Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermiehen kanssa tapaaminen esim. ABC:llä vai miehen kotona?

Treffit
02.10.2023 |

No joo onhan se riski lähteä tapaamaan ketään suoraan tämän kotiin. Ei olla siis vielä tavattu, pari kertaa puhuttu puhelimessa ja viestitelty Tinderissä ja nyt whatsappissa. Ei kyllä houkuta mikään pikkupaikkakunnan ABC jossa varmasti ihmisiä kyyläämässä. Eihän he mua tunne, mutta varmasti miehen tuntee jotkut kun mies sillä paikkakunnalla asuu.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai on niin pieni paikkakunta, että kaikki tuntee toisensa ja ABC on ainoa, jossa voisitte tavata? Eikö ole edes kirjastoa paikkakunnalla?

Kirjasto nyt on leffateatterin ohella surkein paikka treffeille. Miten voi tutustua jos pitää ainakin hyssytellä ellei sitten kirjasto vaadi hiljaisuutta.

Vierailija
22/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä menis periaatteen vuoksi ekoille treffeille miehen kotiin ellei olis oikeasti joku muu kuin nettituttu. Jos mies ei tätä ymmärtäisi, niin ei olis oikea tyyppi mulle muutenkaan.

Minun kotiini on tullut ainakin 10 naista ensitreffeille. Koskaan ei ole tapahtunut mitään ikävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on porukalla itsesuojeluvaistot kohdillaan, not. Tuntemattomat tavataan aina, ihan aina, jossain julkisilla paikoilla. Eikä sittenkään mennä kenenkään kotiin "jatkoille", vaan tutustutaan useampi muukin kerta jossain ihmisten ilmoilla

Mä olen mennyt ekoille treffeille monesti toisen kotiin ja kutsunut omaan kotiini miehiä. Ei ole koskaan tapahtunut mitään ikävää. Ei kertaakaan. Aviomieheni pahoinpitelemäksi sen sijaan jouduin muinoin..

😅 Kunnes sattuu vähän ikävämmin. Joillekin on sattunut ihan ensimmäisellä kerralla. Miksi ihmeessä pitää tavata nimenomaan jomman kumman kodissa kun vaihtoehtojakin on.

Vierailija
24/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on porukalla itsesuojeluvaistot kohdillaan, not. Tuntemattomat tavataan aina, ihan aina, jossain julkisilla paikoilla. Eikä sittenkään mennä kenenkään kotiin "jatkoille", vaan tutustutaan useampi muukin kerta jossain ihmisten ilmoilla

Mä olen mennyt ekoille treffeille monesti toisen kotiin ja kutsunut omaan kotiini miehiä. Ei ole koskaan tapahtunut mitään ikävää. Ei kertaakaan. Aviomieheni pahoinpitelemäksi sen sijaan jouduin muinoin..

😅 Kunnes sattuu vähän ikävämmin. Joillekin on sattunut ihan ensimmäisellä kerralla. Miksi ihmeessä pitää tavata nimenomaan jomman kumman kodissa kun vaihtoehtojakin on.

Treffailuja on takana kohta neljä vuotta, joten en usko, että kyse on mistään satumaisesta tuurista. Väitän olevani hyvä ihmistuntija, ja jos mies on yhtään epäilyttävä niin treffejä ei tule. En myöskään ole yhtään sen tyyppinen ihminen, jota sekopäät piirittäisivät.

Vierailija
25/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffailuja on takana kohta neljä vuotta, joten en usko, että kyse on mistään satumaisesta tuurista. Väitän olevani hyvä ihmistuntija, ja jos mies on yhtään epäilyttävä niin treffejä ei tule. En myöskään ole yhtään sen tyyppinen ihminen, jota sekopäät piirittäisivät.

Teillä kotitreffailijoilla näyttää olevan vuosia treffailua takana eikä vaan nappaa. Ehkä se kertoo jostain sekin.

-eri

Vierailija
26/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Ok

Vierailija
27/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä kotitreffailijoilla näyttää olevan vuosia treffailua takana eikä vaan nappaa. Ehkä se kertoo jostain sekin.

-eri

Jos heti menee treffeille täysin tuntemattoman kanssa johonkin kahvilaan, ei koskaan ehdi tulla mitään tunteita, jolloin rahaa ja aikaa vain menee hukkaan.

Vierailija
28/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Kertoisko ehkä siitä, että en halua parisuhdetta?

Vierailija
29/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Älä missään nimessä mene ensitreffeille toisen kotiin. Sehän voi olla kuka vaan hullu. Eikö ole mitään romanttisempas paikkaa kuin ABC?

Mitäs jos se "hullu" raiskaakin vasta toisilla treffeillä kotona? Ja miten tinder treffit eroaa siitä että, baari-illan jälkeen voi kyllä lähteä kännissä tuntemattoman mukaan ihan mihin vaan? Aikamoista kaksinaismoraalia täällä.

Kännissä ihmiset ovatkin usein helvetin hölmöjä. Selvinpäin suurin osa kykenee käyttämään tervettä järkeä. Itsekö menisit siis ensitreffeille toisen kotiin? Vai mistä moinen kimpaantuminen ja kaksinaismoralismista syyttely?

-eri[/quot

En kimpaantunut, enkä syytellyt, vaan kysyin että, mitä eroa siinä on. En ole mennyt ekoilla treffeillä kenenkään luokse, mutta minun luokseni on kyllä tultu.

Vierailija
30/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Kalevauva hereillä! Itsekin soitan kitaraa. Heti tuli melodia mieleen. Ihana ketju.

Itse asiaan.Minä miehenä en uskaltaisi nykyään ehdottaa luokseni tulemista, ellei toinen tee aloitetta. Ja Abcllahan on oikeasti nykyään hyvät ruoat ja kahvit. 

Menisin mielelläni deiteille Abclle.

Vierailija
31/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksiköhän mies ei vaivaudu tulemaan sinne sinun pakkakunnallesi?

Niinpä. Mikään ei kerro siitä kuinka vähän mies sinua arvostaa kuin se, että ei edes vaivaudu tulemaan sinun luoksesi.

Vierailija
32/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä menis periaatteen vuoksi ekoille treffeille miehen kotiin ellei olis oikeasti joku muu kuin nettituttu. Jos mies ei tätä ymmärtäisi, niin ei olis oikea tyyppi mulle muutenkaan.

Minun kotiini on tullut ainakin 10 naista ensitreffeille. Koskaan ei ole tapahtunut mitään ikävää.

Näköjään treffailet alta oman tasosi. Yritä iskeä niitä tasokkaampia naisia ja katso lähtevätkö kämpillesi heti kättelyssä.

Vierailija
33/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nykyään näin? 

Itse ysärillä kyllä ihan ajattelematta kutsuin kotiini tyttöjä/naisia. Olen hyvä kokki ja iso vinyylikokoelma, hyvää viiniä. Mielestäni oli rentoa ja rauhallista jutella ja syödä, kuunnella musaa ja lähteä ulos.

Missä vaiheessa tällainen muutos on tapahtunut, vai enkö osaa sukupuoleni takia hahmottaa tätä oikein? Surullista, jos moni ajattelee, että kiinnostusta osoittava mies on jotenkin potentiaalinen uhka ja väkivaltinen. 

Ei ihme, että ihmiset eivät nykyään pariudu ja sytyvyys laskee. 

Vierailija
34/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nykyään näin? 

Itse ysärillä kyllä ihan ajattelematta kutsuin kotiini tyttöjä/naisia. Olen hyvä kokki ja iso vinyylikokoelma, hyvää viiniä. Mielestäni oli rentoa ja rauhallista jutella ja syödä, kuunnella musaa ja lähteä ulos.

Missä vaiheessa tällainen muutos on tapahtunut, vai enkö osaa sukupuoleni takia hahmottaa tätä oikein? Surullista, jos moni ajattelee, että kiinnostusta osoittava mies on jotenkin potentiaalinen uhka ja väkivaltinen. 

Teidän miesten on näköjään aina todella vaikea tajuta sitä,minkälaisessa pelossa naiset joutuvat elämään.

Vierailija
35/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nykyään näin? 

Joo.silloin ysärillä Tinder oli erilainen...

Buaah.

Vierailija
36/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nykyään näin? 

Teidän miesten on näköjään aina todella vaikea tajuta sitä,minkälaisessa pelossa naiset joutuvat elämään.

Sivusta kyselen naisena että, kaikki naisetko nykyään pelossa elää? Miksi? Onko niin että, ei uskalleta tehdä enää mitään, koska pelkään kaikkia ja kaikkea, ihan vaan varmuuden vuoksi? Kaikki treffikumppanit tapasin omassa kodissa, ja löytyihän sieltä se tuleva puolisokin. Mutta, jokainen päättää omista asioistaan ja elää sen mukaan.

Vierailija
37/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatkaan jonkun molemmille tuntemattoman paikkakunnan absilla vaikka.💁

Kun ei ole ikinä livenä nähnyt niin en kyllä menisi kotiin tapaamaan.

Vierailija
38/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilatreffeillä mies ajattelee kokoajan "yrittääkö tuo nainen kucettaa multa vain rahaa". Kotitreffeille suostumisesta mies tietää naisen olevan tosissaan treffeillä ja mies palkitsee naisen mahdollisimman hyvillä puitteilla ja herrasmiesmäisellä käytöksellä.

Vierailija
39/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvilatreffeillä mies ajattelee kokoajan "yrittääkö tuo nainen kucettaa multa vain rahaa". Kotitreffeille suostumisesta mies tietää naisen olevan tosissaan treffeillä ja mies palkitsee naisen mahdollisimman hyvillä puitteilla ja herrasmiesmäisellä käytöksellä.

Koska nainen ei voi itse maksaa sitä kahden euron kahvia?

Sun kanssa ei tod. Haluaisi kotiin treffeille. Vaan mahdollisimman nopeasti karkuun.

Vierailija
40/109 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ätmi kirjoitti:

Aika moni nainen on raiskattu kun mennyt tuntemattoman miehen kotiin.

Jaa et siis tiedä kuka oli syyllinen kun puhut passiivissa. Nainen meni tuntemattoman miehen kotiin ja sitten se raiskaus jotenkin vaan leijui ilmassa ja nainen törmäsi siihen. Vahinkoja sattuu. Ei kenenkään syy, paitsi tietysti naisen. Eikös näin.