä pinnallinen romanssi.

Vierailija
5/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ilmeisesti jos leffassa ei ole tarpeeksi räjäytyksiä ja kesto ylittää 90 minuuttia, niin leffa on teistä huono. Tietenkin mukana pitää olla jokin komediamainen kakkahuumorihahmo, sekä pinnallinen romanssi.

Vierailija
6/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan suuria elokuvaklassikoita. Yleissivistys on tosi niukilla täällä ilmeisesti, mutta mitä muuta voisi av:lla odottaakaan.

46

Vierailija
7/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaiset taideleffat ovat minusta ihan ok, tykkään mm. Tarkovskin elokuvista ja Lars von Trierin leffoista, samaten klassikoista kuten Orson Wellesin Citizen Kane ja vanhasta Tuntemattomasta sotilaasta.

Mutta Casablanca - en ole ikinä tajunnut, mitä hienoa siinä on. Ingrid Bergmanilla ja Bogartilla on elämänsä puisevimmat roolit.

Vierailija
8/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sota-filmi ei mitään uutta länsi-rintamalta vai oliko se itä-rintamalta,no niin tai näin siinä on niin huono filmi että ei ole tosikaan

Vierailija
9/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se 1930 filmatisointi on hyvä.

Vierailija
10/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

huonoin leffa on ehdottomasti Full Metal Jacket. Niin ällättävä, etten voinu katsoa loppuun. Miehen mielestä taas yksi parhaimmista ikinä.

Mutta samaa mieltä sun miehesi kanssa, Full Metal Jacket on yksi parhaimpia leffoja mitä minä olen nähnyt.

Vierailija
11/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaan suuria elokuvaklassikoita. Yleissivistys on tosi niukilla täällä ilmeisesti, mutta mitä muuta voisi av:lla odottaakaan.

46

Vierailija
12/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Casablancaa en ole ikinä jaksanut katsoa loppuun. Scary moviet on kamalia! Olen nähnyt kaksi ekaa leffaa ja toista katsoessamme rukoilin mieheltä, että lähdettäis pois. Toistaiseksi ainut elokuva, josta pitänyt kävellä pois.

Mutta nämähän ovat niin makuasioita.

Vierailija
13/33 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pateettista huttua.

ja se polanskin superpalkittu leffa (pianisti?) oli tekotaiteellinen ja banaali pläjäys.

magnolia oli loistava, kuinka joku ei " jaksanut" katsoa? amerikkalaisen way-of-lifen täysi lyttäys. tom cruise on uskomattoman hyvä (yleensä en pidä) saatanallisen saarnaajan roolissa.

Vierailija
14/33 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleiden runoilijoisen kerho, kala nimeltä wanda, schindlerin listaa oon yrittäny jo 3 kertaa kattoa, aina nukahtanu kesken leffan...

Vierailija
15/33 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain kesti. Ja kesti. Ja kesti. Joka kerta kun luulin, että nyt se loppuu, jouduin pettymään.

Vierailija
16/33 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kuolleiden runoilijoiden seura ja paistetut vihreät tomaatit oli loistavia elokuvia. Vähän samaa sarjaa kuin Gilpert Grape, joka on suosikkini. No makunsa kullakin.

Vierailija
17/33 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Neljät häät, yhdet hautajaiset, Titanic ihan kauheita, unettavia. Mutta ehkä kautta aikain huonoin on " komedia" Heitä mami junasta.

Vierailija
18/33 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin liikoja, ja se olikin keskivertoa tylsempi!

Vierailija
19/33 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin Scary movie-leffat ovat kaikkien aikojen kaikkien kategorioiden pohjanoteerauksia.. ällötys!

Vierailija
20/33 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not another teen movie, Scary movie (kaikki osat). Blair Witch Project (super tylsä). Jim Carreyn leffat, kaikki. Käsi joka kehtoa keinuttaa, tuo oli parilla ekalla kerralla hyvä, mutta siitä meni jo ajat sitten maku, kun se tulee pari kertaa vuodessa telkasta.