Lue keskustelun säännöt.
Ihana aurinko paistaa, vein just matot ulos ja ihana päivä siivota
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Jos joku keksis vielä ikkunapesuun jonkun tuuliautomaatin, tulis puhdasta. Olen niin kypsä kun jatkuvat sateet sotkee ikkunalasit uudelleen, uudelleen ja uudelleen... Niitä on niin monta etten jaksa koko ajan olla pesemässä!!