Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
2681/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kaikista tähän mennessä julkaistuista biiseistä. Eniten Sarasta ja Windowsista. Mutta toivon, ettei Suomi osallistu Euroviisuihin, jos Isreal saa osallistua. Lähes 10 000 tapettua palestiinalaislasta parissa kuukaudessa ei voi oikeuttaa millään sodalla. 

Suomi kyllä osallistuu joka tapauksessa. Yle ei ota boikotointivaatimuksiin kantaa. 

Vierailija
2682/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako Siipola kestää euroviisukevään paineet, kun tuntuu, että hän on koko ajan rikki, paskana ja ongelmissa? Tulee mieleen viime kevät, kun sen yhden bändin naisjäsen itki suoraa huutoa, kun yleisöpalaute ei ollut sitä mihin oli tottunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eurovisionworldin arvioissa Sara on edelleen kärjessä 4,8/5 tähteä. Heti hänen jälkeensä on CK 4,7/5 tähteä. Lopuilla kuulluilla on kaikilla 3,9/5 tähteä.

Jaa. Eipä sinne jaksa raapustella arvioita.  Eikä sitä voi edes muuttaa,jos mieli muuttuu.

Vierailija
2684/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyykö Windowsin esitys kasassa livessä? Ei ole mikään helppo biisi laulaa, jotta ääni kuuluu ja pysyy vireessä. Pandora ja Teflon brothers kuulosti videolla hyvältä, mutta livessä olivat täysin epävireessä.

Vierailija
2685/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä lähteny valitettavasti myöskään windows95man. En edes muista enää millainen kappale oli. Ihan kuin tekoäly olisi yrittänyt tehdä ysärieurodancebiisin. Hauskojakin yritettiin olla, mutta jotenkin ei edes naurattanut.

Vierailija
2686/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eurovisionworldin arvioissa Sara on edelleen kärjessä 4,8/5 tähteä. Heti hänen jälkeensä on CK 4,7/5 tähteä. Lopuilla kuulluilla on kaikilla 3,9/5 tähteä.

Jaa. Eipä sinne jaksa raapustella arvioita.  Eikä sitä voi edes muuttaa,jos mieli muuttuu.

Noita tähtijuttuja ei kannata ottaa kovin tosissaan, fanit latovat tiskiin viittä tähteä ja vastustajat puolikasta. Käärijälläkään ei ollut viittä tähteä, oliko 4? Saran viisi tähteä voi kertoa siitä, ettei biisi kiinnosta eikä sitä pidetä minkäänlaisena uhkana kenellekään. Loreen ei saanut edes täyttä neljää tähteä, vaan 3,9.

Vierailija
2687/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyykö Windowsin esitys kasassa livessä? Ei ole mikään helppo biisi laulaa, jotta ääni kuuluu ja pysyy vireessä. Pandora ja Teflon brothers kuulosti videolla hyvältä, mutta livessä olivat täysin epävireessä.

En tiedä,mutta haluan että toi Windows95 mies lentää jollain kaapelilla :D sais edes umk:n kunnon shown.

Eka biisi,josta siis oikeasti innostuin. Ja oli kiva katsoa reaktioita kun jengi alkaa hymyillä tai nauraa.

Musta olis hyvä lähettää Ruotsiin joku ei niin vakava,kun ne varmaan ottaa taas niin tosissaan.

Vierailija
2688/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen Cyan Kicksin ja Saran kannalla myös. Livessä vasta näkee, kumpi lopulta on parempi.

Vierailija
2689/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä,mutta haluan että toi Windows95 mies lentää jollain kaapelilla :D sais edes umk:n kunnon shown.

Eka biisi,josta siis oikeasti innostuin. Ja oli kiva katsoa reaktioita kun jengi alkaa hymyillä tai nauraa.

Musta olis hyvä lähettää Ruotsiin joku ei niin vakava,kun ne varmaan ottaa taas niin tosissaan.

Tuulikone tarvitaan.

Vierailija
2690/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kaikista tähän mennessä julkaistuista biiseistä. Eniten Sarasta ja Windowsista. Mutta toivon, ettei Suomi osallistu Euroviisuihin, jos Isreal saa osallistua. Lähes 10 000 tapettua palestiinalaislasta parissa kuukaudessa ei voi oikeuttaa millään sodalla. 

Suomi kyllä osallistuu joka tapauksessa. Yle ei ota boikotointivaatimuksiin kantaa. 

Kyllä ottaa. Ei olisi osallistunut, jos Venäjä olisi osallistunut. Mutta odottaa vielä, tajuaisko Isreal itse tilanteen. Buuausta ja kanamuniahan se esiintyjä saisi pitkin reissua. Ei olisi kiva reissu hälle. 

Vierailija
2691/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulikone tarvitaan.

Ehdottomasti!

Vierailija
2692/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kovanluokan viisufani ja aina katsonut geimit vauvasta lähtien, mutta kyllä nyt jää väliin, jos Israel on mukana. Umkin katson. Yle sanoi, että Umk ensin, sitten katsotaan mikä tilanne viisuissa. 

Vierailija
2693/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kovanluokan viisufani ja aina katsonut geimit vauvasta lähtien, mutta kyllä nyt jää väliin, jos Israel on mukana. Umkin katson. Yle sanoi, että Umk ensin, sitten katsotaan mikä tilanne viisuissa. 

Tuota en usko.

Vierailija
2694/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuunnellut Saran biisin kaksi kertaa, se riittää. sitten Umk.ssa kolmannen kerran. Jessen ja win95 biisit olen kuunnellut useampaan kertaan. Muut biisit vain kerran. Viisuissa biisin pitää kolahtaa ekalla kerralla ja herättää mielenkiinto.

Vierailija
2695/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ottaa. Ei olisi osallistunut, jos Venäjä olisi osallistunut. Mutta odottaa vielä, tajuaisko Isreal itse tilanteen. Buuausta ja kanamuniahan se esiintyjä saisi pitkin reissua. Ei olisi kiva reissu hälle. 

Eilen sen jälkeen, kun muusikoiden boikotointivetoomus luovutettiin Ylen edustajalle, Yleltä kommentoitiin, että tilanne on hankala ja pallo on EBUlla. Tuo ulostulo vahvisti sen, minkä kyllä tiesikin jo etukäteen, ettei Yle tule tekemään mitään  boikotointialoitteita. Venäjän suhteen oli eri tilanne.

Israelkaan tuskin tulee omasta aloitteestaan jäämään pois, koska ei halua antaa Hamasille pienintäkään myönnytystä. Israelilla on vahva side viisuihin myös sen takia, kun heidän Moroccanoil on pääsponsori, joten en usko, että pelkäävät niin paljon buuauksia, jotta jättäisivät niiden takia lähettämättä edustajan Malmöön.

Vierailija
2696/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli kumma tunne, ettei edes sijoitus niin kiinnosta. Haluaisin vain,että jengi bailaa tms.

Odotan kyllä livejä!

joo, euroviisut ovat kuin karnevaali, ei muakaan sijoitus kiinnosta, paitsi se, että Suomi on finaalissa.

Vierailija
2697/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota en usko.

Mitä? Et israelilaista buuataan (aivan varmasti) vai että olen viisufani (jo 42 vuotta). 😅 

Vierailija
2698/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli av-palsta on hassu, että kohkataan tuhansia viestejä naisesta, joka vei lapsensa hiihtoretkelle, mutta tuhansien lasten murha on ihan sama. Taattua av-palstaa. 

Vierailija
2699/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen sen jälkeen, kun muusikoiden boikotointivetoomus luovutettiin Ylen edustajalle, Yleltä kommentoitiin, että tilanne on hankala ja pallo on EBUlla. Tuo ulostulo vahvi

Harvinaisen tyhmää Yleltä. Ja ei kyllä tule olemaan turvallinen tai kiva reissu Israelille ja vieläpä Ruotsin Malmöseen, missä muutenkin paukkuu ja tapahtuu.

Vierailija
2700/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota en usko.

Mitä? Et israelilaista buuataan (aivan varmasti) vai että olen viisufani (jo 42 vuotta). 😅 

Sitä, että todellinen viisufani jättäisi viisut väliin, paitsi ehkä silloin kun Suomi ei ole mukana.

Ketju on lukittu.