UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedet poikki laajalla alueella Espoossa, muuten.
Onko Windowsman nyt ilman vettä :(
Ja Henri 🥺
Vierailija kirjoitti:
Ikkunamiehen päätös on jo tehty, mutta virallinen ilmoitus tulee vasta perjantaina, kun on varmistunut myös korvaava esiintyjä. Yksi tilaisuus (TV-ohjelma), jossa selviää koko Suomen euroviisuedus-hässäkkä ja rauha laskeutuu maahan. Toivon että siipola on suostunut, mutta pääasia että joku sitoutuu lähtemään.
Saa toki peuuuttaa alaspäin, mutta perjantaina nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Henri 🥺
Henri taitaa piipertää nykyään siellä Kalliossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Henri 🥺
Minä olen ilman vettä, mutta se pitää sitten keittää.
Ei kai Teemu ja Henri asu espoossa. Ajattelin toinen Vantaalla ja toinen vähän kauempana. Teemu kyllä tykkäsi asua espoossa.
Vierailija kirjoitti:
Ikkunamiehen päätös on jo tehty, mutta virallinen ilmoitus tulee vasta perjantaina, kun on varmistunut myös korvaava esiintyjä. Yksi tilaisuus (TV-ohjelma), jossa selviää koko Suomen euroviisuedus-hässäkkä ja rauha laskeutuu maahan. Toivon että siipola on suostunut, mutta pääasia että joku sitoutuu lähtemään.
Oletko joku sisäpiiriläinen, tuttu vai mistä moinen varmuus?
Kyllä mä ihmettelisin toisaalta aika paljon että miksi Win95man jakaa koko ajan instassa viisuaiheisia juttuja jos eivät lähde. Silti tämä mediahiljaisuus ihmetyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Henri 🥺
Minä olen ilman vettä, mutta se pitää sitten keittää.
Ei kai Teemu ja Henri asu espoossa. Ajattelin toinen Vantaalla ja toinen vähän kauempana. Teemu kyllä tykkäsi asua espoossa.
Eikö Teemu sanonut olevansa perheenisä Espoosta.
Ilmottaisivat jo. Paskafanit täällä ei saa aloitettua surutyötänsä ennen sitä.
Puolan valinta on vähän mystinen koska se artisti on muuten aika Irlanti-tyyppinen eli alternative, mutta viisukseen olivat tehneet aika pliisun tapauksen tai ainakin ottaneet kaiken särmin pois.
Jotenkin huvittavaa että on noidampi siviilissä ja sit viisuissa taviksempana varsinkin noitavuonna
Akkunäijä on pienen, siis todella pienen faniporukan suosiossa. Näkee jo tästä keskustelusta. Muutama ihminen ihastelee. Pari ei niin innostunutta välillä käy kääntymässä, mutta mitään keskustelua ei synny. Ei vaan herätä intohimoa tää laimea esitys. Hyvä vaan jos ediintykj vaihtuu. Mikä järki sinne muutenkin oli valita tällainen neverhöörd dj? Onko yhtään omaa biisiä ennen tätä vai soittaako vain muiden levyjä? Eikö ole kuvataiteilija?
Mäkin alan olla sitä mieltä, että joku levy-yhtiö on hyvä olla taustalla viisuedustajalla. En mä toisaalta haluaisi, että vain isot levy-yhtiöt jyräävät ja arvostan sitä, että UMK tuo esiin kaikenlaisia artisteja. Mutta jos se on tämmöistä ilman yhtiötä, niin en mä jatkossa halua nähdä tämmöistä jahkailua ellei kyse ole jostain vakavasta sairaudesta. Tämmöistä keskustelua ei pitäisi edes käydä, vaan tulla esiin varmojen päätösten kanssa tai vähintään ilmoittaa selvästi, koska se tulee. Jos kyseessä on sanojen vääristely, ne pitäisi korjata nopeasti. Edelleen meitä faneja roikotetaan löysässä narussa.Toivon todella, että täällä ollaan oikeassa ja tuo Puoli Seiska kertoo sen, että osallistuvat kuten sovittu.
joo siis puolan edustaja jonka kaikki muu musiikki ja habitus on noitamaista, voitti ennakkosuosikkirokkinoidan popimmalla biisillä :D
Nyt varmuutta esiin, onko Teemu ja Henri todella virallisesti sanoutuneet irti?
Totta vai tarua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juhlin vasta sitten, kun ilmoittavat kunnolla että lähtevät viisuihin. Kiva tosin, että osa jaksaa olla positiivisia ja mäkn vielä olin viime viikolla jossain vaiheessa. Tälle päivälle oli odotukset et tulisi joku tiedote. No tuo Puoli Seitsemän lisää vähän toivoa.
Niin millainen puoli seitsemän siinä oli?
Jos oli 1/7 tai 1/2 7, vai 6:30 tai 18:30
Kai ne voivat mennä Puoli Seitsemään selittelemään myös sitä, jos eivät lähde.
Ketä se sitten kiinnostaisi? Olisi kyllä virhe arvio Yleltä laittaa perjantain prime timeen jätkät selittelemään.
Totta 😂 Olisi se kaiken huippu jos viikonlopun paraatipaikalla nämä selittelisivät että eivät lähdekään
En ole uskonnilinen, mutta sattumat ovat alkaneet vähän ihmetyttää. Siivoan koulua työkseni. Olen tehnyt sitä jo monta vuotta, olen nähnyt paljon pahaa, teini-ikäisten agendaa. Nyt teinityttö tuli kertomaan, kuinka tärkeä olen. Ihmettelin sitä. Kunnes kävelin töistä kotiin ja kaksi ihmistä antoi kortin, kuinka tärkeä olen. Ok. Kampanja meneillään, mutta kumminkin tuo jäi mieleen. Olenko minä maailmalle noin tärkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla trolli tai paskalla-fani. Eihän siitä rauha laskeutuisi maahan jos Teemu ja Henri peruisivat.
Tämän kaltaisen riskin Israel ottaa, ja pahemmankin 💥 johtuen Malmön muslimimäärästä
UMK voisi myös miettiä paremmin noita valintoja, koska siellä ei oo mitään tarvetta olla sitä hupibiisiä. Enkä nyt siis tarkoita että portion boys tai windows ois huonoja, kiva että olivat mukana, mut se sama kaava pakollisen balladin ja vitsibiisin suhteen ei tarttis olla olemassa. Toisaalta jos ne tosissaan on parempia kun muut hakijat niin sitten, mutta joskus vois olla vaikka neljä poppia, kolme rokkia ja joku folk-yhtye jos ne sattuu olemaan hyviä, listoja sen enempää tuijottamatta. En usko että tänä vuonna viisi räppiä oli käärijän jälkeen sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli.