Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää lapsettomia miehiä, jotka haluaisi lapsen nelikymppisen naisen kanssa?

Vierailija
06.10.2023 |

Mistä löytää lapsettoman miehen, jotka haluaisi lapsen nelikymppisen naisen kanssa? Mun iästä riippumatta aion hankia lapsia, lapsettomuushoidon kautta. Mutta tuntuu mahdottomalta löytää miehiä, jotka haluaisi perustaa perheen mun ikäisen kanssa.

Kommentit (108)

41/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakotetaanko miehiäkin ammatteihin, joihin eivöt halua eivötkä sovellu?

??

42/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Harkitse sen lapsen yrittämistä yksin, jos sinulla on siihen varaa.

Itse olen yli 40 ja aion hankkia lapsen yksin. Nykyään on mahdollista saada lapsi yksin. Eikä tarvitse riidellä kenenkän kanssa lapsen asioista, jos parisuhde päättyy eroon.

Joo, harkitsen sen, ja jos ei sopiva mies löydy, teen sen. Mutta olisi kiva löytää parisuhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon pitäisi tapahtua nopeassa ajassa, että suostuisin tekemään lapsen nelikymppisen naisen kanssa. Hänen pitäisi saada minut vakuuttuneeksi siitä, että minulla on muutakin kuin välinearvoa hänen unelmiensa toteuttamiseksi. Parisuhteen tulisi olla myös niin vakaalla pohjalla, että luottaisin naisen näkevän meillä myös tulevaisuuden myös lapsen saamisen jälkeen. Ja vastaavasti myös minulla olisi tunne, että viihtyisin loppuelämäni naisen seurassa.

Monet nuoret saa lapsia vähän aikaa tutustumisen jälkeen, eikä kukaan vaadi mitään lupauksia :/ Ja kuten vastasin aikaisemmin, en haluaa miestä vain saadakseni lapsen. Haluan rakastua mieheen, joka myös haluaa lapsen.

Mulla on (ollut) tuo sama ajatus ja haave aina, mutta nelikymppisenä jouduin hyväksymään sen ettei tule tapahtumaan eikä toteutumaan ikinä. 

Ja siis luulinkin päässeeni sinuiksi sen kanssa, että olen jatkossakin/lopun ikääni ikisinkku jolla ei omaa perhettä ole mutta niin vain koronapandemian aikana kävi harvinaisen selväksi, etten tosiaan ole asiaa hyväksynyt. Nyt sitten pari vuotta myöhemmin olen melko varma, etten tule hyväksymäänkään ikinä. Eikä auta yhtään vaikka kuinka tiedostaa senkin, ettei raskaaksi tulo olisi todennäköisesti enää edes mahdollista, ainakaan luomuna ja aika kuluu vinhaa vauhtia.

Pääsi todella isosti yllättämään tämä kuinka iso suru vastentahtoinen lapsettomuus mulle onkaan.

N46

Vierailija
44/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon pitäisi tapahtua nopeassa ajassa, että suostuisin tekemään lapsen nelikymppisen naisen kanssa. Hänen pitäisi saada minut vakuuttuneeksi siitä, että minulla on muutakin kuin välinearvoa hänen unelmiensa toteuttamiseksi. Parisuhteen tulisi olla myös niin vakaalla pohjalla, että luottaisin naisen näkevän meillä myös tulevaisuuden myös lapsen saamisen jälkeen. Ja vastaavasti myös minulla olisi tunne, että viihtyisin loppuelämäni naisen seurassa.

Noinhan sen pitäisi tietenkin mennä, mutta ei taida 4-kymppisellä naisella olla enää aikaa tuohon... Miksi yleensä jätetään viime tippaan ja ikään kuin herätään siinä 4-kympin tienoilla, että mähän haluankin lapsen ja se pitää sitten saada "just nyt". Ikäänkuin joku mies suostuisi siihen vaan sonniksi ja sitten antaisi olla.

nimenomaan niinhän ne tekee. Maa on täynnä yksinhuoltajaäitejä joiden ukolle on kyllä sonnina oleminen kelvannut, mutta ei isyys. Että se puoli kyllä hoituu - toinen asia jos haluaa jonkun vanhemmuuteen kykenevän miehen.

Vierailija
45/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Harkitse sen lapsen yrittämistä yksin, jos sinulla on siihen varaa.

Itse olen yli 40 ja aion hankkia lapsen yksin. Nykyään on mahdollista saada lapsi yksin. Eikä tarvitse riidellä kenenkän kanssa lapsen asioista, jos parisuhde päättyy eroon.

Sama täällä, lähes 40. En jaksa huolehtia myös miehestä ja parisuhteesta samaan aikaan. Toinen vaihtoehto on eronnut ns toisella kierroksella oleva reippaasti vanhempi mies, jolla varallisuutta sekä urakiipeily takanapäin. Siinä vaiheessa on aikaa ja arvostusta taas perheelle. Omanikäisiä, joilla ei ole jotain ongelmaa, ei oikein löydy.

46/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet nuoret saa lapsia vähän aikaa tutustumisen jälkeen, eikä kukaan vaadi mitään lupauksia :/ Ja kuten vastasin aikaisemmin, en haluaa miestä vain saadakseni lapsen. Haluan rakastua mieheen, joka myös haluaa lapsen.

Mulla on (ollut) tuo sama ajatus ja haave aina, mutta nelikymppisenä jouduin hyväksymään sen ettei tule tapahtumaan eikä toteutumaan ikinä. 

Ja siis luulinkin päässeeni sinuiksi sen kanssa, että olen jatkossakin/lopun ikääni ikisinkku jolla ei omaa perhettä ole mutta niin vain koronapandemian aikana kävi harvinaisen selväksi, etten tosiaan ole asiaa hyväksynyt. Nyt sitten pari vuotta myöhemmin olen melko varma, etten tule hyväksymäänkään ikinä. Eikä auta yhtään vaikka kuinka tiedostaa senkin, ettei raskaaksi tulo olisi todennäköisesti enää edes mahdollista, ainakaan luomuna ja aika kuluu vinhaa vauhtia.

Pääsi todella isosti yllättämään tämä kuinka iso suru vastentahtoinen lapsettomuus mulle onkaan.

N46

Toisissa maissa voi aloitta lapsettomuushoidon 50 v. asti

Vierailija
47/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän viikon päästä 48 ja taisin jädä lapsettomaksi?

Pitkä suhde, ero. Ulkomailla tuli hengailtua ja hups - kohta o viiskybänen.

Näin miehenähän ei ole mitään hoitoja, adoptio meni jo. Vanhana alternative vänkänä en harrasta someilua ( vaikka kirjoitankin tänne ), tinderöintiä etc. 

Mielelläni tapaisin nelikymppisen naisen ja perustaisin perheen. Etätyö ja baareilu jäänyt minimiin. Metoon jälkeen en todellakaan uskalla jutella naisten kanssa yleisillä paikoilla. Sori siitä. En siis halua lapsentekokonetta, vaan tasa-ervoisen suhteen ja perheen. Harmi - musta olisi tullut ihan hyvä faija. Olisi pitänyt toimia aiemmin. No - la.tapaan kummipoikaa. Käydään pelaamassa fudista ja leffassa. 

Vierailija
48/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi saada. Aikuiselämä on valintoja, ja ne valinnat alkavat paljon ennen neljääkymmentä ikävuotta.

Vierailija
49/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljakuppilasta löytyy sulle taatusti siementäjiä !

Eikö kelpaa häh !

Vierailija
50/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan varmana sitte kanssa neitsyt?

Vierailija
51/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuo sama ja ikää 42v. Deittailin tinderissä ja kun tapasin sopivalta tuntuvan miehen, johon onnistuin vielä ihastumaan, kerroin että haluan lapsen lähestulkoon nytheti. Mies lähti siihen hämmentyneenä ja rakastuneena , puolen vuoden sisään olin raskaana. Siitä se menikin sitten huonommin, ei tullut kivaa ja seesteistä raskautta saati vauvavuotta koska mies ajautui tästä päätöksestään kriisiin. Olihan hän aiemmin päättänyt jo ettei enempää lapsia halua. Nyt ollaan taas yhdessä, mutta rankemman kautta meni ja paljon on rakennettavaa edessä. Huumat loppui lyhyeen, kun alettiin samointein perhehommiin. En voi suositella, kuin jos ihan melkein hinnalla millä hyvänsä lapsen haluat. Ihana lapsi tästäkin on lopputuloksena , mutta mielenterveys aika lailla meni.

Vierailija
52/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun puumaileen. Valehtelet ehkäisystä.nuorilla miehillä on terveemmät siemenet.

Vierailija
53/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Toisissa maissa voi aloitta lapsettomuushoidon 50 v. asti

Eipä se paljon jeesaa kun on vaihtaritkin alkaneet ja muutenkin aika aikaansa kutakin eli se juna on oikeasti mennyt jo lisävuoroineenkin. Toisekseen itsellä ei koskaan ollut sellaista pelkkää lapsihaavetta vaan juurikin haava omasta perheestä eli puolisosta ja lapsista.

Yksinhuoltajaksi ei ole ollut koskaan pienintäkään kiinnostusta. Silti lapsettomaksi jääminen on yllättävänkin iso asia hyväksyttäväksi.

Vierailija
54/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseuduilta löytyisi paljonkin miehiä jotka toivoisivat saavansa naisia, sitten naisten synnyttävän näille miehille lapsia. Sitten haluaisivat että lapsista kasvaisi aikuisia ihmisiä jotka sitten jatkaisi maatilan toimintaa sukupolvelta uusille sukupolville. Maaseudun miehet eivät yleensä ole niin vaativia naisten iän, ulkonäön osalta kuin kaupunkilaiset miehet useammin ovat.

Vierailija
55/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olet itse 38 ja en ole tähän mennessä onnistunut sellaista löytämään. Kertokaa, jos tiedätte mistä löytää. Itse oon miettinyt, että pitäisikö kokeilla Ruotsia tai Norjaa.

Vierailija
56/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierureijän ritareita löytyy jotka etsii vähä tissisiä nuoria naisia poikatukilla.

Vierailija
57/108 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Mene Viroon hoitoon ja hanki lapsi yksin.

Vierailija
58/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tehdä lapsia. Oletko hyvännäköinen hoikka nainen edes?

Vierailija
59/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unistas löydät.

Miehen biologinen insentiivi on kiinnostua nuorista hedelmällisistä naaraista. Ikäsi puolesta et ole enää hedelmällinen nuori ja tuossa iässä ne "hyvät" miehet jotka kelpuuttaisit ovat kaikki jo hankkineet lapsia ja vakaissa parisuhteissa.

oot 15 vuotta liian myöhässä.

Ihan turha päristellä enää kun kakka on jo housuissa.

Vierailija
60/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet. Oletko paljon yli 40v? Kumppanuusvanhemmuuteen en suostu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme