Mistä löytää lapsettomia miehiä, jotka haluaisi lapsen nelikymppisen naisen kanssa?
Mistä löytää lapsettoman miehen, jotka haluaisi lapsen nelikymppisen naisen kanssa? Mun iästä riippumatta aion hankia lapsia, lapsettomuushoidon kautta. Mutta tuntuu mahdottomalta löytää miehiä, jotka haluaisi perustaa perheen mun ikäisen kanssa.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon pitäisi tapahtua nopeassa ajassa, että suostuisin tekemään lapsen nelikymppisen naisen kanssa. Hänen pitäisi saada minut vakuuttuneeksi siitä, että minulla on muutakin kuin välinearvoa hänen unelmiensa toteuttamiseksi. Parisuhteen tulisi olla myös niin vakaalla pohjalla, että luottaisin naisen näkevän meillä myös tulevaisuuden myös lapsen saamisen jälkeen. Ja vastaavasti myös minulla olisi tunne, että viihtyisin loppuelämäni naisen seurassa.
Noinhan sen pitäisi tietenkin mennä, mutta ei taida 4-kymppisellä naisella olla enää aikaa tuohon... Miksi yleensä jätetään viime tippaan ja ikään kuin herätään siinä 4-kympin tienoilla, että mähän haluankin lapsen ja se pitää sitten saada "just nyt". Ikäänkuin joku mies suostuisi siihen vaan sonniksi ja sitten antaisi olla.
Käyttäjä44520 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon pitäisi tapahtua nopeassa ajassa, että suostuisin tekemään lapsen nelikymppisen naisen kanssa. Hänen pitäisi saada minut vakuuttuneeksi siitä, että minulla on muutakin kuin välinearvoa hänen unelmiensa toteuttamiseksi. Parisuhteen tulisi olla myös niin vakaalla pohjalla, että luottaisin naisen näkevän meillä myös tulevaisuuden myös lapsen saamisen jälkeen. Ja vastaavasti myös minulla olisi tunne, että viihtyisin loppuelämäni naisen seurassa.
Monet nuoret saa lapsia vähän aikaa tutustumisen jälkeen, eikä kukaan vaadi mitään lupauksia :/ Ja kuten vastasin aikaisemmin, en haluaa miestä vain saadakseni lapsen. Haluan rakastua mieheen, joka myös haluaa lapsen.
No ei se rakastuminenkaan hetkessä tapahdu, eikä varsinkaan yrittämällä (nopeasti haihtuva ihastuminen sitten erikseen). Joten aikaahan sinulla ei tuohon perinteiseen säätöön ole. Eli ei varmaan ole muuta vaihtoehtoa kuin iskeä joku ukko baarista ja toivoa parasta/pelätä pahinta.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vaan tee itseellisenä naisena ja seurustele sitten myöhemmin kun lapsi on tehty. Ikäisilläsi miehillä on jo lapsia
Juurihan oli juttua että noin puolet 35 vuotiasta miehistä on lapsettomia eli eiköhän nelikymppisistä miehistäkin ole lapsettomia vielä joku 30-40 prosenttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan sen pitäisi tietenkin mennä, mutta ei taida 4-kymppisellä naisella olla enää aikaa tuohon... Miksi yleensä jätetään viime tippaan ja ikään kuin herätään siinä 4-kympin tienoilla, että mähän haluankin lapsen ja se pitää sitten saada "just nyt". Ikäänkuin joku mies suostuisi siihen vaan sonniksi ja sitten antaisi olla.
Ei "just nyt"! Lapsettomuushoidon ansioista voi odottaa, mutta tärkeintä on että miehestä ikä ei ole väliä!! Suurin osa ihmisistä aina etsii parisuhdetta perustaakseen perheen! Mulla se on samaa, Ainoa ongelma on, että miehet haluavat nuorimmat naiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset vaan tee itseellisenä naisena ja seurustele sitten myöhemmin kun lapsi on tehty. Ikäisilläsi miehillä on jo lapsia
Juurihan oli juttua että noin puolet 35 vuotiasta miehistä on lapsettomia eli eiköhän nelikymppisistä miehistäkin ole lapsettomia vielä joku 30-40 prosenttia?
Mahtaa olla. Mutta ne tekee sen virheen että ne etsii jotain parikymppistä naista lasten tekoon. Mutta eihän sillä parikymppisellä naisella ole mikään kiire. Se opiskelee, ottaa miehestä ilon irti, ostelee merkkivaatteita ja sisustaa, kun töissä käyvä mies rahoittaa. Sitten se dumppaa sen ukon 5 vuoden päästä ja ottaa perheen perustamiseen nuoremman. Näin se nelikymppinen lapseton mies on kohta viiskymppinen lapseton mies eikä kelpaa enää edes nelikymppisille naisille.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo! Mut mistä ne löytyy?
Käyttäjä44520 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo! Mut mistä ne löytyy?
Kotoa löytyy ne tai sitten deittiapeista.
T:ikisinkku kolmekymppinen
Rohkeasti vaan etsimään lapselle isää esim. Tinderistä. Varmasti löytyy sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Juttu on niin, että tarttis muutama vuosi tuntea että tullaanko juttuun ja niin poispäin. Sen jälkeen voisi perheen laajentamustakin ruveta ajattelemaan, ehkä.
Tästä sun jutusta paistaa vähän niinkuin läpi, että mies olisi enempi vaan niinkuin sun unelmiesi mahdollistaja, eikä oikeastaan paljon muuta, ja se ei valitettavasti useimpiin miehiin oikein iske.
Ja unelma olisi pakottaa toinen ihminen kuolemaan.
Mikäs sen mukavampaa sateisena iltana, kuin painaa voimaantunut kulli nelikymppisen naisen pilluun?
t. mies
Tällä palstalla on paljon lapsettomia sinkkumiehiä jotka haluaa lapsia.
Sorry.
Olet päiväysvanhentunut tuote.
Sinut kelpuuttavat miehet jotka ovat ikäluokkaa 57 vuotiaista ylöspäin olevia.
Tuon ikäinen
Yksinäinen lapseton mies
Löytyy peräkammarista taikka vintiltä.
Ei mulla muuta kirjoitti:
Tällä palstalla on paljon lapsettomia sinkkumiehiä jotka haluaa lapsia.
Jari Sillanpää on myös sopivan ikäinen ja hänkin haluaa lapsia.
Taas tyypillinen itsekeskeinen nainen joka tuttuun tapaan haluaa itselleen miehen elättäjäksi ja siittäjäksi.
Miten nää oikeasti kehtaa?!
Ap. Harkitse sen lapsen yrittämistä yksin, jos sinulla on siihen varaa.
Itse olen yli 40 ja aion hankkia lapsen yksin. Nykyään on mahdollista saada lapsi yksin. Eikä tarvitse riidellä kenenkän kanssa lapsen asioista, jos parisuhde päättyy eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlaisia miehet on - vastahan siitä oli juttua. Miehet kuvittelee voivansa hankkia lapsia pitkälti yli 40 jälkeen, eikä se välttämättä enää onnistukaan.
Käyttäjä44520 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä löysin Tinderistä heti eron jälkeen. Ihan vaan rakastuttiin ja laitettiin lapsi alulle mun aloitteesta. Miehellä oli jo lähes aikuiset lapset muuten, eikä pannut pahaksi toista kierrosta.
Lukiko sun profiilissa, että halusit lapsen? Olitko silloin yli 40?
Olin 39 ja 41, kun lapsi syntyi. En muista, että olisi lukenut mitään lapsitoiveista. Kerroin toki aika nopeasti, että olen halunnut lapsia, mutta en ole saanut. Tästä jo useampi vuosi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sorry.
Olet päiväysvanhentunut tuote.
Sinut kelpuuttavat miehet jotka ovat ikäluokkaa 57 vuotiaista ylöspäin olevia.
Tuon ikäinen
Yksinäinen lapseton mies
Löytyy peräkammarista taikka vintiltä.
pienet aivot :/
Pakotetaanko miehiäkin ammatteihin, joihin eivöt halua eivötkä sovellu?
Kuinka vanha sä oot, et ajattelet näin?