Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä tuo isoja poikia uimahallin naisten puolelle!

Vierailija
07.10.2023 |

Käytiin uimassa ja taas siellä oli kaksi noin 8-10v poikaa naisten pukkarissa. Todella mukavaa esiteini-ikäisten tyttöjen kanssa tuollainen.

Jos poikasi ei pysty toimimaan itsenäisesti miesten puolella, etkä kerta kaikkiaan saa ketään kummin kaimaa värvättyä uintireissulle, älä tuo poikaasi uimaan.

Tyttöjen oikeus olla rauhassa NAISTEN puolella menee sinun poikasi uintihalujen edelle. Mikä tässä on niin vaikeaa? Ei kiinnosta onko poikasi nepsy tai muuten kyvytön toimimaan itsekseen. Edelleen tyttöjen oikeus menee tässä edelle. Harva aikuinen tai teinikään haluaisi samanikäisiä miehiä sinne naisten pukkariin hyppimään. Ihan sama asia noiden 8-12v tyttöjen kanssa. Monella alkaa jo murrosikä siinä 10v tai alle, eikä ole kovin kiva että tytöt joutuvat miettimään onko siellä joku poika kyyläämässä.

Kommentit (646)

Vierailija
341/646 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun poika 12v ja 170cm. Ei pysty toimimaan yksin, joten otan naisten puolelle mukaan. Katson heti missä olisi paikka jossa ei olisi ketään. Ei ole kiinnostunut tytöistä(eikä pojistakaan) vaan kokee muut ihmiset ällöttävänä.

Yritetään olla tosi nopeita, ei käydä suihkussa jos siellä on ketään (käydään etukäteen kotona).

Ei pystyisi menemään vieraan ihmisen kanssa miesten puolelle. Onko nyt niin ettei hänellä ole ihmisarvoa? Hän ei siis saisi käydä uimassa? Jostain syystä terapeutit/opettajat jne haluaa että hän oppii uimaan ja on hyvää liikuntaa hänelle.

Vastaus on ei. Hänellä ei ole oikeutta mennä naisten pukuhuoneeseen. Hän ei saa käydä uimassa, ellei hänellä ole miespuolista huoltajaa, joka voi viedä hänet miesten puolelle.

Onko asia nyt selvä?

sinun pitäisi käydä suihkussa uima-altaalla ilman vaatteita ollaksesi puhdas, ja se on noloa tytöille. 12 on minulle paljon rajan yli, rajan pitäisi olla 9 tai 10

Vierailija
342/646 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten vastavuoroisesti vie tyttöjäsi miesten puolelle jos noin ahdistaa? Problem solved.

M40

Että voi aikuinen keski-ikäinen mies olla tyhmä.

Kyllä se tyhmä olet tässäkin tapauksessa sinä, kun et noin selvää naisen tekemää trollausta tajunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/646 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh..

Ainoa mitä näistä teidän jutuista tulee ilmi on se, että yyhhoo äidit eivät osaa kasvattaa lapsiaan itsenäisiksi vaan pelkiksi tissipiski pojiksi jotka eivät ilman äityliiniä pärjää arkisista asioista.

Näistä pojista ei kasva koskaan sellaista miestä jonka joku nainen ottaisi itselleen puolisoksi vaan heistä kasvaa pelkkiä vätyksiä. Äitiensä kaltaisia turhan parkujia.

- Totuus Velvoittaa -

Ei kaikki yksinhuoltajat ole kelvottomia kasvattajia vaikka suurin osa olisikin!

Vierailija
344/646 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko näistä pojista niitä nykynaisia sitten isompina kun heidät opetetaan pienestä pitäen äitien toimesta naisten suihkuissa ja wc tiloissa asioimaan?

Käyvätkö nämä koulun liikuntatuntien jälkeen myös tyttöjen pukutiloissa ja heidän kanssaan suihkussa?

Vierailija
345/646 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23-vuotias, riisuudun juuri alasti. pienet tytöt eivät minua haittaa. minulla on sääntö, jos on 8-vuotias tyttö ja hän noudattaa sääntöjä ja käy alasti suihkussa, en soita hengenpelastajaa

Vierailija
346/646 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on poika heitetty kulli paljaana susille. Jättäisin uimiset välii  jos poika ei pärjää yksin miesten puolella.

Vierailija
347/646 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän junantuomat pärjää Heseissä kun kotipuolessa on totuttu että savusauna lämmitetään kerran viikossa ja kaikki käyvät siellä samaan aikaan?

Harvemminpa olen hampurilaista tilatessani ollut alasti...

Vierailija
348/646 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uima-altaalla ja miesten pukuhuoneessa oli tyttö, joka näyttää 8-vuotiaalta ja hänellä on rinnat vasta alussa.  hän sanoi olevansa 7-vuotias, kun kysyin, joten alle rajan, joka on 8 vuotta vanha

Vierailija
349/646 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön pitää riisua uimapuku, vaikka on miesten puoleella.

Vierailija
350/646 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöskin toisinaan huomannut että miesten puolella on isä ja tytär yhdessä. Minua ei asia haittaa, joskus vaan tytär on jo hieman alkanut kehittyä. Pienet tisun alut on ollut näkyvissä.

Vierailija
351/646 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans kokemusta tältä viikolta. Olin uimahallissa suihkussa ja sinne naisten puolelle tuli äiti poikansa kanssa. Poika oli varmaan jotain 12 paikkeilla. Hän oli itsekin ilman uikkareita mutta selvästi kiinnosti alastomat tytöt ja naiset.

Vierailija
352/646 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uima-altaalla, menin riisumaan uimahousut ja laitoin ne kaappiin, kun tulin takaisin suihkuun, siellä oli isä ja tyttö, noin 9-vuotias. Olin hieman peloissani, mutta isäni sanoi hänelle jotain ja hän riisui vaatteensa ja kylpesi alasti, samoin isäni. Joten otin pyyhkeeni pois ja pesen heidän vierellään. Onko teillä ollut vastaavia tilanteita?

Vierailija
353/646 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojallakin voi olla pimppi.

Vierailija
354/646 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä saako setämiehiä tuoda? Edes silloin kun ne pyytävät kauniisti?

Vierailija
355/646 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ole mitään ongelmaa. Jos menet vaikka poikalapsen kanssa naisten puolelle niin sano hänen kokevansa itsensä tytöksi. Problem solved.

Vierailija
356/646 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kun sinne naisten pukkariin pöllähtääkin se rääväsuinen täti, joka suurella äänellä huutelee että onkos tänne tuotu vajaita ja vammaisia kersoja, kun ovat väärässä pukkarissa mitä häh? Olisi noloa niiden yli 7-vuotiaitten poikaihmisten kannalta.

Vierailija
357/646 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojallakin voi olla pimppi.

Vain ideologisesti ja fantasiassa. Ja ehkä siellä yksilön päänsisäisessä maailmassa - millainenhanmaailmanjärjestys siellä päässä vallitseekaan?

Vierailija
358/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v down-poika ei pärjää yksin ja olen yksinhuoltaja. 

Vierailija
359/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos identifoituvat tytöiksi?

Vierailija
360/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyn autistisen ja kehitysviiveisen poikani kanssa niin kauan kuin se on uimahallille ok. Asia ei yksinkertaisesti ole sinun päätettävissä. Mene sellaiseen uimahalliin, jossa tämä on kielletty, uimaan tyttösi kanssa.

Autististen lasten suurin kuolinsyy on hukkuminen. Minun lapsellani on oikeus oppia uimaan. Se menee sinun lapsesi ahdistuksen edelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän