UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi YLE panttaisi tätä tietoa?
Hyvä kysymys. En ymmärrä heidän toimintaansa muutenkaan.
Niin mitä et Ylen toiminnassa ymmärrä? Yle nimenomaan on toiminut fiksusti näiden venkoilijoiden suhteen.
En ymmärrä miksi asiaa pantataan. Nyt tulee mielikuva että asia ilmoitetaan vasta perjantaina. Kuitenkin asia on todennäköisesti päätetty jo jos kerran ilmoitetaan että perjantaina ollaan puoli seiskassa. Sama se mikä se tulos on mutta asiaa pitkitetään turhaan.
Kumpi tästä Windows95 kaksikosta nyt junnaa sitä saamarin päätöstä kun on syntynyt käsitys, ettei niillä ole edes asiasta yhteistä käsitystä? Tämä alkaa oikeasti ottamaan pannuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi Puoli seitsemän -ohjelmakuvaus varmistaa, että ovat lähdössä.
En lähtisi pelkän ohjelmakuvauksen perusteella vetämään minkäänlaisia johtopäätöksiä. Pakko tästä on tulla joku ihan virallinen lausunto julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi tästä Windows95 kaksikosta nyt junnaa sitä saamarin päätöstä kun on syntynyt käsitys, ettei niillä ole edes asiasta yhteistä käsitystä? Tämä alkaa oikeasti ottamaan pannuun.
Luulen, että H on se, joka eniten jarruttelee. Hänhän ei alun perin koko kisaan halunnut ja on pitänyt täyttä vaitioloa viime maanantain jälkeen. Lisäksi ne Teemun kommentit Hesarissa viittaisi tähän. Mutta voi olla että oon väärässä. Erikoista vaan on ois se, että se Palestiinan tilanne tuli mieleen vasta muutama päivä voiton jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä et Ylen toiminnassa ymmärrä? Yle nimenomaan on toiminut fiksusti näiden venkoilijoiden suhteen.
En ymmärrä miksi asiaa pantataan. Nyt tulee mielikuva että asia ilmoitetaan vasta perjantaina. Kuitenkin asia on todennäköisesti päätetty jo jos kerran ilmoitetaan että perjantaina ollaan puoli seiskassa. Sama se mikä se tulos on mutta asiaa pitkitetään turhaan.
Tekee sinullekin hyvää kehittää kärsivällisyyttäsi ja odottaa perjantaille kuten muutkin. Onpahan tässäkin viikossa jotain pientä jännitystä.
Saa riittää tämä pelleily. Ei jaksa enää kiinnostaa. Nämä moraaliposeeraajat onnistuivat pilaamaan jopa niinkin iloisen asian kuin Euroviisut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että tyypit vierailevat Puoli seiskassa perjantaina, ei tarkoita sitä, että osallistumisesta tiedotettaisiin vasta silloin. Eiköhän tieto tule jo ennen perjantaita.
Mua ärsyttää se että tänä vuonna osallistujat pitää näköjään raahata tukasta väkisin viisuihin kun Käärijä viime vuonna muisti aina sanoa että on suuri kunnia lähteä edustamaan Suomea. Miten tästä on tullut tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, koska voittajat jahkailivat jo yli viikon. Ei turhia kiireitä pitäneet, joten mitäpä tässä enää muutkaan hötkyilemään.
Windows95man Teemu Keisteri ja laulaja Henri Piispanen pysähtyvät studiossa matkalla Euroviisuihin. Näytämme, miten euroviisushow syntyy. Olli-Pekka muistelee ysäriä pelimuseossa. Juontajina Lloyd Libiso, Tuulianna Tola ja Olli-Pekka Kursi. #Puoli7
Eli näyttäisivät ilmeisesti lähtevän, uskon niin. Vähemmän pahan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se että tänä vuonna osallistujat pitää näköjään raahata tukasta väkisin viisuihin kun Käärijä viime vuonna muisti aina sanoa että on suuri kunnia lähteä edustamaan Suomea. Miten tästä on tullut tällaista.
Cyan Kicksia ei tarvitse raahata tukasta. He lähtisivät riemumielin ja epäröimättä, ja edustaisivat hyvin ja ammattitaitoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liettua ei ole vielä koskaan voittanut. Oli epäonnisesti ennakkosuosikki koronavuonna, kun viisut peruttiin. Nyt voisi olla niiden aika. Kuuntelin tänään niiden biisiä repeatilla, on hyvä.
Koronavuosi ois ollu tosi hyvä laadultaan, mutta Liettua ois ollu kärkikahinoissa ehdottomasti. The roopin paras biisi oli se.
Siellä olisi tosiaan ollut niin paljon muitakin hyviä biisejä että voittajaa olisi ollut aika mahdoton etukäteen ennustaa.
Itse olen varma, että The Roop olis ollut voittaja On Fire -kappaleella. Siitä kohistiin sen verran paljon silloin 😆 🔥 🚒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässämitään pantata. Ovat lähdössä kun ei muuta ole ilmoitettu & perjantaina heidät nähdään mukana YLEn Puoli Seitsemän ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liettua ei ole vielä koskaan voittanut. Oli epäonnisesti ennakkosuosikki koronavuonna, kun viisut peruttiin. Nyt voisi olla niiden aika. Kuuntelin tänään niiden biisiä repeatilla, on hyvä.
Koronavuosi ois ollu tosi hyvä laadultaan, mutta Liettua ois ollu kärkikahinoissa ehdottomasti. The roopin paras biisi oli se.
Siellä olisi tosiaan ollut niin paljon muitakin hyviä biisejä että voittajaa olisi ollut aika mahdoton etukäteen ennustaa.
Itse olen varma, että The Roop olis ollut voittaja On Fire -kappaleella. Siitä kohistiin sen verran paljon silloin 😆 🔥 🚒
Samoin kohistiin mm. Islannin, Venäjän & Sveitsin biiseistä.
Meneehän tämä jo ihan naurettavaksi, että viime viikolla uutisoitiin "Tämä viikko aikaa päättää". Tulee maanantai. Hiljaisuus jatkuu.
Joku ohjelmatieto ei kerro yhtään mitään. Siellä on pakko olla ne ennaltasuunnitellut ohjelmatietotekstit. Ei mitään päätöksiä siinä julisteta.
Spekulaatio kaikki tyynni, mutta voihan se olla että pojat ei ole peruneet vaan koko Yle on sitä mieltä, että ollaan vassareita kaikki.
Törkeää pitää maksavaa yleisöä pimennossä.
Vaikka ilmoittaisivatkin olevansa lähdössä, niin eihän tämän kaksikon puheisiin voi luottaa. Se on jo nähty ja kuultu.
Vierailija kirjoitti:
Windows95man Teemu Keisteri ja laulaja Henri Piispanen pysähtyvät studiossa matkalla Euroviisuihin. Näytämme, miten euroviisushow syntyy. Olli-Pekka muistelee ysäriä pelimuseossa. Juontajina Lloyd Libiso, Tuulianna Tola ja Olli-Pekka Kursi. #Puoli7
Eli näyttäisivät ilmeisesti lähtevän, uskon niin. Vähemmän pahan kautta.
Joidenkien ennakkotietojen mukaan tämä maanantai olisi ollut Ylen takaraja. Piispanen vaiennut asiasta täysin. Keisteri antanut jotai myhkäistä HS:lle. Uskon että päätös on tehty ja ilmoitetaan perjantaina. Puoli7 ohjelma vihjaa tähän suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin kohistiin mm. Islannin, Venäjän & Sveitsin biiseistä
Niin. V. 20 oli monta, jotka olisivat voineet voittaa. Italia olisi ollut ihan ehdottomasti myös voittokamppailussa mukana. Ehkäpä vahvin ehdokas sittenkin. Myös Malta olisi ollut kärkikahinoissa mukana.
Voi vitsi se perjantain ohjelma on luultavasti taltioitu jo aikaisemmin.
Mikä ohjelma se on? Onko se keskusteluohjelma, jossa henkilöitä haastatellaan?
Minulla ei suonen ohjelmia ole.
Perfomanssi oli todella rautainen esitys. Henri ja Teemu sopii hyvin ääntensä puolesta lavalla laulamaan.
Suomen englantia ei ehkä kaikki ymmärrä, mutta ei muuta kuin antaa mennä vaan. Minä olen mukana kannustamassa.
Uno olisi ollut todennäköisesti top vitosessa isolla teleäänipotilla.