Laihdutuslääke?
Onko mitään valmistetta mitä lievästi ylipainoinen voisi kokeilla laihdutukseen? Ongelma on siis nälän sietäminen eli haluaisin lääkkeen joka vähentää nälän tunnetta. Koko ikäni olen taistellut painon kanssa. Paino nyt 70kg ja pituus 164cm. Haluaisin painaa 54 kiloa
Kommentit (17)
Laihtumisen fysiologia ei sovi hätähousuille.
KVG jos haluat pyyhkiä rahalla takapuolesi.
Syömishäiriöisille ei anneta laihdutuslääkkeitä. Opettele syömään oikein niin ei tarvi nähdä nälkää.
Eikös jenkeissä just oo suosiossa joku piikki millä lähtee läskit?
Noin vähän ylipainoinen. Tuo nyt hoituu jollain ihan muulla kuin lääkkeellä.
En tarvitse kommentteja miten laihdutus onnistuu. Tiedän sen jo mutta ongelmaksi tulee aina se nälän sietäminen eli annan lopulta periksi nälälle enkä laihdu. Vaikka olemkin vain vähän ylipainoa niin tunnen oloni kamalaksi. Viime kesänä sain 5 kiloa pois mutta ne tulivat talvella takaisin saurastelukierteen ja syömisen takia. Nyt taas lähtötilanteessa. Olisipa joku pilleri millä saisi edes vähän ruokahalua hillittyä.
Juo enemmän niin ei ole niin nälkä, osta elektrolyyttijauhetta ja sekoita sitä veteen niin on hyvääkin etkä vahingossa juo suoloja pois.
Vierailija kirjoitti:
Syömishäiriöisille ei anneta laihdutuslääkkeitä. Opettele syömään oikein niin ei tarvi nähdä nälkää.
En ole syömishäiriöinen. Jos syön niin että ei ole nälkä, en laihdu. Ehkä teillä kaikilla muilla sitten onnistuu laihdutus niin kivasti ilman ettö tarvitse nähdä nälkää. Itse en valitettavasti kuulu tuohon joukkoon.
Läski1 kirjoitti:
En tarvitse kommentteja miten laihdutus onnistuu. Tiedän sen jo mutta ongelmaksi tulee aina se nälän sietäminen eli annan lopulta periksi nälälle enkä laihdu. Vaikka olemkin vain vähän ylipainoa niin tunnen oloni kamalaksi. Viime kesänä sain 5 kiloa pois mutta ne tulivat talvella takaisin saurastelukierteen ja syömisen takia. Nyt taas lähtötilanteessa. Olisipa joku pilleri millä saisi edes vähän ruokahalua hillittyä.
Onhan näitä, Rybelsius ja Ozempic mm.
Ne tullee kuluttajakäyttöön lähivuosina. Vielä ei tipu normaalipainoiselle.
Läski1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole syömishäiriöinen. Jos syön niin että ei ole nälkä, en laihdu. Ehkä teillä kaikilla muilla sitten onnistuu laihdutus niin kivasti ilman ettö tarvitse nähdä nälkää. Itse en valitettavasti kuulu tuohon joukkoon.
Hyvänen aika, syö oikeata ruokaa oikeaan aikaan! Jätä ne höpöhöpö patongit ja proteiinihöpötykset!
ETSI tietoa esim Finelin sivuilta mitä on missäkin, vähän sokeria ja suolaa, hyviä rasvoja jne!
JA nälkä on usein ihan janoa!
NÄLKÄ, ihmisellä KUULUU olla nälkä, silloin syödään! Viis kertaa päivässä OIKEAA ruokaa, ei limuja ja sipsejä sun muita supseja....
Luontaistuotekaupoista Kromi+ berberiini. Toimii ihan oikeasti.
Läski1 kirjoitti:
Ruo-ka-va-li-o.
Eli vastaus on että ei ole saatavilla. Kiitos ja hei.
Nälkä ei ole mikään peikko. Se on VAIN tunne siinä missä rakkauskin. Vai pelkäätkö sinä rakkauttakin?
Läski1 kirjoitti:
Eli vastaus on että ei ole saatavilla. Kiitos ja hei.
Mä en leiki teidän kanssa kun te että sano mitä minä haluan kuulla.
Pätkäpaasto hillitsee hyvin nälkää kun siihen tottuu. Itse syön 1 tai 2 kertaa vuorokaudessa, nälkä tulee niinä aikoina kun elimistönsä on siihen totuttanut.Tasainen jatkuva syöminen lisää nälän tunnetta oman kokemukseni mukaan.
Ruokavalio, liikunta ja lepo.