Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää lapsettomia miehiä, jotka haluaisi lapsen nelikymppisen naisen kanssa?

Vierailija
06.10.2023 |

Mistä löytää lapsettoman miehen, jotka haluaisi lapsen nelikymppisen naisen kanssa? Mun iästä riippumatta aion hankia lapsia, lapsettomuushoidon kautta. Mutta tuntuu mahdottomalta löytää miehiä, jotka haluaisi perustaa perheen mun ikäisen kanssa.

Kommentit (108)

61/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuja kirjoitti:

Minä voin tehdä lapsia. Oletko hyvännäköinen hoikka nainen edes?

Olen. Mutta haluan parisuhteen, ei vain tehdä lapsia.

Vierailija
62/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unistas löydät.

Miehen biologinen insentiivi on kiinnostua nuorista hedelmällisistä naaraista. Ikäsi puolesta et ole enää hedelmällinen nuori ja tuossa iässä ne "hyvät" miehet jotka kelpuuttaisit ovat kaikki jo hankkineet lapsia ja vakaissa parisuhteissa.

oot 15 vuotta liian myöhässä.

Ihan turha päristellä enää kun kakka on jo housuissa.

Aion tehdä lapsettomuushoidon, mun hedelmällisyydellä ei oo mitään väliä. Haluan parisuhteen ja perheen, en aio käyttää omia munasoluja.

64/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olet. Oletko paljon yli 40v? Kumppanuusvanhemmuuteen en suostu.

44. En mäkään haluu kumppanuusvanhemmuutta.

65/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin asut?

Helsingissä

Vierailija
66/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiinnostunut

Vierailija
67/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unistas löydät.

Miehen biologinen insentiivi on kiinnostua nuorista hedelmällisistä naaraista. Ikäsi puolesta et ole enää hedelmällinen nuori ja tuossa iässä ne "hyvät" miehet jotka kelpuuttaisit ovat kaikki jo hankkineet lapsia ja vakaissa parisuhteissa.

Aion tehdä lapsettomuushoidon, mun hedelmällisyydellä ei oo mitään väliä. Haluan parisuhteen ja perheen, en aio käyttää omia munasoluja.

Onko syynä ikäsi? Pelkäät lapsesta tulevan kehitysvammaisen. 44v miehenä olen lukenut miehilläkin riskin kasvavan iän myötä. Mistä tunnen vähän huonoa omaatuntoa.

68/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unistas löydät.

Onko syynä ikäsi? Pelkäät lapsesta tulevan kehitysvammaisen. 44v miehenä olen lukenut miehilläkin riskin kasvavan iän myötä. Mistä tunnen vähän huonoa omaatuntoa.

Kyllä syynä ikäni. En aio ottaa riskejä. Spermaakin voi ostaa.

Vierailija
69/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän 44v miehenä epätoivosi ja meillä on varmaan samoja syitä miksi lapsen saanti on niin tärkeää. Varmasti boilogialla on osansa. 44v miehenäkin tulevaisuus on tässä ja nyt. Kun etsin kumppania. Yksi kohta minkä katson on haluaako nainen lapsia. Minusta keski ikäisen pitää jo tietää.

Vierailija
70/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unistas löydät.

Eli tavallaan uhraat omien geeniesi jatkuvuuden mahdollisesti jos hoito onnistuu kantamasi lapsen hyväksi.

Vierailija
71/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unistas löydät.

Tarvitsemmekohan enemmän terapeuttia kuin muita hoitaja...

72/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unistas löydät.

Tarvitsemmekohan enemmän terapeuttia kuin muita hoitaja...

Mikä ongelmana?! Monet, jotka saa lapsia nuorempana ei ole valmiina siihen, mutta ne silti haluu lapsia ja tekee ne ja sitten ne eroaa ja lapset kärsii!

73/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unistas löydät.

Eli tavallaan uhraat omien geeniesi jatkuvuuden mahdollisesti jos hoito onnistuu kantamasi lapsen hyväksi.

Ei omien geenieni jatkuvuudella oo mitään väliä!

Vierailija
74/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaan tee itseellisenä naisena ja seurustele sitten myöhemmin kun lapsi on tehty. Ikäisilläsi miehillä on jo lapsia

Juurihan oli juttua että noin puolet 35 vuotiasta miehistä on lapsettomia eli eiköhän nelikymppisistä miehistäkin ole lapsettomia vielä joku 30-40 prosenttia?

Tämä!! Tilastojen mukaan 50% yli 35 vuotiaista miehistä on lapsettomia, eli eiköhän tuosta voida päätellä että 40v lapsettomia (mutta kuitenkin oman perheen haluavia) miehiä on aivan valtavasti.

75/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän 44v miehenä epätoivosi ja meillä on varmaan samoja syitä miksi lapsen saanti on niin tärkeää. Varmasti boilogialla on osansa. 44v miehenäkin tulevaisuus on tässä ja nyt. Kun etsin kumppania. Yksi kohta minkä katson on haluaako nainen lapsia. Minusta keski ikäisen pitää jo tietää.

"Biologialla on osansa"... Lääketiede pitenee ihmisten elinaikaa, ja myös mahdollistaa sen, että ihmiset, jonka hedelmällisyys ei enää ole (tai ei ole enää hyvää), voi saada lapsia.

Vierailija
76/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon pitäisi tapahtua nopeassa ajassa, että suostuisin tekemään lapsen nelikymppisen naisen kanssa. Hänen pitäisi saada minut vakuuttuneeksi siitä, että minulla on muutakin kuin välinearvoa hänen unelmiensa toteuttamiseksi. Parisuhteen tulisi olla myös niin vakaalla pohjalla, että luottaisin naisen näkevän meillä myös tulevaisuuden myös lapsen saamisen jälkeen. Ja vastaavasti myös minulla olisi tunne, että viihtyisin loppuelämäni naisen seurassa.

Monet nuoret saa lapsia vähän aikaa tutustumisen jälkeen, eikä kukaan vaadi mitään lupauksia :/ Ja kuten vastasin aikaisemmin, en haluaa miestä vain saadakseni lapsen. Haluan rakastua mieheen, joka myös haluaa lapsen.

Mulla on (ollut) tuo sama ajatus ja haave aina, mutta nelikymppisenä jouduin hyväksymään sen ettei tule tapahtumaan eikä toteutumaan ikinä. 

Ja siis luulinkin päässeeni sinuiksi sen kanssa, että olen jatkossakin/lopun ikääni ikisinkku jolla ei omaa perhettä ole mutta niin vain koronapandemian aikana kävi harvinaisen selväksi, etten tosiaan ole asiaa hyväksynyt. Nyt sitten pari vuotta myöhemmin olen melko varma, etten tule hyväksymäänkään ikinä. Eikä auta yhtään vaikka kuinka tiedostaa senkin, ettei raskaaksi tulo olisi todennäköisesti enää edes mahdollista, ainakaan luomuna ja aika kuluu vinhaa vauhtia.

Pääsi todella isosti yllättämään tämä kuinka iso suru vastentahtoinen lapsettomuus mulle onkaan.

N46

Tunnistan itseni tuosta.

Pystyn valtaosan ajasta uskottelemaan itselleni että olen hyväksynyt sen, että en koskaan saanut lapsia. Mutta välillä tuo psykologinen selviytymiskeinoni pettää, ja tajuan että en todellakaan ole ok asian kanssa, ja suru musertaa hetkellisesti.

N42

77/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon pitäisi tapahtua nopeassa ajassa, että suostuisin tekemään lapsen nelikymppisen naisen kanssa. Hänen pitäisi saada minut vakuuttuneeksi siitä, että minulla on muutakin kuin välinearvoa hänen unelmiensa toteuttamiseksi. Parisuhteen tulisi olla myös niin vakaalla pohjalla, että luottaisin naisen näkevän meillä myös tulevaisuuden myös lapsen saamisen jälkeen. Ja vastaavasti myös minulla olisi tunne, että viihtyisin loppuelämäni naisen seurassa.

Monet nuoret saa lapsia vähän aikaa tutustumisen jälkeen, eikä kukaan vaadi mitään lupauksia :/ Ja kuten vastasin aikaisemmin, en haluaa miestä vain saadakseni lapsen. Haluan rakastua mieheen, joka myös haluaa lapsen.

Mulla on (ollut) tuo sama ajatus ja haave aina, mutta nelikymppisenä jouduin hyväksymään sen ettei tule tapahtumaan eikä toteutumaan ikinä. 

Ja siis luulinkin päässeeni sinuiksi sen kanssa, että olen jatkossakin/lopun ikääni ikisinkku jolla ei omaa perhettä ole mutta niin vain koronapandemian aikana kävi harvinaisen selväksi, etten tosiaan ole asiaa hyväksynyt. Nyt sitten pari vuotta myöhemmin olen melko varma, etten tule hyväksymäänkään ikinä. Eikä auta yhtään vaikka kuinka tiedostaa senkin, ettei raskaaksi tulo olisi todennäköisesti enää edes mahdollista, ainakaan luomuna ja aika kuluu vinhaa vauhtia.

Pääsi todella isosti yllättämään tämä kuinka iso suru vastentahtoinen lapsettomuus mulle onkaan.

N46

Tunnistan itseni tuosta.

Pystyn valtaosan ajasta uskottelemaan itselleni että olen hyväksynyt sen, että en koskaan saanut lapsia. Mutta välillä tuo psykologinen selviytymiskeinoni pettää, ja tajuan että en todellakaan ole ok asian kanssa, ja suru musertaa hetkellisesti.

N42

Älä luovuta! Oot nuori! Monet naiset saa lapsia 50-vuotiaina!

Vierailija
78/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa uussuomalaisista isäehdokkaita, ovat hyvin innokkaita. Joskus jopa niin, etteivät kysy siitokseen edes lupaa..

79/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaan tee itseellisenä naisena ja seurustele sitten myöhemmin kun lapsi on tehty. Ikäisilläsi miehillä on jo lapsia

Juurihan oli juttua että noin puolet 35 vuotiasta miehistä on lapsettomia eli eiköhän nelikymppisistä miehistäkin ole lapsettomia vielä joku 30-40 prosenttia?

Tämä!! Tilastojen mukaan 50% yli 35 vuotiaista miehistä on lapsettomia, eli eiköhän tuosta voida päätellä että 40v lapsettomia (mutta kuitenkin oman perheen haluavia) miehiä on aivan valtavasti.

Varmaa on! Ongelmana on mistä niitä löytää, ja haluaako ne neljää kympistä naista puolisona.

Vierailija
80/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaa on! Ongelmana on mistä niitä löytää, ja haluaako ne neljää kympistä naista puolisona.

Mistä sinut löytää? Haluan oman ikäiseni naisen. Uskon samanikäisten ymmärtävän toisiaan parhaiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän