Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää lapsettomia miehiä, jotka haluaisi lapsen nelikymppisen naisen kanssa?

Vierailija
06.10.2023 |

Mistä löytää lapsettoman miehen, jotka haluaisi lapsen nelikymppisen naisen kanssa? Mun iästä riippumatta aion hankia lapsia, lapsettomuushoidon kautta. Mutta tuntuu mahdottomalta löytää miehiä, jotka haluaisi perustaa perheen mun ikäisen kanssa.

Kommentit (108)

81/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kiinnostunut

En löydä tapaa laittaa tänne jotain yhteystietoja turvallisesti, kun näyttää siltä, ettei voi viestejä voi ottaa pois.

82/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaan tee itseellisenä naisena ja seurustele sitten myöhemmin kun lapsi on tehty. Ikäisilläsi miehillä on jo lapsia

Juurihan oli juttua että noin puolet 35 vuotiasta miehistä on lapsettomia eli eiköhän nelikymppisistä miehistäkin ole lapsettomia vielä joku 30-40 prosenttia?

Tämä!! Tilastojen mukaan 50% yli 35 vuotiaista miehistä on lapsettomia, eli eiköhän tuosta voida päätellä että 40v lapsettomia (mutta kuitenkin oman perheen haluavia) miehiä on aivan valtavasti.

Varmaa on! Ongelmana on mistä niitä löytää, ja haluaako ne neljää kympistä naista puolisona.

Mistä sinut löytää? Haluan oman ikäiseni naisen. Uskon samanikäisten ymmärtävän toisiaan parhaiten.

Etsin tapaa laittaa tänne jotain yhteystietoja turvallisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Harkitse sen lapsen yrittämistä yksin, jos sinulla on siihen varaa.

Itse olen yli 40 ja aion hankkia lapsen yksin. Nykyään on mahdollista saada lapsi yksin. Eikä tarvitse riidellä kenenkän kanssa lapsen asioista, jos parisuhde päättyy eroon.

Sama täällä, lähes 40. En jaksa huolehtia myös miehestä ja parisuhteesta samaan aikaan. Toinen vaihtoehto on eronnut ns toisella kierroksella oleva reippaasti vanhempi mies, jolla varallisuutta sekä urakiipeily takanapäin. Siinä vaiheessa on aikaa ja arvostusta taas perheelle. Omanikäisiä, joilla ei ole jotain ongelmaa, ei oikein löydy.

Ei voi olla ettei ole ketään omanikäistä, jolla ei olisi jotain ongelmaa

Vierailija
84/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon pitäisi tapahtua nopeassa ajassa, että suostuisin tekemään lapsen nelikymppisen naisen kanssa. Hänen pitäisi saada minut vakuuttuneeksi siitä, että minulla on muutakin kuin välinearvoa hänen unelmiensa toteuttamiseksi. Parisuhteen tulisi olla myös niin vakaalla pohjalla, että luottaisin naisen näkevän meillä myös tulevaisuuden myös lapsen saamisen jälkeen. Ja vastaavasti myös minulla olisi tunne, että viihtyisin loppuelämäni naisen seurassa.

Monet nuoret saa lapsia vähän aikaa tutustumisen jälkeen, eikä kukaan vaadi mitään lupauksia :/ Ja kuten vastasin aikaisemmin, en haluaa miestä vain saadakseni lapsen. Haluan rakastua mieheen, joka myös haluaa lapsen.

Mulla on (ollut) tuo sama ajatus ja haave aina, mutta nelikymppisenä jouduin hyväksymään sen ettei tule tapahtumaan eikä toteutumaan ikinä. 

Ja siis luulinkin päässeeni sinuiksi sen kanssa, että olen jatkossakin/lopun ikääni ikisinkku jolla ei omaa perhettä ole mutta niin vain koronapandemian aikana kävi harvinaisen selväksi, etten tosiaan ole asiaa hyväksynyt. Nyt sitten pari vuotta myöhemmin olen melko varma, etten tule hyväksymäänkään ikinä. Eikä auta yhtään vaikka kuinka tiedostaa senkin, ettei raskaaksi tulo olisi todennäköisesti enää edes mahdollista, ainakaan luomuna ja aika kuluu vinhaa vauhtia.

Pääsi todella isosti yllättämään tämä kuinka iso suru vastentahtoinen lapsettomuus mulle onkaan.

N46

Tunnistan itseni tuosta.

Pystyn valtaosan ajasta uskottelemaan itselleni että olen hyväksynyt sen, että en koskaan saanut lapsia. Mutta välillä tuo psykologinen selviytymiskeinoni pettää, ja tajuan että en todellakaan ole ok asian kanssa, ja suru musertaa hetkellisesti.

N42

Älä luovuta! Oot nuori! Monet naiset saa lapsia 50-vuotiaina!

mutta kannattaa pitää kiirettä.

voit vielä saada lapsen, ainakin jos kuukautiset on säännölliset.

sopivan miehen löytäminen on vaikeaa, etenkin kun on kiire. jos sulla on jo mies, niin tilanteesi on hyvä.

Vierailija
85/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämän miehen pitäisi olla lapseton? Eikö aiempi lapsi olisi parempi merkintä ansioluettelossa, jos on tarkoitus hankkia lapsi?

86/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämän miehen pitäisi olla lapseton? Eikö aiempi lapsi olisi parempi merkintä ansioluettelossa, jos on tarkoitus hankkia lapsi?

Itse asiassa musta olisi ok jos on jo lapsi, mutta yleensä ne, joilla on jo, ei halua lisää lapsia.

Vierailija
87/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että me molemmat olisimme yhdessä tulossa ensimmäistä kertaa vanhemmiksi. En halua sellaista miestä kumppaniksi, jolla on ennestään lapsia.

Vierailija
88/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudulla olisi eniten sinkkumiehiä. Joku maatilallinen ikisinkkumies voisi haluta lapsia, kun maatilalla tarvitaan työvoimaa.

Vierailija
89/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakotetaanko miehiäkin ammatteihin, joihin eivöt halua eivötkä sovellu?

Perinteisiä naisten ammatteja,roskakuski,muurari,teurastaja...

Vierailija
90/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva ukko alkaa ottamaan riskiä 40v ensisynnyttäjän kanssa ja heittämään noppaa tuleeko vammainen lapsi. Juna meni jo.

Vierailija
91/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä halunut anta minulle rakkaus minä rakastan minua. Halu sinä rahaa minun tilille?

Vierailija
92/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon pitäisi tapahtua nopeassa ajassa, että suostuisin tekemään lapsen nelikymppisen naisen kanssa. Hänen pitäisi saada minut vakuuttuneeksi siitä, että minulla on muutakin kuin välinearvoa hänen unelmiensa toteuttamiseksi. Parisuhteen tulisi olla myös niin vakaalla pohjalla, että luottaisin naisen näkevän meillä myös tulevaisuuden myös lapsen saamisen jälkeen. Ja vastaavasti myös minulla olisi tunne, että viihtyisin loppuelämäni naisen seurassa.

Monet nuoret saa lapsia vähän aikaa tutustumisen jälkeen, eikä kukaan vaadi mitään lupauksia :/ Ja kuten vastasin aikaisemmin, en haluaa miestä vain saadakseni lapsen. Haluan rakastua mieheen, joka myös haluaa lapsen.

Mulla on (ollut) tuo sama ajatus ja haave aina, mutta nelikymppisenä jouduin hyväksymään sen ettei tule tapahtumaan eikä toteutumaan ikinä. 

Ja siis luulinkin päässeeni sinuiksi sen kanssa, että olen jatkossakin/lopun ikääni ikisinkku jolla ei omaa perhettä ole mutta niin vain koronapandemian aikana kävi harvinaisen selväksi, etten tosiaan ole asiaa hyväksynyt. Nyt sitten pari vuotta myöhemmin olen melko varma, etten tule hyväksymäänkään ikinä. Eikä auta yhtään vaikka kuinka tiedostaa senkin, ettei raskaaksi tulo olisi todennäköisesti enää edes mahdollista, ainakaan luomuna ja aika kuluu vinhaa vauhtia.

Pääsi todella isosti yllättämään tämä kuinka iso suru vastentahtoinen lapsettomuus mulle onkaan.

N46

Tunnistan itseni tuosta.

Pystyn valtaosan ajasta uskottelemaan itselleni että olen hyväksynyt sen, että en koskaan saanut lapsia. Mutta välillä tuo psykologinen selviytymiskeinoni pettää, ja tajuan että en todellakaan ole ok asian kanssa, ja suru musertaa hetkellisesti.

N42

Tämäkin asia lienee niitä joka pitäisi käsitellä jotta sen voisi hyväksyä, mutta miten sen voi käsitellä, kun ei kestä pahemmin edes ajatella sitä että oikeasti jäi lapsettomaksi?

Niin kauan pärjää kun asiaa ei vaan ajattele yhtään, mutta silti se alitajunnassa aina kummittelee ja putkahtaa sitten mieleen.

Vierailija
93/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhana mummona pitää vielä lapsikin tehdä??

Lapsi kun täyttää kymmenen vuotta,niin äiti on jo niin dementoitunut,ettei muista että hänellä lasta onkaan.

Ihmettelee vain, että kuka kumma tuo on??

Vierailija
94/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota koira tai kani ja hoida niitä.

Juttelet nätisti ja kutsut itseäsi koiran mamiksi.

Niin olen nähnyt monen nuoremmankin tekevän.

Vierailija
95/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu on niin, että tarttis muutama vuosi tuntea että tullaanko juttuun ja niin poispäin. Sen jälkeen voisi perheen laajentamustakin ruveta ajattelemaan, ehkä.

Tästä sun jutusta paistaa vähän niinkuin läpi, että mies olisi enempi vaan niinkuin sun unelmiesi mahdollistaja, eikä oikeastaan paljon muuta, ja se ei valitettavasti useimpiin miehiin oikein iske.

Tämähän se. Itsekin haluaisi lapsia mutta ei lapsia halua laittaa sellaiseen asemaan jossa ei voi olla varma toisesta vanhemmasta.

Vierailija
96/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistävän omaperäinen trolli tämä ap.

Vierailija
97/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä myös kiinnostunut.

Vierailija
98/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että me molemmat olisimme yhdessä tulossa ensimmäistä kertaa vanhemmiksi. En halua sellaista miestä kumppaniksi, jolla on ennestään lapsia.

Mies jolla on jo lapsia on tietysti parempi,koska on varmempaa että hänen Spermansa on laadukasta ja hän kykenee astumaan sinut tiineeksi,eli kantavaksi naaraaksi.

Vierailija
99/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44520 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unistas löydät.

Miehen biologinen insentiivi on kiinnostua nuorista hedelmällisistä naaraista. Ikäsi puolesta et ole enää hedelmällinen nuori ja tuossa iässä ne "hyvät" miehet jotka kelpuuttaisit ovat kaikki jo hankkineet lapsia ja vakaissa parisuhteissa.

oot 15 vuotta liian myöhässä.

Ihan turha päristellä enää kun kakka on jo housuissa.

Aion tehdä lapsettomuushoidon, mun hedelmällisyydellä ei oo mitään väliä. Haluan parisuhteen ja perheen, en aio käyttää omia munasoluja.

Kannattaa mennä ulkomaille hoitoon heti. Suomessa ikä tulee jo vastaan, eikä sinua hoideta enää yli 45-vuotiaana.

Vierailija
100/108 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttu on niin, että tarttis muutama vuosi tuntea että tullaanko juttuun ja niin poispäin. Sen jälkeen voisi perheen laajentamustakin ruveta ajattelemaan, ehkä.

Tästä sun jutusta paistaa vähän niinkuin läpi, että mies olisi enempi vaan niinkuin sun unelmiesi mahdollistaja, eikä oikeastaan paljon muuta, ja se ei valitettavasti useimpiin miehiin oikein iske.

Tämähän se. Itsekin haluaisi lapsia mutta ei lapsia halua laittaa sellaiseen asemaan jossa ei voi olla varma toisesta vanhemmasta.

Mietipä tuota varmuutta vähän tarkemmin. Tämäkin palsta on täynnä yyhhoo luusereita joilla ei ole ollut mitään varmuutta,ei edes varmuus välineitä.

Ihan tuosta vaan ocat ottaneet mällit sisäänsä keneltä sattuu saamaan. Ei se ole niin noponuukaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän