Mies käyttää etujansa ja minä maksan itse
Onko muilla sellasta että jos miehellä on vaikka työpaikan etuja, niin hän käyttää niitä itselleen samaan aikaan kun nainen maksaa itse? Mun miehellä on "liikunta ja kulttuurietuja" työpaikalta niin joka kerta kun mennään leffaan tai teatteriin niin mies maksaa sillä edulla omat lippunsa ja minä maksan itse kun työpaikalla ei ole sellaista etua. Mies myös matkustaa paljon ulkomailla työnpuolesta. Ja kerää lentopisteitä josta johtuen upgreidaa itsensä lomamatkoilla bisnesluokkaan ja minä istun turistiluokassa. Se on mun mielestä ihan helvetin loukkaavaa mutta koitan elää asian kanssa varsinkin kun mies ei edes taida tajuta tekevänsä mitään väärää. Vai oonko vaan nipottaja? Voisin mäkin käyttää jos tilanne olis toinen. Ärsyttää kun miehellä on paljon paremmat tulot muutenkin kun mulla
Kommentit (232)
Uskottavuus loppui tuohon lentojen bisnesluokkaan, alku oli lähes uskottavaa.
1/5.
Jos mulla olisi tuollainen työetu, niin en todellakaan maksaisi miehelleni puolet hänen leffalipuistaan ja lentolipuista. Ihan tasan tarkkaan pitäisin kaiken itselleni. Ei mies kuitenkaan mikään köyhä ole.
Vierailija wrote:
Edelleen ne edut ovat työstä maksettavaa korvausta aivan niin kuin palkkakin. Pitääkö palkastakin siis antaa puolet puolisolle?
Ei tässä kukaan ole vaatinut antamaan puolta edusta puolisolle. Ei ole myöskään vaatinut luopumaan omasta edusta.
Siitä on kyse, että perheessä on erilainen elintaso, eli paremmin ansaitseva ei halua tarjota RAHALLA toiselle samanlaista palvelua kustantamalla puolisolleen halvemman ja kalliimman vaihtoehdon erotusta.
Vierailija wrote:
Jos mulla olisi tuollainen työetu, niin en todellakaan maksaisi miehelleni puolet hänen leffalipuistaan ja lentolipuista. Ihan tasan tarkkaan pitäisin kaiken itselleni. Ei mies kuitenkaan mikään köyhä ole.
Entä jos mies olisi köyhä? Sinä pitäisit ihan kaiken itselläsi, vaikka toinen ei vähävaraisempana pääsisi mukaan.
Ja kyllä, nainen voi maksaa omalla rahalla, jos on millä maksaa. Mutta entä jos naisen tulot ovat kovin pienet siksi, että on kotona hoitamassa yhteistä lasta?
Ei voikaan. Tuo on totta, että noin se ei onnistu. Onnistuu kuitenkin siten, että ostaa liput yksi kerrallaan finnkinon aulassa olevasta lippuautomaatista.
Kuuluuko vaginasi käyttöoikeus miehen etuihin?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Entä jos mies olisi köyhä? Sinä pitäisit ihan kaiken itselläsi, vaikka toinen ei vähävaraisempana pääsisi mukaan.
Ja kyllä, nainen voi maksaa omalla rahalla, jos on millä maksaa. Mutta entä jos naisen tulot ovat kovin pienet siksi, että on kotona hoitamassa yhteistä lasta?
Lähtisin vaan yksin reissuun. Ei mullakaan varaa olisi toisen matkoja maksaa. Sen verran on, että yksin sen reissun pystyisin tekemään. Pitäiskö reissu jättää tekemättä ja menettää edut, jos toinen on vaan köyhä?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Edelleen ne edut ovat työstä maksettavaa korvausta aivan niin kuin palkkakin. Pitääkö palkastakin siis antaa puolet puolisolle?
Ei tässä kukaan ole vaatinut antamaan puolta edusta puolisolle. Ei ole myöskään vaatinut luopumaan omasta edusta.
Siitä on kyse, että perheessä on erilainen elintaso, eli paremmin ansaitseva ei halua tarjota RAHALLA toiselle samanlaista palvelua kustantamalla puolisolleen halvemman ja kalliimman vaihtoehdon erotusta.
Jos mies saa sen leffalipun kokonaan edulla maksettua, niin hänen tulisi siis maksaa erotus lippujenne välissä, mikä on koko lipun hinta. Mieti nyt hyvä ihminen!
Älä lähe sinne elokuviin, jos noin kipeetä tekee. Meille se ilmainen miehen leffalippukin on kummankin etu, säästetään 16€.
Täällä nyt näyttää keskustelevan vastakkain nyt puolison rahoilla loisivat ja ei loisivat. Eli nyt on kyse aika elintaso mielipiteestä niin tuskin kenenkään mielipide suuntaan tai toiseen tulee muuttamaan kenenkään käyttäytymistä mihinkään suuntaan.
Miksi olet ihmisen kanssa jolle olet vain esine kotona jota voi höylätä?
Se menee näin:
Mies matkustaa business-luokassa, nainen economy-luokassa
Mies on k*sipää, parisuhteessa ei voi olla kahta elintasoa
Mies matkustaa naisen kanssa economy-luokassa
Mies on pihi kun varaa olisi business-luokkaan
Nainen matkustaa business-luokassa, mies economy-luokassa
Mies on pihi tai saamaton, miksi naisen pitäisi tarjota hänelle paikka business-luokassa?