NYT LÄHTI VALITUS rovaniemen valintatalosta :(((
menin viittä vailla yhdeksän äsken suoraan junalta kauppaan. kassaneiti tuli kiskomaan ulko-oven lukkoon nenäni edestä :(( sanoin et kello ei ole yhdeksää ja voisinko millään hakea maitotölkin tai edes jotain, koska tulin suoraan junalta, takana 8 h junamatka ja jääkaappi ihan tyhjä. ei kuulemma sopinut!!!
TSIISUS MITÄ " ASIAKASPALVELUA" !!!!
kotona olin jo 21.03 joten taatusti olin ennen yhdeksää liikkeellä :((
Kommentit (38)
myyjät saadaan potkittua pihalle henkilökunnan huoneesta jotta jotain iltalisää ei tarvitse maksaa. Näin oli aikoinaan Tampereella pikkukaupassa, joku erikoislisä olisi tullut maksuun meille työntekijöille jos asiakkaiden takia myyjät eivät ole ulkona ajoissa.
Eikä se myyjä voi tietää, ottaistko sen maidon ja rupeaisitko sitten valkkaamaan vielä jotain muuta. Ei hän voi sitä tietää varmasti, vaikka kuinka vakuuttelisit..
ja nuo pari minuuttia vaille sulkemisajan tulevat asiakkaat olivat riesa! Itsellä nyt ei niin haitannut kun ei ollut lapsia,mutta monet äidit olivat hätää kärsimässä kun työaika oli merkitty loppumaan klo 21,ja lapsien hoitoajan sen mukaiset,ja sitten tuli näitä " vain yhden maidon ostajia" . Jotka lähes poikkeuksetta siinä samalla " kun täällä nyt olen" ostivat kaikenlaista muutakin,eikä kassaa päässyt tietty laskemaan ennenkuin viimeinenkin oli pihalla ja ovet kiinni.
Että ap,sinun kannallasi täällä ollaan ja hienoa että huomasit tuon kirjoituksen.
ja tosiaan,kioskit ja huoltsikat on ainakin täällä Treella auki iltamyöhään,tuskin ap nälkään kuolee.
Vierailija:
Olen aivan varma asiasta, katsoin kassan kelloa kun lähdin ovia sulkemaan ja näytti 20.59. Olin sopinut hakevani lapsen 21.05 naapurista joten valitettavasti nyt näin. Ärrä olisi ollut auki, mikset sieltä poikennut maitoa?T:Se kyseinen kassaneiti josta aiot valittaa:(
IHMEELLISTA JOUSTAMATTOMUUTTA! VARMAAN lapsi ois kuollut jos oisin juossut hakemassa leipäpussin ja mehua, aikaa menee 20 sek???? luulisi että ketju kehoittaisi hieman toisenlaiseen asiakaspalveluun ja joustavuuteen??
yksi juttu tuossa tekstissä paljastaa, ettet ole SE neiti!
avata tietokoneen, tulla Vauva-lehden sivuille, huomata tämän kirjoituksen Aihe vapaalla, ja vastata siihen ;)
Vierailija:
Olen aivan varma asiasta, katsoin kassan kelloa kun lähdin ovia sulkemaan ja näytti 20.59. Olin sopinut hakevani lapsen 21.05 naapurista joten valitettavasti nyt näin. Ärrä olisi ollut auki, mikset sieltä poikennut maitoa?T:Se kyseinen kassaneiti josta aiot valittaa:(
Vierailija:
yksi juttu tuossa tekstissä paljastaa, ettet ole SE neiti!
Eikö av-landemammat ole kuulleet asiakaspalvelusta???
HOHHHHOIOIHJHJJJAJAKKKKAAA
Vierailija:
Oletpa nopea, kun 13 minuutissa ehdit laskea kassan, lähteä töistä, hakea lapsen, tulla kotiin, riisua lapsen ja itsesi ulkovaatteista,
miksi suljit ovet ennen yhdeksää, etkä antanut minun hakea leipäpussia ja maitoa kun siihen menee se 20 sekuntia?
täällä julkisesti rehentelet että olet jo kotona??
järkkyä,.,, mitähän pomosi tykkää? onko tuo normaali käytäntö valintataloissa yleensä?
ap
Kassan olin laskenut melkein kokonaan jo etukäteen. Netti oli jo auki kun saavuin koska mies näköjään surffannut ja jättänyt koneen auki lähtiessään.
Tässä sulle kaipaamiasi selityksiä. En kyllä vieläkään ymmärrä mikä mut susta " paljastaisi" vääräksi henkilöksi?
T:Kassaneiti
Tiedän miltä tuntuu, kun ei voi mitään suunnitella töiden jälkeen.. aina piti sanoa että JOS. Jos siis just minuutti ennen sulkemista vielä asiakkaita kauppaan ja olis omia menoja heti kohta...
Tuo tuntuu asiakkaasta kurjalta ja ihan varmasti myös myyjästä. Aina ei ole mahdollista palvella asiakkaita niin hyvin kuin haluaisi. Pomoja löytyy joka lähtöön. Kaikki myyjät eivät saa ylityöpalkkaa tai edes normaalikorvausta ylityön ajalta. Jos siis listaan on merkitty, että työvuoro päättyy tiettyyn aikaan, se päättyy, oli asiakkaita tai ei, meni pitkäks tai ei. Hyvä asiakaspalvelu siis joissakin paikoissa tarkoittaa sitä että tehdään töitä omalla ajalla.
Ja töitä kun on tässä maailmassa hyvä tehdä noin ihan toimeentulonkin kannalta eikä kaikilla ole varaa valkata...
Nimim. polkuhinnalla orjana ollut
Itse kävin kerran klo 20.50 Valintalossa ja hoidin ostokset viidessä minuutissa. Ovella oli vartija, joka tokaisi, että suljemme kohta ja mulkkasi koko ajan, kun tein ostokset.
Vierailija:
Kassan olin laskenut melkein kokonaan jo etukäteen. Netti oli jo auki kun saavuin koska mies näköjään surffannut ja jättänyt koneen auki lähtiessään.Tässä sulle kaipaamiasi selityksiä. En kyllä vieläkään ymmärrä mikä mut susta " paljastaisi" vääräksi henkilöksi?
T:Kassaneiti
Valehteletko usein elämässäsi, saatko siitä jotakin iloa elämääsi?
Vierailija:
Itse kävin kerran klo 20.50 Valintalossa ja hoidin ostokset viidessä minuutissa. Ovella oli vartija, joka tokaisi, että suljemme kohta ja mulkkasi koko ajan, kun tein ostokset.
R-kioskilla aikoinaan ainakin työaika eli palkanmaksu alkoi kun putiikki avattiin, töitä sitä ennen kuitenkin piti tehdä että sai kassan ja lehdet paikoilleen ja joskus muutakin. Työaika päättyi eli palkanmaksu päättyi muistaakseni 15min. sulkemisajan jälkeen. Jos meni pitkäksi, ei voinu mitään, omaa aikaa käytettiin. Sulkemisen jälkeen on kassan lasku, tilityksen teko, lehtien laitto ja ehkä muutakin tarpeen mukaan.
Ketjujen säännöt ovat ketjujen sääntöjä, palkatta työskentely syö naista niinkuin miestäkin.
T: 22
Vierailija:
Tiedän miltä tuntuu, kun ei voi mitään suunnitella töiden jälkeen.. aina piti sanoa että JOS. Jos siis just minuutti ennen sulkemista vielä asiakkaita kauppaan ja olis omia menoja heti kohta...
vaan töistälähtösi viivästyy muutaman minuutin niiden viimeisten asiakkaiden takia.
Yrittäjänä en voi ymmärtää tällaista suhtautumista työhön.
PS. Kyllä ne asiakkaat yleensä häipyy kymmenen minuutin aikana sulkemisajan jälkeen.
t. kassatätinä ollut muutaman vuoden opiskelujen ohella...
Nyt ollaan sentään av:lla, provojen luvatulla maalla:).
Vierailija:
Valehteletko usein elämässäsi, saatko siitä jotakin iloa elämääsi?
Olen aivan varma asiasta, katsoin kassan kelloa kun lähdin ovia sulkemaan ja näytti 20.59. Olin sopinut hakevani lapsen 21.05 naapurista joten valitettavasti nyt näin. Ärrä olisi ollut auki, mikset sieltä poikennut maitoa?
T:Se kyseinen kassaneiti josta aiot valittaa:(