Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
19921/20622 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuunnellut nuita umk:n yleisöstä kuvattuja videoita sekä ylen kuvaamia ja ihmettelen suuresti miten on niin iso ero Henrin äänessä nuissa falsetti kohdissa. Yleisöstä kuvattuna kuulostaa aivan täydelliseltä, mutta nuo ylen videot ei tee oikeutta Henrin äänelle ja osa kommenteista haukkuu falsetti laulua siitä syystä. Toivottavasti äänen laatu on Malmössä parempi kuin ylellä.

Mäkin oon ihmetellyt samaa. Jos kännykkäkameroilla ja -mikrofoneilla saa paremman ja todenmukaisemman äänenlaadun kuin uuden areenan laitteilla ja Ylen kalliilla lähetyksillä, niin missä on vika?

Ylen tekniikka on kuin hirvi ajovaloissa.

Vierailija
19922/20622 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euro-Luke-I-Am-Your-Papa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19923/20622 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olipas huono tuo Australian kappale.

Eivät ole ehtineet keskittyä tekemään laatua, kun ovat heiluneet grillibileissä kännissä No Rulesin tahtiin. 

Vierailija
19924/20622 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Vierailija
19925/20622 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Multa kysy 666

Vierailija
19926/20622 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin katsomassa Saara Aaltoa UMK:ssa (oon pidempään jo fanittanut viisuja) ja musta oli kans hämmentävää katsoa jälkeen päin telkkarista ne esitykset, kun laulu kuulosti erilaiselta ja heikommalta niissä. Areenalla paikan päällä se kuulosti vahvalta ja loistavalta. Osa jopa haukkui kommenteissa Saaran laulua, vaikka jokainen, joka on kuullut Saaran laulavan, tietää, että sen hän osaa, vaikkei muuten hänestä pitäisikään. Tää ongelma on Ylellä tai oikeastaan lähinnä UMK:ssa ollut pidempään. :S Muissa musaohjelmissa ei ole vastaavaa ongelmaa.

Vierailija
19927/20622 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukraina voittaa. Lasagne lässähtää 3. tai 4. Joost floppaa rajusti ja putoaa Top10 ulkopuolelle. Suomelle yllätyssijoitus, vähintään 9.

Veikkaan Italiaa kärkikahinoihin.

Vierailija
19928/20622 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia ihanan Henrin kuvia <3

Vierailija
19929/20622 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko Henri oli leiponut tänään leipää :)

Vierailija
19930/20622 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin katsomassa Saara Aaltoa UMK:ssa (oon pidempään jo fanittanut viisuja) ja musta oli kans hämmentävää katsoa jälkeen päin telkkarista ne esitykset, kun laulu kuulosti erilaiselta ja heikommalta niissä. Areenalla paikan päällä se kuulosti vahvalta ja loistavalta. Osa jopa haukkui kommenteissa Saaran laulua, vaikka jokainen, joka on kuullut Saaran laulavan, tietää, että sen hän osaa, vaikkei muuten hänestä pitäisikään. Tää ongelma on Ylellä tai oikeastaan lähinnä UMK:ssa ollut pidempään. :S Muissa musaohjelmissa ei ole vastaavaa ongelmaa.

Samaa ihmeteltiin aikoinaan. Saara kuulosti siltä kuin ei olisi ollut ihan vireessä, etenkin Monsters. Kumma ettei Yle ota opiksi.

Vierailija
19931/20622 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nite

Vierailija
19932/20622 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko Henri oli leiponut tänään leipää :)

Missä? 😍 T: Henri-fani

Vierailija
19933/20622 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä lähtee hyvin käyntiin No Rulesilla! 

Vierailija
19934/20622 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmeteltiin aikoinaan. Saara kuulosti siltä kuin ei olisi ollut ihan vireessä, etenkin Monsters. Kumma ettei Yle ota opiksi.

Mistä johtuu jos tv:ssä kuulostaa huonommalta kuin paikanpäällä? Tuleeko siinä virheet paremmin esille, vai mikä logiikka tässä on?

Vierailija
19935/20622 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara jätetään ESC keskustelusta kokonaan pois. Se häiritsee jossitteluineen. Meillä on Teemu ja Hensi ja

muut artistit, jotka osallistuvat semifinaaliin. Turhaa jahkausta Sarasta, jättäkää pois haikailut, ne vaan sekottaa

tätä todellista pakkaa. oRules on hyvä kannustetaan sitä kaikin tavoin.

Vierailija
19936/20622 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Windowsmies jakanut stooreihin jonkun australialaisen fanin stooriin, jossa on No Rules -fanipaita päällä. 😁

Vierailija
19937/20622 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oddseissa suomella pienoista nousua. Nousi tänään 19.sijalle. Oli eilen 20. Jee <3

Win95 lähti altavastaajan umk-kisaan, mutta yllätti kaikki. Uskon, että euroviisuissa käy samalla tavalla. En usko voittoon, mutta uskon, että finaaliin mennään ja ei olla ainakaan viimeisiä :D 

Vierailija
19938/20622 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin paikalla finaalissa ja kaikki esitykset kuulostivat todella hyviltä. Ikäänkuin taustat olisivat olleet vähän kovemmalla ja laulu ei olisi tullut niin "pikkutarkkana" verrattuna televisiolähetykseen.

Vierailija
19939/20622 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukraina voittaa. Lasagne lässähtää 3. tai 4. Joost floppaa rajusti ja putoaa Top10 ulkopuolelle. Suomelle yllätyssijoitus, vähintään 9.

Jep. Yleensähän äänestäjät ovat karsastaneet niitä, jotka muistuttavat liikaa edellisvuoden suosikkeja. Esim. jos balladivoittaja ollut edellisenä vuonna, balladit floppaavat seuraavana. Tai The rasmus Måneskinin jälkeen. No rules on tarpeeksi erilainen Käärijään nähden.

Vierailija
19940/20622 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Yleensähän äänestäjät ovat karsastaneet niitä, jotka muistuttavat liikaa edellisvuoden suosikkeja. Esim. jos balladivoittaja ollut edellisenä vuonna, balladit floppaavat seuraavana. Tai The rasmus Måneskinin jälkeen. No rules on tarpeeksi erilainen Käärijään nähden.

Ja ainahan joku ennakkosuosikki epäonnistuu livessä. Farkkumunan helpompi yllättää takamatkalta ja sijoittua "ihan kivasti". Suomen esitys tulee vetoamaan siihen tavisporukkaan, joka ei keskity viisuihin tippaakaan ennen varsinaista tv-lähetystä. 

Ketju on lukittu.