Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
92cm ale-Reimatec Forumin JJ:stä?
27.12.2006 |
Luuletteko että vielä huomenna saa? Värillä ei väliä, kunhan on tyttömäinen. Äimistelen, että voivatko nuo puvut jo loppua, kun viime vuonna ostin oman pukuni vasta loppiaisen jälkeen...
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Kävin tänään siellä ja ainakin päivällä näytti olevan vielä tyttöjen haalareita. Suosituimmat värit noin yleensä alkoivat kuitenkin olla lopussa. Lime-harmaita vuotäröltä kiristettyjä haalareita ei ollut kuin jotain 110 cm kokoja tangossa.