Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermiehen kanssa tapaaminen esim. ABC:llä vai miehen kotona?

Treffit
02.10.2023 |

No joo onhan se riski lähteä tapaamaan ketään suoraan tämän kotiin. Ei olla siis vielä tavattu, pari kertaa puhuttu puhelimessa ja viestitelty Tinderissä ja nyt whatsappissa. Ei kyllä houkuta mikään pikkupaikkakunnan ABC jossa varmasti ihmisiä kyyläämässä. Eihän he mua tunne, mutta varmasti miehen tuntee jotkut kun mies sillä paikkakunnalla asuu.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N68 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nykyään näin? 

Itse ysärillä kyllä ihan ajattelematta kutsuin kotiini tyttöjä/naisia. Olen hyvä kokki ja iso vinyylikokoelma, hyvää viiniä. Mielestäni oli rentoa ja rauhallista jutella ja syödä, kuunnella musaa ja lähteä ulos.

Missä vaiheessa tällainen muutos on tapahtunut, vai enkö osaa sukupuoleni takia hahmottaa tätä oikein? Surullista, jos moni ajattelee, että kiinnostusta osoittava mies on jotenkin potentiaalinen uhka ja väkivaltinen. 

Ei ihme, että ihmiset eivät nykyään pariudu ja sytyvyys laskee. 

Tietenkin se sinulle oli rentoa. Mitä sinun tarvitsee pelätä, kun naiset eivät vahingoita miehiä. Yritä nyt ajatella muitakin kuin itseäsi.

Joo. Sitähän yritinkin juuri kysyä. Jään reflektoimaan. Ajattelin kyllä aina nimenomaa niiden deittien mukavuutta, että voin tosiaan tarjota turvallisessa, viihtyisässä ympäristössä hyvää ruokaa. Kysyin toki aina lempiruoan ja haluavatko he tulla. Olen feministiäidin kasvattama mies ja pasifisti. En ajatellutkaan, että luonani turvallisessa tilassa täytyy pelätä. 

Edelleen. Suurin osa Härmän jätkistä on enemmänkin ujoja ja vähän kipsissä treffeillä. On toso surullista, jos meitä pitää pelätä. Olen empaattinen ja kuunnellut tyttökavereitani, mutta silti.  

Suurinta osaa miehistä ei tarvitsekaan pelätä, mutta osaa tarvitsee. Ja heidän vuokseen naiset ikävä kyllä joutuvat olemaan varpaillaan kaikkien miesten suhteen. Harmi että näin on, mutta minkäs teet. Koskaan kun ei voi olla varma etukäteen.

Miksi naiset (eivätkä miehetkään) pelänneet niin paljoa 70-luvulla, vaan jomman kumman kotiin lähdettiin melko helposti?

Naiset olivat sitten tyhmiä, jos eivät olleet varuillaan. Tai ehkä olitte silloin niin tottuneita vaaroihin, että teillä ei tullut mieleenkään että voisitte aktiivisesti suojella itseänne. Teidän aikana seksuaalinen ahdistelu oli täysin normalisoitu ja vaimon raiskaaminen ihan laillista. Ehkäpä tuossa helvetissä eläneet naiset eivät edes ymmärtäneet, että voisivat tehdä muuta kuin hyväksyä sen mitä miesten taholta tulee.

Miehillä puolestaan ei ollut pelättävää silloin eikä ole nyt. Ei siksi että nainen ei pystyisi vahingoittamaan miestä. Vaan siksi että nainen ei halua.

102/109 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa kesänä eräs Tinder-mies lähetti minulle puolen yön aikaan viestin, jossa hän kutsui minut ensitreffeille hänen kesämökilleen , joka sijaitsi 160km päässä keskellä metsää. Hän kirjoitti: "voitaisiin saunoa ja paljutella ja katsoa mihin ilta johtaa...".

Tuntuupa todella houkuttelevalta låhteä tuntemattoman miehen kesämökille ensitreffeille, varsinkin kun miehellä selkeästi seksi mielessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Toissa kesänä eräs Tinder-mies lähetti minulle puolen yön aikaan viestin, jossa hän kutsui minut ensitreffeille hänen kesämökilleen , joka sijaitsi 160km päässä keskellä metsää. Hän kirjoitti: "voitaisiin saunoa ja paljutella ja katsoa mihin ilta johtaa...".

Tuntuupa todella houkuttelevalta låhteä tuntemattoman miehen kesämökille ensitreffeille, varsinkin kun miehellä selkeästi seksi mielessä

Veikkaan että tuo sama viesti lähti vähintään 50 naiselle kaikissa mahdollisissa kanavissa. Massamarkkinointia.

Vierailija
104/109 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nykyään näin? 

Itse ysärillä kyllä ihan ajattelematta kutsuin kotiini tyttöjä/naisia. Olen hyvä kokki ja iso vinyylikokoelma, hyvää viiniä. Mielestäni oli rentoa ja rauhallista jutella ja syödä, kuunnella musaa ja lähteä ulos.

Missä vaiheessa tällainen muutos on tapahtunut, vai enkö osaa sukupuoleni takia hahmottaa tätä oikein? Surullista, jos moni ajattelee, että kiinnostusta osoittava mies on jotenkin potentiaalinen uhka ja väkivaltinen. 

Teidän miesten on näköjään aina todella vaikea tajuta sitä,minkälaisessa pelossa naiset joutuvat elämään.

Sivusta kyselen naisena että, kaikki naisetko nykyään pelossa elää? Miksi? Onko niin että, ei uskalleta tehdä enää mitään, koska pelkään kaikkia ja kaikkea, ihan vaan varmuuden vuoksi? Kaikki treffikumppanit tapasin omassa kodissa, ja löytyihän sieltä se tuleva puolisokin. Mutta, jokainen päättää omista asioistaan ja elää sen mukaan.

Olen nainen ja deittaillut aika paljon naisiakin, ja kyllä heidänkin kanssaan sopisin aina ekat treffit julkiselle paikalle, enkä todellakaan haluaisi mitään kotitreffejä. Ei ole kyse siitä, että pelkäisin jotain - vaikka toinen olisi itseäni hennompi ja pienikokoisempi ja istuisi pyörätuolissa, en siltikään haluaisi tavata kummankaan kotona. Tällaiseen voi olla muitakin syitä kuin pelko. Eikä sekään ilmennä pelkoa suoranaisesti, jos on terveen varovainen ennestään täysin tuntemattoman ihmisen kohdalla.

Kyllä kotonakin ehtii nähdä, jos oikeanlainen tyyppi osuu kohdalle. En oikein näe itse mitään pointtia tavata tuntemattomia ihmisiä omassa tai sen toisen osapuolen kodissa.

Jos nainen ei uskalla tulla kotitreffeille, tietää heti hänen kärsivän mielenterveysongelmista.

Älä viitsi aikuinen ihminen olla noin lapsellinen. Siitä kirjoitetaan joka paikassa, että julkisella paikalla ensimmäiset treffit. Jopa Tinderissä on tästä.

Luulisi tämän sopivan miehillekin. Olen niin paljon täällä lukenut, että treffeille on ilmestynyt jotain muuta mitä naisen profiili lupasi, siis huonossa mielessä. Kahvilatreffeiltä pääsee mieskin helpommin pois.

Ei naisetkaan kävisi kahvilatreffeillä, jos he joutuisivat joka kerta maksamaan miehen kahvin ja leivoksen.

Vierailija
105/109 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nykyään näin? 

Teidän miesten on näköjään aina todella vaikea tajuta sitä,minkälaisessa pelossa naiset joutuvat elämään.

Sivusta kyselen naisena että, kaikki naisetko nykyään pelossa elää? Miksi? Onko niin että, ei uskalleta tehdä enää mitään, koska pelkään kaikkia ja kaikkea, ihan vaan varmuuden vuoksi? Kaikki treffikumppanit tapasin omassa kodissa, ja löytyihän sieltä se tuleva puolisokin. Mutta, jokainen päättää omista asioistaan ja elää sen mukaan.

Olen nainen ja deittaillut aika paljon naisiakin, ja kyllä heidänkin kanssaan sopisin aina ekat treffit julkiselle paikalle, enkä todellakaan haluaisi mitään kotitreffejä. Ei ole kyse siitä, että pelkäisin jotain - vaikka toinen olisi itseäni hennompi ja pienikokoisempi ja istuisi pyörätuolissa, en siltikään haluaisi tavata kummankaan kotona. Tällaiseen voi olla muitakin syitä kuin pelko. Eikä sekään ilmennä pelkoa suoranaisesti, jos on terveen varovainen ennestään täysin tuntemattoman ihmisen kohdalla.

Kyllä kotonakin ehtii nähdä, jos oikeanlainen tyyppi osuu kohdalle. En oikein näe itse mitään pointtia tavata tuntemattomia ihmisiä omassa tai sen toisen osapuolen kodissa.

Jos nainen ei uskalla tulla kotitreffeille, tietää heti hänen kärsivän mielenterveysongelmista.

Ei. tuo on sun oman mielenterveysongelmasi puhetta. Ei tässä maailmassa uskalla enää mennä tuntemattoman kotiin yksin. Jos se deitti on tuttu jotain muuta kautta, vaikka töistä, harrastuksesta tai kaveripiiristä,  silloin voi mennäkin kylään.

Sillon kannattaa ensin tutustua videotsätillä toisiinsa. Miehen ei kannata mennä noihin kahvilatreffeihin ellei mies ole huippukomea. Se on vain rahan ja ajan tuhlausta.

Miten sä muka säästät rahaa tai aikaa kutsumalla naisen treffeille kotiisi? Nainen maksaa kahvilassa omansa, mutta sun luona sun pitää tarjota ne kahvit. Ja sama aika treffeihin menee kahvilassa kuin kotonakin. PLUS aika kun joudut siivoamaan kämppäsi.

Vierailija
106/109 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nykyään näin? 

Ei. tuo on sun oman mielenterveysongelmasi puhetta. Ei tässä maailmassa uskalla enää mennä tuntemattoman kotiin yksin. Jos se deitti on tuttu jotain muuta kautta, vaikka töistä, harrastuksesta tai kaveripiiristä,  silloin voi mennäkin kylään.

Sillon kannattaa ensin tutustua videotsätillä toisiinsa. Miehen ei kannata mennä noihin kahvilatreffeihin ellei mies ole huippukomea. Se on vain rahan ja ajan tuhlausta.

Miten sä muka säästät rahaa tai aikaa kutsumalla naisen treffeille kotiisi? Nainen maksaa kahvilassa omansa, mutta sun luona sun pitää tarjota ne kahvit. Ja sama aika treffeihin menee kahvilassa kuin kotonakin. PLUS aika kun joudut siivoamaan kämppäsi.

Nopeasti järjestetyt kahvilatreffit toimivat vain jos mies on huippukomea ja itsevarma esiintyjä (= aikaisempien onnistuneiden treffien tuoma itseluottamus). Ex-tempore kahvilatreffeissä miehen ulkonäkö ja esiintyminen ratkaisevat kaiken. Muiden miesten kannattaa tutustua pidemmän ajan naiseen ja vasta sitten pyytää nainen kotitreffeille.

Vierailija
107/109 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti ätmi kirjoitti:

Aika moni nainen on raiskattu kun mennyt tuntemattoman miehen kotiin.

Jaa et siis tiedä kuka oli syyllinen kun puhut passiivissa. Nainen meni tuntemattoman miehen kotiin ja sitten se raiskaus jotenkin vaan leijui ilmassa ja nainen törmäsi siihen. Vahinkoja sattuu. Ei kenenkään syy, paitsi tietysti naisen. Eikös näin.

Aika moni mies on raiskannut tajuttuaan, että naisen rajoja pystyy rikkomaan miten päin tahansa tämän ollessa valmis vaikka tulemaan vieraan ihmisen kotiin.

Googlaa Epäluuloinen persoonallisuus.

Vierailija
108/109 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tappaa uhrin, niin se on eri asia, mutta jos seksuaalista väkivaltaa miettii, ja vaihtoehto on oma koti tai miehen koti, niin miehen kodissa käytyään naisella on vähintään tietoa mihin rikoksentekijällä on avaimet. Jos tavataan naisen kotona, niin häipynyttä rikoksentekijää ei ole yhtä helppo jälkikäteen selvittää.

Sitten jos miettii ihan vain treffejä ilman tuota vaaraulottuvuutta, niin oman kokemukseni mukaan suurin osa ei ole sytyttänyt tavatessa. Kahvilassa tms. paikassa kannattaa tavata ensimmäisen kerran pikaisesti, koska toisen kotona sovittu illanvietto voi olla aika piinallista mikäli ei kehtaa heti sanoa että ei oikein enää kiinnosta. 

Vierailija
109/109 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kannattaisi mennä kylmäasemalle ja kävellen. Tulee paljon halvemmaksi.