Mistä löytää lapsettomia miehiä, jotka haluaisi lapsen nelikymppisen naisen kanssa?
Mistä löytää lapsettoman miehen, jotka haluaisi lapsen nelikymppisen naisen kanssa? Mun iästä riippumatta aion hankia lapsia, lapsettomuushoidon kautta. Mutta tuntuu mahdottomalta löytää miehiä, jotka haluaisi perustaa perheen mun ikäisen kanssa.
Kommentit (108)
Haittaako, jos on työkyvytön?
M36v
Käyttäjä44520 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän miehen pitäisi olla lapseton? Eikö aiempi lapsi olisi parempi merkintä ansioluettelossa, jos on tarkoitus hankkia lapsi?
Itse asiassa musta olisi ok jos on jo lapsi, mutta yleensä ne, joilla on jo, ei halua lisää lapsia.
Ne lapsettomat ei varsinkaan halua. Ihan tilastojen valossa ne joilla jo on lapsia tekevät niitä todennäköisemmin lisää. Lapsen saaminen on miehelle lopulta pieni vaiva.
Vierailija kirjoitti:
Täälä myös kiinnostunut.
Hei, ketään ei kiinnosta.
Et osaa edes suomenkieltä kirjoittaa,olet joku Savolainen häntäheikki. Hyi kakka kamala.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä44520 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän miehen pitäisi olla lapseton? Eikö aiempi lapsi olisi parempi merkintä ansioluettelossa, jos on tarkoitus hankkia lapsi?
Itse asiassa musta olisi ok jos on jo lapsi, mutta yleensä ne, joilla on jo, ei halua lisää lapsia.
Ne lapsettomat ei varsinkaan halua. Ihan tilastojen valossa ne joilla jo on lapsia tekevät niitä todennäköisemmin lisää. Lapsen saaminen on miehelle lopulta pieni vaiva.
Tinderissä tilanne on aivan erilainen
Jos olet hyvännäköinen, niin kyllähän noita löytää. Ihan mistä muutenkin nyt kumppaneita löytää. Minä tapasin yhdellä keikalla miehen, joka olisi hankkinut kanssani lapsen muutaman tapaamisen jälkeen jo. Minulla on kyllä kaksi lasta ennestään, ehkä se vaikutti asiaan. Todistetusti pystyn saamaan jälkeläisiä ja pitämään heidät hengissä. N40
Kannattaa jo varhain tutustumisvaiheessa mainita, että haluaisit lapsen. On niitä miehiäkin, joilla on vauvakuume.
Menkää Tinderiin ja laittakaa iäksi 88 ja kirjoittakaa toiveenne sinne. Sieltä saatte yhteyden toisiinne, kun kaikki laittaa saman iän ja hakukriteeriksi myös saman iän!
Mulla on jo 2 lasta.
Lapsikorotukset leikataan työttömyystuista.
Onneksi kohta pitää elättää vain itsensä. Ja saa levätä viikonloput. Lapset muuttaa kohta pois kotoa.