Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää lapsettomia miehiä, jotka haluaisi lapsen nelikymppisen naisen kanssa?

Vierailija
06.10.2023 |

Mistä löytää lapsettoman miehen, jotka haluaisi lapsen nelikymppisen naisen kanssa? Mun iästä riippumatta aion hankia lapsia, lapsettomuushoidon kautta. Mutta tuntuu mahdottomalta löytää miehiä, jotka haluaisi perustaa perheen mun ikäisen kanssa.

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ilman lapsia. Ei ole koskaan sellaista naista löytynyt. Töissä olen aina käynyt.

Vierailija
2/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole aiemmin yrittänyt löytää miestä lapsentekoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla on jo esivaihtarit.

Vierailija
4/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu on niin, että tarttis muutama vuosi tuntea että tullaanko juttuun ja niin poispäin. Sen jälkeen voisi perheen laajentamustakin ruveta ajattelemaan, ehkä.

Tästä sun jutusta paistaa vähän niinkuin läpi, että mies olisi enempi vaan niinkuin sun unelmiesi mahdollistaja, eikä oikeastaan paljon muuta, ja se ei valitettavasti useimpiin miehiin oikein iske.

Vierailija
5/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää? No jaa'a.

Varmaan ihan tuurilla löydät jos löydät.

6/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ohje kuin muillekin varaat tulevana ovulaatio viikonloppuna matkan välille Tukholma-Nis (RyanAir)

Rome2Rio avustaa paikallisten aikataulujen osalta. Belgradissa on vilkas yöelämä. Et vaan jätä juomia vahtia.

89 päivää saa viettää viisumivapaasti.

Maa hakee EU:seen 2025

Vierailija
8/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahtia= vahtimatta

Vierailija
9/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu on niin, että tarttis muutama vuosi tuntea että tullaanko juttuun ja niin poispäin. Sen jälkeen voisi perheen laajentamustakin ruveta ajattelemaan, ehkä.

Tästä sun jutusta paistaa vähän niinkuin läpi, että mies olisi enempi vaan niinkuin sun unelmiesi mahdollistaja, eikä oikeastaan paljon muuta, ja se ei valitettavasti useimpiin miehiin oikein iske.

Ei nelikymppisillä miehilläkään ole parempaa vaihtoehtoa kuin nuuhkia itselle sopivan tuoksuinen kumppani ja toivoa että se on suunnilleen arkijärkevä. Kumpikin osapuoli paikkaa luonteidensa heikkouksia taloudellisella panostuksella. Paitsi jos on lottomiljönääri - silloin niin Maisalle kuin Matillekin löytyy halukas parikymppinen bree ding mac hine.

Vierailija
10/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten koko ihastumis/rakastumiskuvion tarkoitushan on saada naispuolinen kumppani raskaaksi ensimmäisen parin vuoden sisällä, sitten useimmilla nuo tunteet muutenkin laimenee.

Vierailija
11/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vielä harkita lasta rakastamani naisen kanssa, riippumatta iästä. Tiedän kyllä ja olen tavannutkin useita nelikymppisiä naisia, joiden kanssa tekisin mielelläni lapsen, jos siis kemiat natsaisi ja saisi tutustua rauhassa. Lapsella tulisi olla myös lähi-isä koko lapsuutensa ajan.

12/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Haluaisin löytää jonkun, joka olisi avoin tutustumaan vanhempaan naiseen ajatellen, että jos rakastutaan, perustetaan perheen. Toki en haluais lapsi kenen tahansa kanssa. Muuten mulla olisi vaihtoehtoja.

Vierailija
13/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin Tinderistä heti eron jälkeen. Ihan vaan rakastuttiin ja laitettiin lapsi alulle mun aloitteesta. Miehellä oli jo lähes aikuiset lapset muuten, eikä pannut pahaksi toista kierrosta.

Vierailija
14/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon pitäisi tapahtua nopeassa ajassa, että suostuisin tekemään lapsen nelikymppisen naisen kanssa. Hänen pitäisi saada minut vakuuttuneeksi siitä, että minulla on muutakin kuin välinearvoa hänen unelmiensa toteuttamiseksi. Parisuhteen tulisi olla myös niin vakaalla pohjalla, että luottaisin naisen näkevän meillä myös tulevaisuuden myös lapsen saamisen jälkeen. Ja vastaavasti myös minulla olisi tunne, että viihtyisin loppuelämäni naisen seurassa.

15/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin Tinderistä heti eron jälkeen. Ihan vaan rakastuttiin ja laitettiin lapsi alulle mun aloitteesta. Miehellä oli jo lähes aikuiset lapset muuten, eikä pannut pahaksi toista kierrosta.

Lukiko sun profiilissa, että halusit lapsen? Olitko silloin yli 40?

16/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon pitäisi tapahtua nopeassa ajassa, että suostuisin tekemään lapsen nelikymppisen naisen kanssa. Hänen pitäisi saada minut vakuuttuneeksi siitä, että minulla on muutakin kuin välinearvoa hänen unelmiensa toteuttamiseksi. Parisuhteen tulisi olla myös niin vakaalla pohjalla, että luottaisin naisen näkevän meillä myös tulevaisuuden myös lapsen saamisen jälkeen. Ja vastaavasti myös minulla olisi tunne, että viihtyisin loppuelämäni naisen seurassa.

Monet nuoret saa lapsia vähän aikaa tutustumisen jälkeen, eikä kukaan vaadi mitään lupauksia :/ Ja kuten vastasin aikaisemmin, en haluaa miestä vain saadakseni lapsen. Haluan rakastua mieheen, joka myös haluaa lapsen.

Vierailija
17/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten koko ihastumis/rakastumiskuvion tarkoitushan on saada naispuolinen kumppani raskaaksi ensimmäisen parin vuoden sisällä, sitten useimmilla nuo tunteet muutenkin laimenee.

Niin. Huuma pitää uhrata kakkavaippojen vaihtoon. Eikö nelikymppinen ole kokenut huumaa muutenkin riittävästi, ei siinä iässä enää huumailla huvikseen.

Vierailija
18/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan tee itseellisenä naisena ja seurustele sitten myöhemmin kun lapsi on tehty. Ikäisilläsi miehillä on jo lapsia

Vierailija
19/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sinulla edes yksi yli 10 v. parisuhde vyölläsi, kun odotuksesi ovat noin korkealla noinkin vanhalla iällä? Ettet ole itse ikisinkku tai sarjamonogamisti ja naisen pitäisi olla liki Madonna, joka paikkaisi omat sosiaaliset ja sitoutumiskyvyttömyyden puutteesi?

Vierailija
20/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Huuma pitää uhrata kakkavaippojen vaihtoon. Eikö nelikymppinen ole kokenut huumaa muutenkin riittävästi, ei siinä iässä enää huumailla huvikseen.

En ole kokenut mitään huumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi