Tindermiehen kanssa tapaaminen esim. ABC:llä vai miehen kotona?
No joo onhan se riski lähteä tapaamaan ketään suoraan tämän kotiin. Ei olla siis vielä tavattu, pari kertaa puhuttu puhelimessa ja viestitelty Tinderissä ja nyt whatsappissa. Ei kyllä houkuta mikään pikkupaikkakunnan ABC jossa varmasti ihmisiä kyyläämässä. Eihän he mua tunne, mutta varmasti miehen tuntee jotkut kun mies sillä paikkakunnalla asuu.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ihan aikuinen, niin mitäs jos aukaisisit suusi ja sanoisit sille treffille ihan suoraan että haluat tavata jossain muualla kuin abc:llä.
Shellillä, mä tykkään helmisimpukoiden menusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nykyään näin?
Itse ysärillä kyllä ihan ajattelematta kutsuin kotiini tyttöjä/naisia. Olen hyvä kokki ja iso vinyylikokoelma, hyvää viiniä. Mielestäni oli rentoa ja rauhallista jutella ja syödä, kuunnella musaa ja lähteä ulos.
Missä vaiheessa tällainen muutos on tapahtunut, vai enkö osaa sukupuoleni takia hahmottaa tätä oikein? Surullista, jos moni ajattelee, että kiinnostusta osoittava mies on jotenkin potentiaalinen uhka ja väkivaltinen.
Ei ihme, että ihmiset eivät nykyään pariudu ja sytyvyys laskee.
Tietenkin se sinulle oli rentoa. Mitä sinun tarvitsee pelätä, kun naiset eivät vahingoita miehiä. Yritä nyt ajatella muitakin kuin itseäsi.
Joo. Sitähän yritinkin juuri kysyä. Jään reflektoimaan. Ajattelin kyllä aina nimenomaa niiden deittien mukavuutta, että voin tosiaan tarjota turvallisessa, viihtyisässä ympäristössä hyvää ruokaa. Kysyin toki aina lempiruoan ja haluavatko he tulla. Olen feministiäidin kasvattama mies ja pasifisti. En ajatellutkaan, että luonani turvallisessa tilassa täytyy pelätä.
Edelleen. Suurin osa Härmän jätkistä on enemmänkin ujoja ja vähän kipsissä treffeillä. On toso surullista, jos meitä pitää pelätä. Olen empaattinen ja kuunnellut tyttökavereitani, mutta silti.
Suurinta osaa miehistä ei tarvitsekaan pelätä, mutta osaa tarvitsee. Ja heidän vuokseen naiset ikävä kyllä joutuvat olemaan varpaillaan kaikkien miesten suhteen. Harmi että näin on, mutta minkäs teet. Koskaan kun ei voi olla varma etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Jos on jonkun kotiin mentävä, niin miehen, sillä sieltä pääsee karkuun.
Hirveintä on jos tunnelma kiristyy omassa kodissasi, sieltä ei lähde niin helposti. Vaikka juttu olisi pian ohi, kotiisi voi jäädä huonot vibat.
Varsinkin narsistit on helposti tunkemassa toisen kotiin, se kun on yksityinen. Koskee muitakin kuin tinder-tuttuja. Suojelkaa yksityistä tilaanne.
Tähän on tietty poikkeuksia. Jos sulla on kämppis, voi uskaltaa kutsua kotiin. Tai jos löytyy iso koira, joka puolustaa tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nykyään näin?
Itse ysärillä kyllä ihan ajattelematta kutsuin kotiini tyttöjä/naisia. Olen hyvä kokki ja iso vinyylikokoelma, hyvää viiniä. Mielestäni oli rentoa ja rauhallista jutella ja syödä, kuunnella musaa ja lähteä ulos.
Missä vaiheessa tällainen muutos on tapahtunut, vai enkö osaa sukupuoleni takia hahmottaa tätä oikein? Surullista, jos moni ajattelee, että kiinnostusta osoittava mies on jotenkin potentiaalinen uhka ja väkivaltinen.
Teidän miesten on näköjään aina todella vaikea tajuta sitä,minkälaisessa pelossa naiset joutuvat elämään.
Sivusta kyselen naisena että, kaikki naisetko nykyään pelossa elää? Miksi? Onko niin että, ei uskalleta tehdä enää mitään, koska pelkään kaikkia ja kaikkea, ihan vaan varmuuden vuoksi? Kaikki treffikumppanit tapasin omassa kodissa, ja löytyihän sieltä se tuleva puolisokin. Mutta, jokainen päättää omista asioistaan ja elää sen mukaan.
Mt-ongelmia on noiden pelkojen taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffeillä mies ajattelee kokoajan "yrittääkö tuo nainen kucettaa multa vain rahaa". Kotitreffeille suostumisesta mies tietää naisen olevan tosissaan treffeillä ja mies palkitsee naisen mahdollisimman hyvillä puitteilla ja herrasmiesmäisellä käytöksellä.
Hevonpaskaa. Kotitreffeillä mies on niin laiska, että odottaa pillun kävelevään suoraan sänkyynsä.
En ole koskaan ajattelut treffejä tuolla tavalla. Olen erittäin tyytyväinen siihen, ettei nainen ole pelkuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffeillä mies ajattelee kokoajan "yrittääkö tuo nainen kucettaa multa vain rahaa". Kotitreffeille suostumisesta mies tietää naisen olevan tosissaan treffeillä ja mies palkitsee naisen mahdollisimman hyvillä puitteilla ja herrasmiesmäisellä käytöksellä.
Hevonpaskaa. Kotitreffeillä mies on niin laiska, että odottaa pillun kävelevään suoraan sänkyynsä.
En ole koskaan ajattelut treffejä tuolla tavalla. Olen erittäin tyytyväinen siihen, ettei nainen ole pelkuri.
Eli paskatestailet naista heti ensimmäisestä tapaamisesta. Oikea unelmamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli paskatestailet naista heti ensimmäisestä tapaamisesta. Oikea unelmamies.
Niin. Vain naiset saavat paskatestailla ja onhan se eri asiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nykyään näin?
Tietenkin se sinulle oli rentoa. Mitä sinun tarvitsee pelätä, kun naiset eivät vahingoita miehiä. Yritä nyt ajatella muitakin kuin itseäsi.
Joo. Sitähän yritinkin juuri kysyä. Jään reflektoimaan. Ajattelin kyllä aina nimenomaa niiden deittien mukavuutta, että voin tosiaan tarjota turvallisessa, viihtyisässä ympäristössä hyvää ruokaa. Kysyin toki aina lempiruoan ja haluavatko he tulla. Olen feministiäidin kasvattama mies ja pasifisti. En ajatellutkaan, että luonani turvallisessa tilassa täytyy pelätä.
Edelleen. Suurin osa Härmän jätkistä on enemmänkin ujoja ja vähän kipsissä treffeillä. On toso surullista, jos meitä pitää pelätä. Olen empaattinen ja kuunnellut tyttökavereitani, mutta silti.
Suurinta osaa miehistä ei tarvitsekaan pelätä, mutta osaa tarvitsee. Ja heidän vuokseen naiset ikävä kyllä joutuvat olemaan varpaillaan kaikkien miesten suhteen. Harmi että näin on, mutta minkäs teet. Koskaan kun ei voi olla varma etukäteen.
Miksi naiset (eivätkä miehetkään) pelänneet niin paljoa 70-luvulla, vaan jomman kumman kotiin lähdettiin melko helposti?
N68 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nykyään näin?
Miksi naiset (eivätkä miehetkään) pelänneet niin paljoa 70-luvulla, vaan jomman kumman kotiin lähdettiin melko helposti?
Joitan muuttujia on tullut lisää sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vai on niin pieni paikkakunta, että kaikki tuntee toisensa ja ABC on ainoa, jossa voisitte tavata? Eikö ole edes kirjastoa paikkakunnalla?
Miksi heti noin veemäinen asenne? Missään en kirjoittanut, että kaikki tuntee toisensa, mutta se nyt vain on tosiasia, että pienillä paikkakunnilla aina joku tietää ja kyttää. ABC ja miehen koti olivat miehen ehdotukset. En tiedä mitä muita paikkoja siellä on. Tuskin pienen paikkakunnan kirjasto on auki viikonloppuna eikä kirjasto ole muutenkaan paikka jossa käydään tutustumiskeskusteluita.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksiköhän mies ei vaivaudu tulemaan sinne sinun pakkakunnallesi?
Ei ole vaivautumisesta kiinni vaan mä en halua tavata täällä. Tämä on vielä pienempi paikkakunta kuin missä mies asuu. Lisäksi mun kanssa asuu mun aikuinen lapsi enkä halua heidän vielä tapaavan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole ikinä kukaan tindertuttavuus edes ehdottanut että nähtäisi ensimmäistä kertaa jomman kumman kotona. Kannattaako edes tavata sellaista ihmistä joka ei tätä ymmärrä?
Kirjoitinko jossakin, että mies ei ymmärrä tuota? Aivan, en kirjoittanut. Mies on se joka ehdotti, että esim. ABC tai hänen kotonaan. Mitään ei ole vielä lyöty lukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kai maksat itse oman kahvisi ja munkkisia absilla?
Mikä ihmeen kysymys tämä on? Mä olen ihan aikuinen töissä käyvä ihminen joka pystyy maksamaan syömisensä itse. Kahvia en juo.
Kuulostat melko rasittavalta, anna miehen löytää itselleen mukava treffikaveri.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö koko paikakunnalla ole mitään ravintolaa tai kahvilaa? Edes pizzapaikkaa tai kapakkaa? Jos ei ole, niin kuinka kaukana lähin em mesta voi olla, vai missä ihmeen korvessa olette tapaamassa. Mites olis treffit lähimmässä kaupungissa? Puistokin vois toimia, mutta siis vaan niin, että siellä on muita ihmisä...
Huoh. Kirjoitinko jossakin, että mitään muuta ei paikkakunnalla ole? En kirjoittanut. ABC oli miehen ehdotus. Mä en paikkakuntaa tunne, mutta oletettavasti siellä on muitakin paikkoja.
Suosittelen menemään ventovieraan kotiin. Samalla voit antaa hänelle pankkitunnuksesi. Tämä antaa sinusta hyvän ja avoimen vaikutelman, ja kukapa ei haluaisi tapailla avointa ja hyvää tyyppiä?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat melko rasittavalta, anna miehen löytää itselleen mukava treffikaveri.
Mikähän musta tekee rasittavan? Huvittavaa, että teet tuollaisia lapsellisia päätelmiä täysin tuntemattomasta ihmisestä nettikirjoittelun perusteella. Mä olen miehen kanssa viestitellyt ja soitellut ja silti hän haluaa mut tavata. Ajatella.
Et ole tainnut käydä kirjastossa tällä vuosituhannella?