UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Mä uskon että Suomi on kisan musta hevonen ja sijoittuu top 10. Erottuu joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että Suomi on kisan musta hevonen ja sijoittuu top 10. Erottuu joukosta.
Tulee olemaan 7.
Viisut tukevat kansamurhaa. Suomi ulos eikä enää viisukarsintoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla menisi ainakin kuppi nurin jos tuo Kroatian Käärijä-kopio voittaisi. Sinänsä tykkään siitä, mutta onhan siinä nyt selkeää kopiointia Käärijästä.
mun kuppi ei menis nurin koska kroatian voitto vaan vahvistais käärijän perintöä ja ärsyttäis ruotsin viisuelitistejä :D
biiseissä kuuluu molemmissa rammstein, mutta toisiltaan eivät kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on UMK??
Ulkoavaruudesta maapallolle kopsahtanut (farkkumuna)
Vierailija kirjoitti:
minä tahansa muuna vuonna erottuis joukosta. nyt vähän siinä ja siinä. semissa farkkumuna kyllä erottuu ja pääsee jatkoon.
No olipas huono tuo Australian kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut sellaisia ajatuksia, että Jerelle oli loppujen lopuksi varmaan vain helpotus ja jonkinlainen "suojelus" jäädä toiseksi. Ei saanut ikuista viisuvoittajan leimaa ja selvisi jatkosta vähemmällä hullunmyllyllä. Voi kaikessa rauhassa rakentaa itsensä näköistä räppärin uraa ja menestystä täällä kotimaassa.
Yritetään päästää pettymyksestä irti <3 Homma meni niin kuin se oli tarkoitettu. Tämä viisukevät on siitä ihana, että voidaan vain jorailla Teemun ja Henrin kanssa ilman mitään menestyspaineita.
Homma meni niin kuin Ruotsi sen junaili saadakseen Euroviisut. Ei siitä pettymyksestä toivu koskaan.
Hyvä oli toinen sija myös. Mutta mikä hinta sillä oli rahassa -palkintona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla menisi ainakin kuppi nurin jos tuo Kroatian Käärijä-kopio voittaisi. Sinänsä tykkään siitä, mutta onhan siinä nyt selkeää kopiointia Käärijästä.
mun kuppi ei menis nurin koska kroatian voitto vaan vahvistais käärijän perintöä ja ärsyttäis ruotsin viisuelitistejä :D
biiseissä kuuluu molemmissa rammstein, mutta toisiltaan eivät kuulosta.
Kun miettii tätä, se mielikuva saa hyvin tyytyväiseksi. Että nyrpeiden ruotsalaisten Abba-bileet päätyy Käärijä kakkosen voitonjuhliin. Muistavat taas kaapin paikan.
Vierailija kirjoitti:
No kerro millainen.
tämä on kai Australian tämän vuotinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro millainen.
Mikä se niistä on?
Olen kuunnellut nuita umk:n yleisöstä kuvattuja videoita sekä ylen kuvaamia ja ihmettelen suuresti miten on niin iso ero Henrin äänessä nuissa falsetti kohdissa. Yleisöstä kuvattuna kuulostaa aivan täydelliseltä, mutta nuo ylen videot ei tee oikeutta Henrin äänelle ja osa kommenteista haukkuu falsetti laulua siitä syystä. Toivottavasti äänen laatu on Malmössä parempi kuin ylellä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuunnellut nuita umk:n yleisöstä kuvattuja videoita sekä ylen kuvaamia ja ihmettelen suuresti miten on niin iso ero Henrin äänessä nuissa falsetti kohdissa. Yleisöstä kuvattuna kuulostaa aivan täydelliseltä, mutta nuo ylen videot ei tee oikeutta Henrin äänelle ja osa kommenteista haukkuu falsetti laulua siitä syystä. Toivottavasti äänen laatu on Malmössä parempi kuin ylellä.
Mäkin oon ihmetellyt samaa. Jos kännykkäkameroilla ja -mikrofoneilla saa paremman ja todenmukaisemman äänenlaadun kuin uuden areenan laitteilla ja Ylen kalliilla lähetyksillä, niin missä on vika?
Ukraina voittaa. Lasagne lässähtää 3. tai 4. Joost floppaa rajusti ja putoaa Top10 ulkopuolelle. Suomelle yllätyssijoitus, vähintään 9.
Mikä on UMK??