Älä tuo isoja poikia uimahallin naisten puolelle!
Käytiin uimassa ja taas siellä oli kaksi noin 8-10v poikaa naisten pukkarissa. Todella mukavaa esiteini-ikäisten tyttöjen kanssa tuollainen.
Jos poikasi ei pysty toimimaan itsenäisesti miesten puolella, etkä kerta kaikkiaan saa ketään kummin kaimaa värvättyä uintireissulle, älä tuo poikaasi uimaan.
Tyttöjen oikeus olla rauhassa NAISTEN puolella menee sinun poikasi uintihalujen edelle. Mikä tässä on niin vaikeaa? Ei kiinnosta onko poikasi nepsy tai muuten kyvytön toimimaan itsekseen. Edelleen tyttöjen oikeus menee tässä edelle. Harva aikuinen tai teinikään haluaisi samanikäisiä miehiä sinne naisten pukkariin hyppimään. Ihan sama asia noiden 8-12v tyttöjen kanssa. Monella alkaa jo murrosikä siinä 10v tai alle, eikä ole kovin kiva että tytöt joutuvat miettimään onko siellä joku poika kyyläämässä.
Kommentit (646)
En itse ikimaailmassa antaisi 8 vuotiaan pojan mennä yksin miesten puolelle. 10 vuotias voi sinne jo mennä, mutta 8 vuotias on oikeasti vielä aika pieni. Itse olin vielä 7 vuotiaana miesten puolella. Kyllähän niitä miehiä se vaikutti vähän ahdistavan, mutta olin lapsi enkä sillon vielä katsellut miesten kehoja sillä silmällä. Voisi tuohon antaa jonkun ikärajan esim juuri se 10 vuotta. Varsinkin jos lapset eivät osaa itse uida, on heitä valvottava ihan kokoajan. Ja uimisen opettelu on tosi tärkeää. En minä osaisi vaivautua 8 tai 10 vuotiaasta lapsesta. Aikuiset naiset ja miehet ahdistaa, koska he katselevat ja häiritsevät uimahalleissa seksuaalisesti. Lapset eivät ole koskaan tehneet niin.
Miksi täällä jankataan että pojat ovat kiinnostuneita tyttöjen vartaloista?
Entä lesbot ja bit?
Saako ne sitten katsella rauhassa tyttärienne pimpsukoita?
Joku 14v. lesboleidi voi hyvinkin olla kiinnostunut sun 10v. pikkuPirkon tisuista. Mitäs siihen tuumaat?
Mun kaveri on "hetero" nainen joka käy uimahallissa tuijottelemassa toisten naisten rintoja. Haluaisi kosketella niitä, muttei vielä ole saanut rohkeutta tehdä niin. Paljasti tämän humalassa. Mutta kuulemma ihan hetero on, tissit vaan kiinnostaa tosi paljon.
Kyllä tuon ikäinen jo alastoman naisen on nähnyt, katsovat välitunneilla prnoa kännyköistään, joten sitä suuremmalla syyllä mars miesten puolelle! Olisipa noloa jos teinipojalla alkaisi vaikka seistä siellä naistenpuolella! Siinä iässä ollaan tosi herkillä.
Olen poikien äiti itsekkin.
Meille kävi niin että poika oli kovin innokas uimaan kunnes tuli tämä että piti opetella menemään miesten puolelle yksin. Ei suostunut. Tuli miespuolinen uimavalvoja tökkimään mahaan että eikös mennä yhdessä, sitten nais siivooja yritti viedä, lopulta saatiin avain takkahuoneeseen jossa vaihtoi vaatteet, siitä käveltiin kahvion läpi uimahousut jalassa altaalle. No nyt ei enää suostu lähtemään tämän kaiken nöyryytyksen jälkeen uimaan minnekkään. En ole löytänyt ketään kuka olisi auttanut tässä asiassa koska oletetaan että kaikillahan joku mies on joka vie lapsen sinne miesten puolelle. Ja jos joku kysyy missä isä niin siellä se kuulkaa haudassa pötköttelee.
Miksi edes pitää olla mitään erillisiä puolia? Ei tuollainen ole nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän yhtä asiaa: opeta sitä poikaasi olemaan tölläämättä, kun olen suihkussa. Kerran ollessani kylpylässä siihen tuli joku poika kurkkimaan. Olis pitänyt itse sanoa sille.
Mua ei sinänsä haittaa ne pojat, saunakulttuuri on erittäin kannattavaa, pervous vähenee kun näkyy pimpit, pyllyt ja pippelit ei-seksuaalisessa tilanteessa. Mutta käyttäytyä pitää osata.
Tääkin on hyvä pointti. Viimeksi joku n. 5-6v poika tuijotti mua koko ajan, kun olin suihkussa. Ja olen ihan tavallinen kolmekymppinen maatuska. Eipä se nyt sinänsä häiritse mutta vähän outoa on. En ole koskaan huomannut tyttölasten tuijottavan.
Salli mun nauraa! Ihanko oikeasti häirinnyt kun joku pieni poika tuijottaa sua?? Onko sinulla vartalosi kanssa kenties ongelma?
No esimerkiksi minulla on translapsi ja hän kyllä kulkee juuri sillä puolella mihin identifoituu. Hän on 16 vuotias ja hänen sukupuolensa on eri kuin fyysisesti voisi olettaa.
Aloittaja on täysin oikeassa. Mikä tässä pukuhuoneasiassa on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä jankataan että pojat ovat kiinnostuneita tyttöjen vartaloista?
Entä lesbot ja bit?
Saako ne sitten katsella rauhassa tyttärienne pimpsukoita?Joku 14v. lesboleidi voi hyvinkin olla kiinnostunut sun 10v. pikkuPirkon tisuista. Mitäs siihen tuumaat?
No niillä nyt ei kuitenkaan ala näkyvästi seistä kuten pojilla kun alastomia naisia pörrää ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään merkitystä mitä sukupuolta kukin on. Toisten seurassa vaan on vaivaannuttavaa olla alasti.
Sitten on varmaan parempi pysyä kokonaan pois sieltä uimahallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän yhtä asiaa: opeta sitä poikaasi olemaan tölläämättä, kun olen suihkussa. Kerran ollessani kylpylässä siihen tuli joku poika kurkkimaan. Olis pitänyt itse sanoa sille.
Mua ei sinänsä haittaa ne pojat, saunakulttuuri on erittäin kannattavaa, pervous vähenee kun näkyy pimpit, pyllyt ja pippelit ei-seksuaalisessa tilanteessa. Mutta käyttäytyä pitää osata.
Tääkin on hyvä pointti. Viimeksi joku n. 5-6v poika tuijotti mua koko ajan, kun olin suihkussa. Ja olen ihan tavallinen kolmekymppinen maatuska. Eipä se nyt sinänsä häiritse mutta vähän outoa on. En ole koskaan huomannut tyttölasten tuijottavan.
Salli mun nauraa! Ihanko oikeasti häirinnyt kun joku pieni poika tuijottaa sua?? Onko sinulla vartalosi kanssa kenties ongelma?
Onko sinulla kenties aivoissasi joku ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri on "hetero" nainen joka käy uimahallissa tuijottelemassa toisten naisten rintoja. Haluaisi kosketella niitä, muttei vielä ole saanut rohkeutta tehdä niin. Paljasti tämän humalassa. Mutta kuulemma ihan hetero on, tissit vaan kiinnostaa tosi paljon.
Sähän voit sitten antaa sen hiplata omiasi. Problem solved.
Unisex-saunat käyttöön heti, kun on vessatkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 8-10v on vielä liian nuori omalle puolelleen mun mielestä, 12v on hyvä raja milloin mennä oman sukupuolen puolelle.
Ei todellakaan ole liian nuori. Kouluikäinen on tarpeeksi vanha menemään oman sukupuolensa mukaiselle puolelle. Jos ei siihen pysty niin on kyse erityislapsesta tai vanhemmasta jolla ei ole ollut taitoa opettaa peseytymistä ja pukeutumista.
Pojat niin kauan naisten puolelle kun alkaa seistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä h*lvetin takia kaikki pitää seksuaalisoida?!
Ihan kuin 8 vuotias osaisi himoiten kuolata tyttöjen pimpsukoita.
Huoh, antakaa lasten olla lapsia!!
Liikuttava ajatus, ettei esim. 10-vuotias voisi olla ihastunut johonkin tai olla kiinnostunut vastakkaisen sukupuolen vartalosta jne. Tai harrastaa itsetyydytystä ainakin jossain muodossa. Kaikki tämä on aivan normaalia.
No höpöhöpö. 8-10 vuotiaat pojat ovat lähinnä kiinnostuneita pleikkarista, ei mistään t*ssuista.
Sairasta p*rvoilua ajatella noin. 🤮🤮
Mutta tässäkin ketjussa oli aikuinen mies kiinnostunut 8-vuotiaista "naisista"
Hyvä se olisi poikien nähdä pimperoita jo nuorena niin tulisi vähempi homoja.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaupungin uimahallissa on kyllä sääntö, että kouluikäiset sukupuolensa mukaiselle puolelle. Totta se niitä poikiakin hävettää, jos koulussa teinitytöt juoruaa kaikille että Pekka oli tyttöjen pukkarissa.
Varmaan voidaan poiketa jonkun kehitysvammaisten kohdalla, mutta ne harvemmin on kenenkään tavallisen teinitytön luokkakavereita.
Tulisiko kellään mieleen viedä 10-vuotias tyttö miesten puolelle?
Mitä se läskien feministien ja vihervassujen vouhka sulupuolettomuudesra on? Sitä saa mitä tilaa!
Ihania mamman pikku peräkammarinpoikia varmaan syntyy noista teidän ei 12v osaa itse vaihtaa uimahousuja jalkaan! äitin pitää riisua vaatteet ja puhdistaa terskan pää!!
Kyllä nyt varmaan yli 7v selviää itse vaatteiden riisumisesta, suihkusta ja uimahousujen pukemisesta. Vai käyttäkö poikienne kanssa suihkussakin yläkouluun saakka?