Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*+*+*PikkuEnskat keskellä viikkoa*+*+*

12.09.2007 |

Aloitan pinon kun on oltu MA-TI niin kovin aktiivisia, ettei tuu kauheen pitkiä pinoja. Tullaan minilattareiden + apteekki&kauppakeikan jälkeen taas kurkkimaan kuulumisia.. :) Mukavaa keskiviikkoa!

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=11230254&p=&mpage=1&tmode…

Mammis & Oona 5kk today ;)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DarkCyan] Sataa, sataa ropisee... Olin jo pirteänä lähdössä aamukävelylle, kunnes vilkaisu ikkunasta ulos muutti mielen. Nettitilaussadetakkikaan ei ole vielä tullut. Päädyin sitten nettiin ja ensitöikseni shoppasin ison kasan ihania kankaita Kaarlon vaippoihin ja vaatteisiin. Kallista oli, mutta vielä kalliimpaa olisi ostaa kaikki vaipat ja vaatteet uutena ja lisäksi minusta on ihana ommella Kaarlolle kaikkea. Harmi vaan, että kun ostaa netistä, niin pitää aina odotella sitten sitä tilausta viikon päivät, vaikka haluaisi päästä tositoimiin heti.

Flunssassa ollaan vielä molemmat. Kaarlo kuorsaa tuossa sitterissä hassusti, kun on nenä ihan tukossa ja minä latkin aamuteen sijasta Panadol hottia. :-( Ei sitten päästä tänään edes avoimeen päiväkotiin, kun ei viitsitä mennä tartuttamaan muita.

Kuinka pitkään teidän vauvat on tämän ikäisenä jaksaneet olla masullaan lattialla? Meillä on aina kaksi vaihtoehtoa: Jos Kaarlo on väsynyt, niin pää painuu heti lattiaan ja poitsu simahtaa (ei siis tule juuri niskaa jumpattua) tai sitten poitsu yrittää pitää päätään ilmassa, kunnes muutaman minuutin kuluttua pää painuu ja alkaa tukahtunut parku alustaa vasten.

Nyt pitää varmaan käydä sille oikealle aamuteelle...

t. pikku-Juska ja Kaarlo 2kk+

Vierailija
2/17 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]LEENIKSELTÄ meni varmaan ohi tää uus pino. Nostanpa pikkasen.. jos kuitenkin tätä jatketaan? Teidänkin Roope on kohta jo 5kk!!! :) Kiitti muuten nenätippavinkistä!

Meillä tuli tänään 5kk täyteen ja sitä juhlii mamma jumpassa, isi futismatsissa ja Oona vaarilassa. Yö + huominen menee pyykätessä + pakatessa jne. Huih, alkaa mammaa jo vähän reissu jännittää. ;) Tanssit meni ihan kivasti ja nyt on käyty apteekissa yms matkaa varten.

PIKKU-JUSKA ¿ mulla tais ne panadol hotit + runsas hinaja auttaa, on nimittäin tänään heti parempi olo. :) Toivottavasti teilläkin parannuttaisiin pian!

Nyt pyykit + siivous kutsuu! Huiskutukset!

Mammis & Oona 5kk today [/color] [color=red]♥[/size][/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAMMIS - tänne jatketaan tietty! Meni tää pino joo ohi, mutta kopsin tuohon uudestaan alle sen mitä kirjoittelin tuonne edelliseen:

KIITOS TREFFEILIJÖILLE! =) Oli kiva nähdä uusia ja vanhoja kasvoja! MAMMIS - ihmettelinkin minne te katositte sillävälin kun kävin Roopen kanssa vähän sightseeingillä, mutta taisitte tosiaan kadota sinne junalle... =)

NUHANEILIJÖILLE tsempityksiä paranemiseen! Me käytettiin Roopelle Weledan nenäsuihketta (ostin Bebesistä, ei taida ihan joka paikasta löytyä?!) jossa on aloe veraa mukana. Sitä käytin itsekin ja auttaa pahimpaan oloon kun kosteuttaa limakalvoja. Lisäksi oon nyt käyttänyt Roopelle myös Nasolinin nenätippoja jotka auttaa että limaa ei erity niin paljon. Ne toimii Roopella ainakin hyvin, toisaalta ne kyllä tekee sen että se lima valuu nieluun ja raukan hengitys korisee välillä tosi häiritsevästi mutta pääasia on että lima lähtee liikkelle ja pois nenästä. Noita tippoja saa max käyttää 5 vrk putkeen ja yli 3 kk ikäisille. Kai ne on sen verran tujuja tai jotain. Me ollaan nyt jo nuha lähes selätetty mutta todetaan nyt sekin, että kyllä siihen näköjään tuolla pienellä se 2 vk menee että tauti on täysin poissa. Nyt sitten toivotaan, että ei tule mitään jälkitauteja...

I-L oli ollut neuvolassa tytön kanssa! Hienosti siellä kasvetaan! :) ja NINCAN Joonakin kasvaa hyvin! Täh? Ylipainoa... tuntuupa naurettavalta. Jos Roopeen vertaa niin ei tosiaankaan ole. Eikä meillekään ole kertaakaan sen suuntaista vihjailtu...

JUSKA - vielä tuohon pukemiseen. Oon itse sitä mieltä että ennemmin liian paljon kuin liian vähän vaatetta. Roopekin on kova hikoilemaan, mutta etenkin tuon nuhan myötä oon topannut kyllä ihan kunnolla kun ollaan lähdetty ulos vaikka olis ollut suht lämminkin. Lisäksi oon huomannut että Roope nukkuu vaunuissa paremmin kun on topattu, kai siitä tulee jotenkin turvallinen olo kun ei pääse joka suuntaan pyörimään. Mutta vauvat on varmasti taas kerran täysin erilaisia tässäkin. Jos Kaarlo huutaa liikaa kuumuutta niin tietysti otat sitten vaatetta pois.

IHANIA KUVIA VAUVOISTA!! =) Ainakin Viipulin Juliuksesta ja Mammiksen Oonasta! :)

MOOLI - meillä maissi aiheutti masukipuja. Tuli oikein kunnon itkut siitä. Toisaalta, se oli jo kesällä kun poika oli vasta 3+ kk ikäinen joten nyt ei ehkä enää aiheuttais niin paljon vaivoja. Annettiin siis maissivelliä ja sitä ei siis ole syöty sittemmin. Bataatista oli meidän ekat soseet ja samana päivänä aloitettiin myös ruusunmarja-vadelma sose, eikä kummastakaan tullut mitään masuvaivoja.

Onkohan tuo poika sängyssä jo hereillä... en nykyään tiedä koskaan milloin Roope herää aamupäiväpäikyiltä kun se vaan puuhastelee itsekseen meidän sängyssä eikä siis pidä juuri mitään meteliä muuten kuin vähän ääntelee. Yleensä tuo selviää myöhemmin kun huomaa milloin vireystila laskee ja alkaa kiukuttelu...

Miten muuten teidän lapsukaiset käyttäytyy ruokailun läpi? Roope on juu aika vaikea luonne, se on tiedetty jo aikaisemminkin, mutta rasittaa kun ruokailutkin on alkaneet olla nyt aika showta. Roope ei tykkää yhtään kun se laitetaan sitteriin jossa sitä syötän (niin että istuu siinä keittiön pöydällä) ja kun tyrkätään ruokalappu kaulaan siinä vaiheessa viimeistään tulee käninää ja huutoa. Sitten naristaan jos ruoka ei tule tarpeeksi nopeasti tai jos se tulee liian nopeasti. Pitää olla joku lelu kädessä että on hetken rauhassa, eikä silloinkaan aina ole. On tosi ikävä juttu jos kasvoja pyyhitään välillä. Huoh... positiivista on sentään se, että Roope syö hyvin vaikka aika meininkiä onkin saada toinen viihtymään ruokailun läpi. Luulisin että sitten vähän helpottaa kun voidaan poikaa alkaa istuttaa syöttiksessä, mutta vielä ei oikein iän puolesta voi.

Jee! Eilen tuli postissa Tina Nordströmin keittokirja jonka tilasin. Pääsee kokeilemaan uusia juttuja! Yleisesti oon sitä mieltä että keittökirjat on pelkureita varten (ottakaa huumorilla ;) mutta on kiva kuitenkin saada uusia vinkkejä joita voi sitten säveltää! =)

Palataan!

Leenis & Roope 4+++kk

Vierailija
4/17 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjotin sinne vanhaan pinoon, mutta tässä se teksti sieltä:

No johan oli textiä....

Oon tässä päivän mittaan lueskellu.... Piti lähteä kaverin ja sen koiran kanssa vaunulenkille mutta melko huonolta näyttää toi ilma :/

BICCIlle onnittelut, myöhäiset kylläkin :)

VIIPULI meillä kanssa rapsutellaan ihan kaikkea, äitiä, pinnojen suojia, sitteriä... Tuttipulloistakin on ihan ne kuvat kulunu kun niin paljon rapsuteltu :D

MAMMIS oli laittanu Oonan kuvia, hyvä oli toisen ilme kun painoja katseli :) Ja ihanat farkut siinä yhdessä kuvassa!!!

p-JUSKA pukemisesta, Jimi kun ei vaunuissa suostunut olemaan enää n. 2kk jälkeen niin myin ne briot pois ja ostin emmaljungan sellaset yhdistelmärattaat, eli siihen nyt ei oikeen mitään makuupussia tms saa, talvella tietty jalkapeitto, mutta nyt oon kyllä kunnolla yrittäny pukea, sukkahousut+ pitkähihanen body, paksut sukat, jos tosi kylmä niin siihen vielä mukavat housut+paita ja sit on se fleecepuku...Niin ja tietty hanskat ja pipo :) Nyt oon ihan joka paikasta metsästäny sitä välikausipukua kun ei toi fleece tuulta pidä mutta ei ole missään ikinä kokoja!!!!!!!! Raivostuttavaa...

IIDA-LINNEA, mulla kanssa jo pitkään selkä tosi kipee, uskon että johtuu pojan huimasta kasvusta=painonnoususta... Välillä tekee tosi tiukkaa nostaa ja pelottaaki että mitäs jos selkä sprakaa kokonaan kun on Jimin kanssa yksin kotona...

Joo jos lähtis pesemään värit kulmista, sen sain sentään tehtyä tänään että kulmat nypin ja värjäsin, siivous vähän jäi..... :)

Riikka ja Jimi viikko vajaa 5kk

Vierailija
5/17 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://irc-galleria.net/archive.php?nick =_Rinde_&album_id=1462913

Vierailija
6/17 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/17 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen viikonloppureissusta paljastuu koko ajan lisää omituisia yksityiskohtia/valheita. On puhunut itsensä moneen otteeseen pussiin ja todistettavasti valehdellut illan tapahtumista.

Nyt en saa siihen mitään yhteyttä (pitäisi olla töissä), yritin työpuhelimeenkin, mutta kukaan ei vastannut. On kertomansa mukaan tullut taksilla kotiin, mutta miltään tililtä ei ole lähtenyt se taksiraha. Ei ole voinut lainata kavereiltaankaan, kun kuulemma oli yksin baarissa. Ainoa vaihtoehto siis on, että joku muu on maksanut sen taksin.

Kaiken huipuksi vaatimalla vaati, että tästä lähtien meidän on käytettävä kondomia. Vetosi muka siihen, kun minä en halua toista lasta näin pian. Aina ennen on sanonut, ettei kortsuihin koske, mieluummin on vaikka sitten ilman.

On pettänyt edellisissä suihteissaankin.

Lisäksi on kuulemma ollut itsetuhoisia ajatuksia jo pidemmän aikaa, ja nyt en saa siihen yhteyttä.

MITÄ MINÄ TEEN????????

Onneksi Mimosa nukkuu, musta tuntuu etten jaksa pysyä kasassa enää kauaa...........................

Vierailija
8/17 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=4169E1] Onpas tosi kurja tilanne SERELLÄ ja miehellä:(!!! Toivottavasti mies ei ole pettänyt!!!! Se on sellainen teko, jota ei voi kyllä läpi sormien katsoa! *ISO halaus SERELLE*

Voi että, surettaa sun ja koko teidän perheen puolesta:( En voi edes kuvitella, miten kurjalta ja avuttomalta susta tuntuu tällä hetkellä!

Nyt olisi kyllä miehellä aihetta ottaa itseään niskasta kiinni, ryhdistäytyä ja kertoa rehellisesti, mitä on tapahtunut ja mikä on tilanne! Tuollainen käytös ei kyllä ole ketään kohtaan reilua:(!

Voisitkos vaikka soittaa jonkun ystävän tai muun läheisen teille sinne kaveriksi ainakin siksi aikaa, kunnes mieheen saa taas yhteyden? Joku voisi varmasti tulla juttukaveriksi ja leikittämään Mimosaa.

Voi vitsit... Toivotaan, että mies pian edes soittaa ja kertoo, missä on ja mitä tekee! Se olisi tällä hetkellä vähintä, mitä hän voisi tehdä!!! Todella epäreilua tuollainen käytös!!! :(

Paljon jaksuja!!! Älä jää yksin asian kanssa!

~ ♥ ~ Viipuli ja Julius ~ ♥ ~

Vierailija
9/17 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kiitos ihanista, lohduttavista sanoista..!!

Ei mulla ole nyt ketään kenet soittaa tänne kaveriksi, yksi ystävä on koulussa ja toinen asuu niin kaukana :(

Nyt on tilanne se, että puhelut menee suoraan vastaajaan. On siis sulkenut puhelimen. No, onpa ainakin hengissä.. Meinasin jo soittaa OYSin potilastiedusteluun/päivystykseen, jos on idiootti mennyt tekemään jotain sellaista..

Toivottavasti minä vain ylireagoin, ja kaikelle löytyy järkevä selitys!!!

Vierailija
10/17 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurjuus tuota tilannetta :( Varmasti on epätodellinen ja -tietoinen olo, sekä ahdistaa kun ei tiedä voiko luottaa mihinkään mitä toinen kertoo. Tiedän tunteen aikaisemmasta elämästäni ja toivon todella että saat selvyyden asiaan.

Soita tosiaan jollekkin tutullesi, ystävälle tms. joka ymmärtää sua ja voi kuunnella. Se varmasti vähän helpottaa kun voi purkaa ajatuksiaan ja saa niistä konreettisemman otteen kun sanoo ne ääneen. Ja koita saada miehes kanssa juteltua tilanteesta... vaikeeta se varmaan on, mutta jotakin hämärää tuossa on oltava ja voin kuvitella kuinka epäilys kalvaa sun mieltä kun et tiedä varmuutta asiaan. Parempi teidän kaikkien kannalta että molemmat on rehellisiä, oli totuus sitten mikä tahansa.

Halauksia sinne suuresti!!!

Leenis

Vierailija
11/17 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä lähtee myös suuret sympatiat sinulle ja Mimosalle! Surettaa tuo sinun miehesi käytös. Luottamus toiseen on parisuhteessa oltava! Te tarvitsette kyllä apua! Älä jää yksin! Onko sinulla sukulaisia siellä lähettyvillä? Eikö äitisi asunut sielläpäin? Lähde vaikka kylään. Ei sinun tarvitse kaikkia tapahtumia siellä kuitenkaan selvittää, jos et halua.

Virtuaalihalaus Serelle!

t. pikku-Juska

Vierailija
12/17 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink]

Voi kurjuus! Mulla on tosi paha olla sun puolesta. Ihan tunnut hyvältä ystävältä vaikkei olla koskaan nähtykään. Ollaanhan me jo sen verran kauan " tunnettu" .

Toivottavasti kaikki on miehelläsi hyvin ja on jo tullut kotiin. Epätietoisuus on ihan hirveätä!

Mä olen myös sitä mieltä, että ette hautaa asiaa piiloon (välillä niin helppo ratkaisu...) vaan ihan oikeasti käytte sen läpi. Haet(te) neuvolan kautta ammattiapua, jos muuten ei löydy yhteistä säveltä.

En oikein tiedä, mitä sanoa. Voimia ja virtuaalisia karhunrutistuksia lähetän kuitenkin isot pinot.

Kesis

Vierailija
13/17 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuaalihalaus täältäkin suunnasta! Ja voimia selvittämään asiat miehen kanssa. Toivottavasti asiat selviäisivät mahdollisimman pian.

-ninca-

Vierailija
14/17 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täydet tsempitykset täältä - tiedän miltä susta nyt tuntuu! Kaameaa olla epätietoisuuden tilassa!!! Toivottavasti saat puhuttua jonkun kaverisi kanssa, niin olo helpottaa...kunnes saat miehesi kiinni ja tilanteen setvittyä! Tosi KURJAAA!!! Lämmin halaus moolilta!!!

-m

Vierailija
15/17 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]TOOOOSI kurjalle kuulostaa.. :( Virtuaalihali sinne! Toivottavasti miehesi olisi jo ¿ilmestynyt¿. Suosittelen myös että jos ei muuten solmut aukea, niin neuvolan kautta haette apua, yhdessä. Kovasti jaksuja sinne ja jos juttukaveria kaipaat niin saa meilata mulle (voin antaa numeronkin) mammanalku77 @ hotmail.com (välit pois). Kerrothan sitten kun jaksat mikä on tilanne. * rutistus *

Sit jotain muutakin..

MRS TUULITUNNELI eli LEENIS ¿ huiskutukset sinne! :) Juu, me lähdettiin sit ihan äkkiä että ehdittiin vikaan matalalattiaan + ehdin kotiin syöttämään neidin ennen kuin taas lähdettiin reissaan, autolla.. Kiitos vain kehuista Oonan puolesta!

RIIKKA ¿ tänks, ne Oonan farkut on isin tuomat Lontoosta. Oon ihan kateellinen, niissä kun on ihanat kukkakirjailut lahkeiden ulkoreunoissa ja sellaset trumpettilahkeet. ;) IHANIA KUVIA JIMISTÄ! Oikea linssilude! :))) Makeet reiskat yhdessä kuvassa..

Eipä tässä ihmeempiä. Pyykkikone laulaa vielä viimeisiä kiertoja ja pitää saada kuteet kuivumaan. Huomenna alan sitten neidin päiväunien aikaan viikkailla vaatteita pinoon vierashuoneen soffalle, josta ne on sit helppo siirtää matkalaukkuun. Ihan utopistinen olo että me ollaan kohta reissussa.. Ääk.. Öitä & huomiseen!

Mammis & Oona 5kk today [/color] [color=red]♥[/size][/color]

Vierailija
16/17 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Byääh.. Eilen oli mulla jo parempi olo mutta nyt taas niiskutan ja yskittää. Kaiken kukkuraksi Oona vähän ¿korisee¿ & yski nyt aamulla muutamaan otteeseen.. ei ole nyt yskinyt vähään aikaa, mutta mamma on nyt ihan masentunut.. Täytyy varmaan seurata neitiä nyt muutama tunti ennen kuin kiikutan sen lääkäriin. Tulipa vaan pienoinen paniikki jos ei voidakaan lentää.. yhyy. Pitäkää meille sormet ristissä. :) Jätettiin suosiolla vauvahieronta väliin, vaikka olisi ollutkin NIIN ihana mennä.. Näin omanapaista nyt, toivottavasti iltapäivällä ois asiat paremmin. :)

Mammis & Oona [/color]

Vierailija
17/17 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=4169E1] SERE: Tulethan kertomaan (jos vaan jaksat/haluat), miten teillä siellä pärjäillään? Toivottavasti mies on löytynyt ja asiat ovat ainakin jollain tapaa lähteneet selkiintymään! Halauksia! Sä oot sitkeä sissi! Ja Mimosa myös on:)!

Pikaista paranemista kaikille pöpöttyneille! Taitaapi olla nyt paljon liikenteessä noita flunssia ja muita:( *terveyshalaus*

Meillä meni yö taas vähän plörinäksi... Miehenkin ajoin jossain vaiheessa olohuoneeseen nukkumaan, jotta saan rauhassa keskittyä Juliuksen nukuttamiseen:) KESIS, meilläkin on ollut nyt vähän aikaa meneillään " Ei maitoa ennen kolmea" -kampanja! On toiminut hyvin ja huonosti sekä myös hyvin huonosti :D Jatketaan harjoituksia! Miten teillä on sujunut?

Jeps, nyt poitsuliini taitaapi kaipailla vähän masuntäytettä! Antaisinkohan aamupuuron vai luonaan:)? Ehkä mennään " enttententten" -tyylillä:D

Rentouttavaa torstaita kaikille!!!

~ ♥ ~ Viipuli ja Julius, 5kk++ ~ ♥ ~