Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
15601/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö syyllinen ole tämä poliittinen YLE? Sinne kaadan kaiken kiukun.

Vierailija
15602/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi se perjantain ohjelma on luultavasti taltioitu jo aikaisemmin.

Mikä ohjelma se on? Onko se keskusteluohjelma, jossa henkilöitä haastatellaan?

Minulla ei suonen ohjelmia ole.

Perfomanssi oli todella rautainen esitys. Henri ja Teemu sopii hyvin ääntensä puolesta lavalla laulamaan.

Suomen englantia ei ehkä kaikki ymmärrä, mutta ei muuta kuin antaa mennä vaan. Minä olen mukana kannustamassa.

Puoli seitsemän on suora ohjelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15603/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän ehtivät perua tuohon perjantain ohjelmaan osallistumisensakin vielä monta kertaa.

Vierailija
15604/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö syyllinen ole tämä poliittinen YLE? Sinne kaadan kaiken kiukun.

Ei.

Vierailija
15605/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perfomanssi oli todella rautainen esitys. Henri ja Teemu sopii hyvin ääntensä puolesta lavalla laulamaan.

Suomen englantia ei ehkä kaikki ymmärrä, mutta ei muuta kuin antaa mennä vaan. Minä olen mukana kannustamassa.

Ei kai niitä mitenkään etukäteen nauhoiteta, vaan lähetetään suorana puoli seitsemältä mihin ohjelman nimikin viittaa.

Vierailija
15606/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän löysin ihan itse:

Windows95man Teemu Keisteri ja laulaja Henri Piispanen pysähtyvät studiossa matkalla Euroviisuihin. Näytämme, miten euroviisushow syntyy.

Joo matkalla, mutta karsintoihin Suomen puolella vai ihanko Malmöhön. Tämä on kyllä arvoitus.

Shown syntyminen on kyllä valmistautumista Suomen karsintoihin.

Mutt pää pystyyn kun perfomanssi on niin hyvä.  Ehkä siinä esiintyy myös Farkkumuna.

Vierailija
15607/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna sama ohjelma, mutta mahdollisesti nahoitettu aikaisemmin, on riski lähettää suorana keskusteluja ja niihin  saada aikaisempaa yhdistettyä.

Vierailija
15608/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna sama ohjelma, mutta mahdollisesti nahoitettu aikaisemmin, on riski lähettää suorana keskusteluja ja niihin  saada aikaisempaa yhdistettyä.

Puoli seitsemän on suora lähetys. Mikä siinäkin on niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
15609/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa pitkittävät tätä vieläkin siksi, ettei ole vielä varmistunut, kuka heidän tilalleen lähtee, muut siis vielä harkitsevat ja Windows95man ei aio lähteä?

Vierailija
15610/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole välttämättä mistään pitkityksestä sinänsä, koska oletus tosiaan on että ovat viisuedustajamme. Edustus siis pitäisi perua erikseen jos niin aikovat, eikä sitä "valita" uudelleen tällä viikolla. Joten jos mitään ei kuulu niin oletus pysyy samana. Varmaan se vielä tiedotteella sanotaan selväksi, mutta hiljaisuus ei tarkoita että ne on päiväkausia yhdessä huoneessa neuvottelemassa vaan että status quo on sama kuin viime lauantaina. 

Vierailija
15611/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isaak voitti Saksan viisut.

Niin ja kaupunginjohtaja Espelkampista (Isaak tulee sieltä Hannoverin suunnalta) on jo haastattelussa mukana ja Isaak on kirjoittanut nimensä kaupungin kultaiseen kirjaan. Isaakia juhlitaan tuntuvasti.

Siellä etsitään tapoja saada Isaakille kansainvälistä huomiota, koko kaupunki on mukana ja asukkaita haastatellaan. Kaikki iloitsevat.

Saksan biisistä ei iloa puutu eikä  haittaa, vaikka biisi  sijoittuisi viimeiseksi.

Näin sen pitäisi mennä Suomessa myös. Kunhan meille annetaan tilaisuus.

Vierailija
15612/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polisittämän ohjelma itse sivuillaan sanoo olevansa suora lähetys. 

Vierailija
15613/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isaak on symppis ja biisinsä radioystävällinen, mutta kyllä sitä saksalta haluaisi jotain mielenkiintoisempaa ottaen huomioon millainen musiikkiskene siellä on. 

Vierailija
15614/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgia nousi tänään oddseissa sijalle 7. biisivuodon jälkeen ja Suomi tippui sijalle 11.

Vierailija
15615/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isaak on symppis ja biisinsä radioystävällinen, mutta kyllä sitä saksalta haluaisi jotain mielenkiintoisempaa ottaen huomioon millainen musiikkiskene siellä on. 

Saksa palasi takaisin tuolle radioystävällisten biisien linjalle, kun rokki ei tuonut viime vuonna sen parempaa tulosta. 

Vierailija
15616/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face ei antanut julkaista koska normisäännöt... 

Vierailija
15617/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedet poikki laajalla alueella Espoossa, muuten.

Onko Windowsman nyt ilman vettä :(

Vierailija
15618/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksa palasi takaisin tuolle radioystävällisten biisien linjalle, kun rokki ei tuonut viime vuonna sen parempaa tulosta. 

Niillä oli huono tuuri vuoden kanssa, käärijä ja australia söi niiden pisteet. Juryn ois pitäny arvostaa kyllä enemmän, sillä oli vaikeita huuto-osuuksia siinä. 

Basically ei pidä luovuttaa yhden vuoden jälkeen, varsinkin jos vaan sattui  ennakkosuosikin kanssa samalle genrekentälle. Niin käy joskus, mutta geneerisyys on pidemmän päälle menestyksen kannalta haitallisempaa. 

Vierailija
15619/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Belgia nousi tänään oddseissa sijalle 7. biisivuodon jälkeen ja Suomi tippui sijalle 11.

Belgialla on ainakin sitä millä viisut on ennenkin voitettu, ja saattaa live olla rouheampi tuosta vielä. Itselle ainakin toi oli mukava lisä koska muita saman genren edustajia ei vielä ole. 

Vierailija
15620/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isaak voitti Saksan viisut.

Niin ja kaupunginjohtaja Espelkampista (Isaak tulee sieltä Hannoverin suunnalta) on jo haastattelussa mukana ja Isaak on kirjoittanut nimensä kaupungin kultaiseen kirjaan. Isaakia juhlitaan tuntuvasti.

Siellä etsitään tapoja saada Isaakille kansainvälistä huomiota, koko kaupunki on mukana ja asukkaita haastatellaan. Kaikki iloitsevat.

Saksan biisistä ei iloa puutu eikä  haittaa, vaikka biisi  sijoittuisi viimeiseksi.

Näin sen pitäisi mennä Suomessa myös. Kunhan meille annetaan tilaisuus.

Eikös noin juhlittu Käärijää ja vielä enemmänkin mutta vasta toukokuussa.

Ketju on lukittu.