Älä tuo isoja poikia uimahallin naisten puolelle!
Käytiin uimassa ja taas siellä oli kaksi noin 8-10v poikaa naisten pukkarissa. Todella mukavaa esiteini-ikäisten tyttöjen kanssa tuollainen.
Jos poikasi ei pysty toimimaan itsenäisesti miesten puolella, etkä kerta kaikkiaan saa ketään kummin kaimaa värvättyä uintireissulle, älä tuo poikaasi uimaan.
Tyttöjen oikeus olla rauhassa NAISTEN puolella menee sinun poikasi uintihalujen edelle. Mikä tässä on niin vaikeaa? Ei kiinnosta onko poikasi nepsy tai muuten kyvytön toimimaan itsekseen. Edelleen tyttöjen oikeus menee tässä edelle. Harva aikuinen tai teinikään haluaisi samanikäisiä miehiä sinne naisten pukkariin hyppimään. Ihan sama asia noiden 8-12v tyttöjen kanssa. Monella alkaa jo murrosikä siinä 10v tai alle, eikä ole kovin kiva että tytöt joutuvat miettimään onko siellä joku poika kyyläämässä.
Kommentit (646)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän yhtä asiaa: opeta sitä poikaasi olemaan tölläämättä, kun olen suihkussa. Kerran ollessani kylpylässä siihen tuli joku poika kurkkimaan. Olis pitänyt itse sanoa sille.
Mua ei sinänsä haittaa ne pojat, saunakulttuuri on erittäin kannattavaa, pervous vähenee kun näkyy pimpit, pyllyt ja pippelit ei-seksuaalisessa tilanteessa. Mutta käyttäytyä pitää osata.
Tääkin on hyvä pointti. Viimeksi joku n. 5-6v poika tuijotti mua koko ajan, kun olin suihkussa. Ja olen ihan tavallinen kolmekymppinen maatuska. Eipä se nyt sinänsä häiritse mutta vähän outoa on. En ole koskaan huomannut tyttölasten tuijottavan.
Salli mun nauraa! Ihanko oikeasti häirinnyt kun joku pieni poika tuijottaa sua?? Onko sinulla vartalosi kanssa kenties ongelma?
Kyllä mua häiritsee huonosti käyttäytyvät ihmiset (mitä tuijottaminenkin on) ihan iästä ja sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 8-10v on vielä liian nuori omalle puolelleen mun mielestä, 12v on hyvä raja milloin mennä oman sukupuolen puolelle.
Ei todellakaan ole liian nuori. Kouluikäinen on tarpeeksi vanha menemään oman sukupuolensa mukaiselle puolelle. Jos ei siihen pysty niin on kyse erityislapsesta tai vanhemmasta jolla ei ole ollut taitoa opettaa peseytymistä ja pukeutumista.
Tämä. Normaali koululainen selviytyy mm. koulumatkasta, välipalan tekemisestä, pukeutumisesta ja ulko-oven avaamisesta yksin. Ja sitten sama lapsi ei selviä seuraavasta toimenpiteestä: avaa kaappi, riisu sinne vaatteesi, ota uimahousut ja pyyhe, lukitse kaappi, mene suihkuun, pue uimapuku. Mikä tässä on liian haastavaa? Kai siellä uimahallissa on käyty joskus pienempänäkin opettelemassa, miten siellä toimitaan?
Ja jos lapsi on uimataidoton, hänelle kerrotaan että odottaa äitiä ennen kuin menee altaaseen. Ja äippä ei jää saippuoimaan ja saunomaan vaan toimii ripeästi, että ehtii altaille ennen lasta.
Vierailija kirjoitti:
Pojat niin kauan naisten puolelle kun alkaa seistä.
Eli mun ex-mies 46v vois mennä naisten puolelle? Impotentti oli jo alle 30-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Pojat niin kauan naisten puolelle kun alkaa seistä.
Sikiöllä seisoo
Saisiko aikuiset naiset pysymään poissa miesten puolelta? Ei nuorilla pojilla tai muillakaan miehillä ole mukavaa kun nainen marssii sinne vaatteet päällä kun olet suihkussa.
Nyt ei voi enää kuin ihmetellä, miten ihmeessä nämä kaikki lapset oikein selviytyvät koulussa liikuntatuntien vaatimista vaatteiden vaihdoista ja suihkussa käymisestä ilman vanhempiaan kun uimahallissakaan yksin käyminen ei onnistu?
Aivan sallittua, jos he identifioituvat naispuolisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaupungin uimahallissa on kyllä sääntö, että kouluikäiset sukupuolensa mukaiselle puolelle. Totta se niitä poikiakin hävettää, jos koulussa teinitytöt juoruaa kaikille että Pekka oli tyttöjen pukkarissa.
Varmaan voidaan poiketa jonkun kehitysvammaisten kohdalla, mutta ne harvemmin on kenenkään tavallisen teinitytön luokkakavereita.
Tulisiko kellään mieleen viedä 10-vuotias tyttö miesten puolelle?
Mitä se läskien feministien ja vihervassujen vouhka sulupuolettomuudesra on? Sitä saa mitä tilaa!
En ole kumpaakaan, en ole tilannut.
Kyllä menee vaikeaksi, kun kohta naisten puoli on täynnä tiirailevia, pervoja äijiä. "Identifioidutaan naisiksi", nääs... Niinpä niin!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä menee vaikeaksi, kun kohta naisten puoli on täynnä tiirailevia, pervoja äijiä. "Identifioidutaan naisiksi", nääs... Niinpä niin!
Sitähän tässä on ihan valtiotason päättäjiä myöten haettu. Nautitaan nyt tuloksista.
Jollain tuntuu ottavan tämä aihe nyt tosi koville kun täytyy ihan poistattaa viestejä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä se olisi poikien nähdä pimperoita jo nuorena niin tulisi vähempi homoja.
Sinun äitisi on varmaan ylpeä sinusta ja sinun biologian ymmärryksestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Painu vi*tuun ruikuttamasta akka. Menen äitini kanssa naisten puolelle jos haluan.
Luultavasti sieltä suljetulta osastolta ei juurikaan tehdä retkiä uimahalliin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä se olisi poikien nähdä pimperoita jo nuorena niin tulisi vähempi homoja.
Sinun logiikallasi tyttöjen pitäisi puolestaan nähdä alastomia miehiä jo nuorena niin tulisi vähemmän lesboja?
Jos naisella on erektio niin se ei ole mikään syy haukkua isoksi pojaksi :(
Impotenttius ei näy päällepäin ennen aktin yritystä!
Tuo homoestoeheytys oli rautaa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sallittua, jos he identifioituvat naispuolisiksi.
Ei ole, pukuhuoneissa ratkaisee biologia, ei identiteettihäiriöt.
Jos 10 vuotias poika on naisten puolella kertomassa kikkelijuttujaan niin ohjaan kyllä miesten puolelle tai haen äidin paikalle kuulemaan.
Enemmän ärsyttää ne aikuiset, jotka eivät ymmärrä miten käyttäydytään ja antavat huonon esimerkin lapsilleen. Jostainhan tuo 10 vuotias on mallin saanut.
Lopetin uimahallissa käynnit kun vauvoja tuotiin terapia-altaaseen pissimään. Ensin pissittiin lastenallas ja kun se saatiin kusiseksi vietiin lapsi terapia-altaaseen. Jatkuva käytäntö tietyissä uimahalleissa.
Aika monella alle 10-vuotiaalla tytöllä on jo murrosiän merkit nähtävissä.
Edelleen: jos poikasi ei selviä yksin, etkä saa ketään koko maailmassa häntä auttamaan, älkää tulko uimahalliin. Poikasi oikeus uida ei todellakaan aja tyttöjen oikeuksien ohi. Uskomattoman itsekeskeistä ajattelua. Muttaku meidän pitää päästä uimaan ja minun petteri ei osaa itse vaihtaa housuja...