Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä tuo isoja poikia uimahallin naisten puolelle!

Vierailija
07.10.2023 |

Käytiin uimassa ja taas siellä oli kaksi noin 8-10v poikaa naisten pukkarissa. Todella mukavaa esiteini-ikäisten tyttöjen kanssa tuollainen.

Jos poikasi ei pysty toimimaan itsenäisesti miesten puolella, etkä kerta kaikkiaan saa ketään kummin kaimaa värvättyä uintireissulle, älä tuo poikaasi uimaan.

Tyttöjen oikeus olla rauhassa NAISTEN puolella menee sinun poikasi uintihalujen edelle. Mikä tässä on niin vaikeaa? Ei kiinnosta onko poikasi nepsy tai muuten kyvytön toimimaan itsekseen. Edelleen tyttöjen oikeus menee tässä edelle. Harva aikuinen tai teinikään haluaisi samanikäisiä miehiä sinne naisten pukkariin hyppimään. Ihan sama asia noiden 8-12v tyttöjen kanssa. Monella alkaa jo murrosikä siinä 10v tai alle, eikä ole kovin kiva että tytöt joutuvat miettimään onko siellä joku poika kyyläämässä.

Kommentit (646)

Vierailija
61/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alastomuushan on luonnollista. Saunassakin käydään kaikki sekaisin, vanhat ja nuoret, miehet ja naiset.

Ei käydä. Ei vieraiden ihmisten seurassa. Kotonakin vain teini-ikäiseksi asti.

Vierailija
62/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää nyt vain tottua moiseen. Jokainen kun saa olla sitä sukupuolta mitä haluaa oli millaiset värkit vain. Tytölläkin voi olla pippeli. Näinhän ilmeisesti jo koulussa opetetaan. Pippelityttöjä voi siellä naisten puolella olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydän yhtä asiaa: opeta sitä poikaasi olemaan tölläämättä, kun olen suihkussa. Kerran ollessani kylpylässä siihen tuli joku poika kurkkimaan. Olis pitänyt itse sanoa sille.

Mua ei sinänsä haittaa ne pojat, saunakulttuuri on erittäin kannattavaa, pervous vähenee kun näkyy pimpit, pyllyt ja pippelit ei-seksuaalisessa tilanteessa. Mutta käyttäytyä pitää osata.

Tääkin on hyvä pointti. Viimeksi joku n. 5-6v poika tuijotti mua koko ajan, kun olin suihkussa. Ja olen ihan tavallinen kolmekymppinen maatuska. Eipä se nyt sinänsä häiritse mutta vähän outoa on. En ole koskaan huomannut tyttölasten tuijottavan.

Vierailija
64/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimahallissa saa pojille uimavalvojlta apua pukuhoneessa jos eivät osaa toimia yksin pukkarissa. Ei tarvitse viedä naisten puolelle.

Meidän kylän uimahallissa ikäraja on 7 vuotta. Eli kouluikäiset eivät saa mennä vastakkaisen sukupuolen pukkariin.

Kiitos tästä tiedosta. Mulla on 8 v kohta poika, jolla kielellisiä ongelmia, enkä uskalla laittaa miesten puolelle yksin. Pitää pyytää uimavalvojaa ensi kerralla.

Pukkarissa voi olla ja asioida vaikka olisi mykkä. Kaikki miehet heittäytyy transuiksi  uimahallissa.  

Vierailija
65/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painu vi*tuun ruikuttamasta akka. Menen äitini kanssa naisten puolelle jos haluan.

Et näe tyttöjä muuten kuin kaavuissa?

Vierailija
66/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimahallissa saa pojille uimavalvojlta apua pukuhoneessa jos eivät osaa toimia yksin pukkarissa. Ei tarvitse viedä naisten puolelle.

Meidän kylän uimahallissa ikäraja on 7 vuotta. Eli kouluikäiset eivät saa mennä vastakkaisen sukupuolen pukkariin.

Kiitos tästä tiedosta. Mulla on 8 v kohta poika, jolla kielellisiä ongelmia, enkä uskalla laittaa miesten puolelle yksin. Pitää pyytää uimavalvojaa ensi kerralla.

Pukkarissa voi olla ja asioida vaikka olisi mykkä. Kaikki miehet heittäytyy transuiksi  uimahallissa.  

Juu, mitähän kielellisiä taitoja tarvitaan pukkarissa? Riisu vaatteet, lukitse kaappi, ota pyyhe ja uikkari mukaan, mene suihkuun, pue uikkari. Ainoa missä voi tulla vaikeuksia on kaapin lukko. Ja sen kanssa kyllä normaali aikuinen auttaa, kun huomaa lapsella olevan vaikeuksia. Itse ainakin olen auttanut useamman kerran vieraita lapsia, jotka eivät saa lukkoa auki tai kiinni eikä nämä lapset yleensä ole sanoneet sanaakaan. Kai miestenkin puolella autetaan? Vai ollaan vaan evvk?

Vierailija
67/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti on meillä eskari-ekaluokkalaisena osanneet mennä omille puolillensa ja selvinneet suihkun kautta uikkareissa altaalle. Niin tyttö kuin poikakin, pienestä asti opettelivat toimimaan itse.

Anteeksi, mutta tuokaan ei kuulosta oikealta. Ei ollenkaan. Kerrotaan, että uimahalleissa on välillä todella häiriintyneitä miehiä. Arvaatte varmaan, mitä tarkoitan.

Useimmissa uimahalleissa on sääntö, että kouluikäiset oman sukupuolen mukaiselle puolelle. Ei siinä sen kummempaa. Jos lapsi ei selviä yksin niin sitten täytyy värvätä joku mukaan tai olla käymättä. Eivätkö ihmiset muista omia kouluaikoja? Miltä olisi tuntunut, jos samanikäinen vastakkaisen sukupuolen edustaja olisi nähnyt sinut alasti?

Näimpä, en muista että ikinä olisi ollut poikia pukkarissa samaan aikaan enää kouluiässä.

Häiriintyneitä on, mutta ei sen takia voi lopettaa kaikkea elämää. Nämä pienimmät oman sukupuolen puolelle menijät harvoin ovat ihan yksin, meillä ovat olleet yleensä kaverin kanssa, lisäksi hallissa on aina porukkaa eli äkkiä pervo jäisi kiinni jos alkaisi pikkupoikia kovin katsella. Valvontaakin on. Pervoja voi olla myös vaikka koulumatkalla bussissa, eihän sitä pilttiä voi itse kuljettaa joka päivä kouluun ja pois sen takia että maailmassa on sekopäitä.

Vierailija
68/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän junantuomat pärjää Heseissä kun kotipuolessa on totuttu että savusauna lämmitetään kerran viikossa ja kaikki käyvät siellä samaan aikaan?

Se on oma tuttu ja vapaaehtoinen seura, ja kyllä sukupuolet on saunonut yleisimmin erillään, lapsia lukuunottamatta.  Savusaunojakaan ei enää juuri ole.  Kunhan länkytät. 

Vierailija
69/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poika 12v ja 170cm. Ei pysty toimimaan yksin, joten otan naisten puolelle mukaan. Katson heti missä olisi paikka jossa ei olisi ketään. Ei ole kiinnostunut tytöistä(eikä pojistakaan) vaan kokee muut ihmiset ällöttävänä.

Yritetään olla tosi nopeita, ei käydä suihkussa jos siellä on ketään (käydään etukäteen kotona).

Ei pystyisi menemään vieraan ihmisen kanssa miesten puolelle. Onko nyt niin ettei hänellä ole ihmisarvoa? Hän ei siis saisi käydä uimassa? Jostain syystä terapeutit/opettajat jne haluaa että hän oppii uimaan ja on hyvää liikuntaa hänelle.

Älkää tulko halliin ollenkaan jos asiaa ei voi hoitaa viemättä poikaa naisten pukuhuoneeseen.

Vierailija
70/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että ne 8 vuotiaat on tullu sinne tiirailemaan sun vanhaa, kuivaa ja karvaista tavaraasi, ja napaan asti riippuvia riippareitasi?

Really?

Osaatko lukea? Kyse on ensisijaisesti samanikäisistä tytöistä ja siitä, että heille tulee epämiellyttävä olo. Aikuiset naiset varmaan juu välittää jos lapset katsoo.

En osaa, sun iloksi tulin kommentoimaan.

Kertoisitko mihin pukkariin henkilöt menee?

Vierailija
71/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä h*lvetin takia kaikki pitää seksuaalisoida?!

Ihan kuin 8 vuotias osaisi himoiten kuolata tyttöjen pimpsukoita.

Huoh, antakaa lasten olla lapsia!!

Vierailija
72/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikuttava ajatus, ettei esim. 10-vuotias voisi olla ihastunut johonkin tai olla kiinnostunut vastakkaisen sukupuolen vartalosta jne. Tai harrastaa itsetyydytystä ainakin jossain muodossa. Kaikki tämä on aivan normaalia.

Vierailija
73/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse siitä mitä se 8v ajattelee tai on ajattelematta vaan siitä, miltä niistä tytöistä tuntuu kun yhtäkkiä tilassa on samanikäinen poika ja kaikki ovat alasti. Katsos kun ne pojat ja niiden tarpeet eivät ole maailman napa.

Vierailija
74/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös 7v ole rajana. Siitä vanhemmat omalle puolelleen.

Vierailija
75/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikuttava ajatus, ettei esim. 10-vuotias voisi olla ihastunut johonkin tai olla kiinnostunut vastakkaisen sukupuolen vartalosta jne. Tai harrastaa itsetyydytystä ainakin jossain muodossa. Kaikki tämä on aivan normaalia.

No höpöhöpö. 8-10 vuotiaat pojat ovat lähinnä kiinnostuneita pleikkarista, ei mistään t*ssuista.

Sairasta p*rvoilua ajatella noin. 🤮🤮

Vierailija
76/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää sanomaan valvojalle tai lipunmyyntiin.Näin minä olen toiminut kun olen nähnyt yli 7 v näköisiä naisten puolella vaikka omat lapset olisivat kotona. Ei ne mammat muuten usko ellei joku työntekijä asiaan puutu. Juuri noin niitä pleikkaa pelaajia 40 v mammanpoikia kasvatetaan.

Vierailija
77/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpöhöpö. 8-10 vuotiaat pojat ovat lähinnä kiinnostuneita pleikkarista, ei mistään t*ssuista.

Sairasta p*rvoilua ajatella noin. 🤮🤮

Kautta aikain on pikkupojat olleet kiinnostuneita ns. miestenlehdistä.

Vierailija
78/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse siitä mitä se 8v ajattelee tai on ajattelematta vaan siitä, miltä niistä tytöistä tuntuu kun yhtäkkiä tilassa on samanikäinen poika ja kaikki ovat alasti. Katsos kun ne pojat ja niiden tarpeet eivät ole maailman napa.

Voihan siellä olla tyttöjäkin jotka ovat pimppeihin päin kallellaan. Mihis pukkariin nämä sitten laitetaan?

Vierailija
79/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikien äidit ei tätä ymmärrä.

Vierailija
80/646 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas pikkumaista pölinää. Juuri kun aletaan saada yhteiset vessat tytöille ja pojille kouluihin alkaa täällä vänkytys jostain pukuhuoneista. Yhteiset pukuhuoneet kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan