Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käyttää etujansa ja minä maksan itse

Vierailija
08.10.2023 |

Onko muilla sellasta että jos miehellä on vaikka työpaikan etuja, niin hän käyttää niitä itselleen samaan aikaan kun nainen maksaa itse? Mun miehellä on "liikunta ja kulttuurietuja" työpaikalta niin joka kerta kun mennään leffaan tai teatteriin niin mies maksaa sillä edulla omat lippunsa ja minä maksan itse kun työpaikalla ei ole sellaista etua. Mies myös matkustaa paljon ulkomailla työnpuolesta. Ja kerää lentopisteitä josta johtuen upgreidaa itsensä lomamatkoilla bisnesluokkaan ja minä istun turistiluokassa. Se on mun mielestä ihan helvetin loukkaavaa mutta koitan elää asian kanssa varsinkin kun mies ei edes taida tajuta tekevänsä mitään väärää. Vai oonko vaan nipottaja? Voisin mäkin käyttää jos tilanne olis toinen. Ärsyttää kun miehellä on paljon paremmat tulot muutenkin kun mulla

Kommentit (232)

Vierailija
1/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vaan sovi yhteen. Sanot miehelle ettet koe oloasi luontevaksi tässä suhteessa ja lähdet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Näytä mulle naisvaltainen ala jossa ois mitään etuja.

Vierailija
4/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoissa kertyneitä pisteitä saa käyttää omissa lennoissa. Käräytä miehesi verottajalle petoksesta (kuten kävi Tytti Yliviikarille).

Vierailija
5/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sulla on kuitenkin ihan hyvät tulot, jos on varaa matkustaa? Onko niin kauheaa sitten maksaa omat leffaliput? 

Vierailija
6/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä pankkineuvojilla on epassi -edut.

Vierailija
7/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuo työsuhde-edut nyt vaan on henkilökohtaisia. Mulla smartumit käytössä, miehellä ei. Minä kuittaan maksun niillä, mies maksaa omansa rahalla.

Vierailija
8/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi olette yhdessä. Vaikuttaa ikävältä mieheltä. Jättäisin.

Vierailija
9/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks mies ei saisi etuja käyttää kun nehän on hänen etujaan. Kaikilla ei oo niin hyvin asiat kuin toisilla. Sopeudu tai lähde.

Vierailija
10/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunta ja kulttuuriedut ovat yleensä henkilökohtaiseen käyttöön ja se taas johtuu ihan verottajasta. Sinä siis haluaisit, että mies rikkoo sääntöjä  jää kiinni ja edut loppuvat koko yrityksessä? niinkö?

Vierailija
11/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet kateellinen etkä iloinen toisen puolesta? 

Vierailija
12/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaliput on ok, mutta tuo että menette yhdessä ja ette kuitenkaan mene yhdessä (kun mies istuu bisneksessä) on aika törkeää.

Työnantajan maksamat lentopisteet on sitten veronalaista tuloa kun niitä käyttää omiin matkoihin.

Vierailija
13/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nuo työsuhde-edut nyt vaan on henkilökohtaisia. Mulla smartumit käytössä, miehellä ei. Minä kuittaan maksun niillä, mies maksaa omansa rahalla.

Voi ostaa sarjalippuja leffaan Smartumilla. Sitten siitä sarjalipusta lohkoo puolisolle liput myös.

Vierailija
14/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi olette yhdessä. Vaikuttaa ikävältä mieheltä. Jättäisin.

Miehenkö pitäisi jättää käyttämättä henkilökohtaiset edut, ettei toiselle tule paha mieli? 

Vierailija
15/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soteala esimerkiksi. Hyvinvointialue tarjoaa 300e vuodessa liikunta/kulttuuri/hyvinvointietua.

Vierailija
16/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne liikunta ja kultturiedut on henkilökohtaisia ja niillä ei voi ostaa esimerkiksi kahta teatterilippua samaan näytökseen. Tokihan miehesi voisi maksaa sinunkin lippusi, jos tienaa enemmän ja haluaa sinut mukaan.

Toi lentopiste homma taasen on täyttä puppua ja suoraan porvoosta. Toki mies korottaisi teidät molemmat businekseen, jos yleensä edes lentäisitte.

Porvoostahan tämä koko tarina taas oli.

Vierailija
17/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ostaa sarjalippuja leffaan Smartumilla. Sitten siitä sarjalipusta lohkoo puolisolle liput myös.

Ei voi, niihin sarjalippuihin tulee nimet.

Vierailija
18/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat, että mies huomioisi sinut myös?

Työpaikkaedut ovat henkilökohtaisia, eikä niitä saa käyttää perheen hyödyksi. Lahjakortit ovat asia erikseen.

Miehesi olisi tyhmä, jos jättäisi edut käyttämättä.

Vaikka sen hetkinen etu ei sinua juuri sillä hetkellä hyödytä jää miehellesi rahaa tarjota vaikka mukava illallinen jossakin.

Jos miehelläsi on Finnairin lentopisteitä hän voi myös käyttää niitä muullakin tavoin kuin istua bisnesluokassa. Sano asiasta. Hän ei ehkä ole ajatellut asiaa tarkemmin. 

Vierailija
19/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sille puolisolle antaa myös vaikka puolet palkastaan. Tai sitten se puoliso voisi ansaita omat rahansa itse.

Vierailija
20/232 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entisellä oli noita etuja ja aina mentiin sellaiseen ravintolaan, jossa hän maksoi minunkin ruokani lounasedulla, vaikka etu on henkilökotaimem. Esim. Etnoravintoloiden yrittäjät ei ole tästä niin tarkkoja. Maksoin miehelle takaisin sen osan, jonka hän itse oli maksanut edusta, eli söin paljon halvemmalla.

Lentokoneessa en ikinä suostuisi istumaan eri osastolla kuin matkakumppani. Tuo olisi törkeää. Hän saisi kyllä olla turistiluokassa jos ei käyttäisi etua minun hyväkseni.

Ystäväni mies saa noita lentopisteitä ja hän on antanut niitä käyttöömme, kun lähdemme tyttöjen kesken reissuun.

Kamalalta kuulostaa ap:n mies.

Nykyisessä suhteessani minä olen ainoa joka saa kulttuurietua. Maksan meidän leffaliput aina omasta edustani, jos yrittäjä sallii (pikkuteattereissa onnistuu).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme