Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää hiuksiani. 35-vuotiaana naisena ei ole helppo elää päässä pelkkä rasvoittuva, huonokuntoinen ohut liru.

Vierailija
01.10.2023 |

Tämä turhauttaa niin paljon. Kyllä, maailmassa on suurempiakin murheita, mutta kyllä se tämäkin vaan aika kokonaisvaltaisesti elämään vaikuttaa. Joka kerta masentaa katsoa peiliin. En pysty koskaan näyttämään siistiltä ja huolitellulta, kun hiukset tekevät minusta vaan yksinkertaisesti ruman.

Jos mietitte kaikkia kauniita naisia, niin mikä heitä kaikkia yhdistää? Kauniit, tuuheat hiukset. Onko yhtäkään mallia tai näyttelijää tai laulajaa, jolla olisi ohuet ja huonokuntoiset hiukset?

Olen kokeillut lyhyttä mallia, olen kokeillut pitkää. Ja kaikkea siltä väliltä. Mikään malli ei vaan näytä hyvältä. Hiuspohja rasvoittuu heti, hiukset takkuuntuvat. Ei mulla ole mitään pointtia tässä, halusin vaan vuodattaa jollekin tätä. Kiitos kun luit.

Kommentit (192)

Vierailija
121/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Snun on sitten varmaan helppo ymmärtää Riikka Purran hiushuolia. Hänellä myös lasimainen ja nopeasti rasvoittuva lirutukka ja pitäisi olla edustava ja uskottava siitä huolimatta.

Erikoinen viesti. Olen eri ja olen kyllä huomannut Purran hiuslaadun. En oikein osaa tulkita, onko sinusta hauskaa pilkata toisten geneettistä hiuslaatua kun omasi on varmaan niin paljon tuuheampaa, vai yritätkö sanoa, että AP:n huoli on turha, kun Riikkakin "pärjäilee"?

Multa sellaiset terveiset, että mulle kelpaisi vaikka Säätyttö-Anniinan söpö ja hento polkkatukka, mutta prkl kun ei omasta tukasta ole enää edes siihen.

Vierailija
122/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on minipillerit, olen 40v ja hiukseni ovat pitkät ja paksut. Niitä pitää aina välillä ohentaa. Toisaalta minulla ei ole lapsia, ja olen kuullut että lasten myötä hiukset ohenee, siis monilla näin.

Miksi ihmeessä vanha nainen syö pillereitä?

Siksi ettei tule raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, että ikä on laitettu suureellisesti otsikkoon. 😄 Itse olen samanikäinen ja minulla on paksut pitkät hiukset. Nyt ikään kuin leimataan tuon ikäiset liruleteiksi, vaikka mummillani oli vielä yli 7-kymppisenä paksu tukka.

No onnee sulle sitten vaan esimerkiks "ekojen harmaitten *iiks* odotteluun".

Minä kyllä ymmärrän otsikon ihan oikein, että ei tarkoita kaikkia sen ikäisiä, vaan nimen omaan ikä mainittiin siksi, koska yleensä 35v ei ole tätä ongelmaa. Ja siksi AP:n mielestä tuntuukin pahalta. eri

Vierailija
124/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kampaajana nyt saman verran kuin Sinulla ikää. Asiakkaani ovat vuosien varrella kokeilleet kaikki mahdolliset lisäaineet ja shampoot jne. Mikään ei totaalisesti auta. Jos joku olisi ihmeaineen keksinyt niin kaikillahan olisi hevosenharja?

Valitettavasti pitää yrittää löytää balanssi oikeat aineet/hiustenhoito yhdistettynä lisäkkeisiin/peruukkeihin. Tsemppiä.

Vierailija
125/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm

Vierailija
126/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten minun mielestä saa hiukset kuohkeaksi vanhan ajan papiljottikampauksella.Itse puhallan föönillä hiukset lähes kuivaksi ja sen jälkeen koko tukka täyteen isoja papiljottirullia, jonka päälle suihkutan kampausnestettä.Annan kuivua yli tunnin ja sitten Kampaan varovasti auki.

Shampoona käytän Oleplexia ja saman sarjan hoitoainetta.Lisäksi sinkkiä 1 tbl päivässä.Se lopetti hiusten lähdön.labrakokeissa sinkkiarvot oli matalat.

Jos kuivaan hiukset vain föönillä vain harjalla on ne puolessa tunnissa liruna päin päätä.

Papiljottikampauksella pysyy koko päivän kuohkeana.Seuraavana päivänä kohennus vain kuivashampoolla,.

Vierailija
127/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on minipillerit, olen 40v ja hiukseni ovat pitkät ja paksut. Niitä pitää aina välillä ohentaa. Toisaalta minulla ei ole lapsia, ja olen kuullut että lasten myötä hiukset ohenee, siis monilla näin.

No ei tuossa iässä enää tule raskaaksi :'D Tai jos tulee niin herää kysymys kuka alentuu naimaan vanhaa naista?

Todellakin tulee raskaaksi.

Mä olen 42v ja mun 33v mies alentuu päivittäin mua panemaan.

Vierailija
128/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuossa iässä enää tule raskaaksi :'D Tai jos tulee niin herää kysymys kuka alentuu naimaan vanhaa naista?

Tänään oli Hesarissa juttu puumista ja siinä esim. yksi 34v. oli käynyt seksitreffeillä 30 vuotta vanhemman naisen kanssa. Ja myös 26 v. mies, joka tykkää itseään huomattavasti vanhemmista naisista. Että siinä sulle. :D ps. Itse en ole siis lähelläkään 4-kymppinen

Vierailija
129/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten minun mielestä saa hiukset kuohkeaksi vanhan ajan papiljottikampauksella.Itse puhallan föönillä hiukset lähes kuivaksi ja sen jälkeen koko tukka täyteen isoja papiljottirullia, jonka päälle suihkutan kampausnestettä.Annan kuivua yli tunnin ja sitten Kampaan varovasti auki.

Shampoona käytän Oleplexia ja saman sarjan hoitoainetta.Lisäksi sinkkiä 1 tbl päivässä.Se lopetti hiusten lähdön.labrakokeissa sinkkiarvot oli matalat.

Jos kuivaan hiukset vain föönillä vain harjalla on ne puolessa tunnissa liruna päin päätä.

Papiljottikampauksella pysyy koko päivän kuohkeana.Seuraavana päivänä kohennus vain kuivashampoolla,.

Millaisia papiljotteja käytät? Erehdyin joskus ostamaan tarrapapiljotit, mutta ne ne vasta hiuksia repikin. Muuten ne olisi näppärät käyttää.

Vierailija
130/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipaisepa kysymään vanhemmiltasi ja isovanhemmiltasi millaista heidän seksielämä on.

Vierailija
131/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 43 ja ohut luiru tukka ja hiustenlähtö vaivaa. Hormoneihin varmasti liittyy, epilleri/minipillerit ovat aina johtaneet hiustenlähtöön, joka sitten pillereiden lopetuksen jälkeenkään ei ole loppunut :( Olen vuoden käyttänyt Rogainea ja se alkuun tosiaan tiputti hiuksia entisestään, mutta sitten alkoi kasvaa myös uutta. Tosin hiukset eivät näytä kasvavan pitkiksi, mutta ainakin ohimoilla on jonkinlaista täytettä, osittain ihan vain sellaista untuvaa. Samalla hiustenlähtö kuitenkin jatkuu ja olo on aika toivoton, ei tuon Rogainenkaan kanssa jaksaisi loppuelämää sählätä eikä se tilannetta edes pelasta. Ihotautilääkäri ei muuta määrännyt kuin sitä, kun mitään kummempaa syytä ei löytynyt. Äidilläni harveni vaihdevuosissa tukka melkein olemattomiin ja sama varmaan edessä minullakin. Masentaa :(

Vierailija
132/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti papiljotit repii ne viimeisetkin hiukset pois! Ei kannata,

Vierailija
133/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä jatkaa.

Hankalaa on se, että Suomessa ei ole tällä hetkellä oikein ketään lääkäriä, joka oikeasti erikoistuisi naisten hiustenlähtöön.

Rahaa saisi palamaan tuhansia ja tuhansia euroja, kun pitäisi juosta eri alan erikoislääkäreillä. Itse meinaa kävin hematologin juttusilla ja hän kehotti menemään gynekologille joka taas kehotti menemään ihotautilääkärille. Pitäisi ottaa samaan aikaan niin monta eri asiaa huomioon, mutta ei yhdellä lääkärillä riitä aika tai osaaminenkaan

Itselläni luulen että kyse on monien asioiden summasta.

Vierailija
134/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut kaikkia viestejä, mutta oletko vegaani? Mulla lähti hiukset päästä kun olin vegaani.

Proteiinipuutos vois olla yksi syy ?? Tää siis ihan teorianani. En ole tutkinut. Mut jos ei saa riittävästi proteiinia, tai C-vitamiinia, D-vitamiinia, voisi selittää. Keripukki vie hampaat, Riisitauti maha pömpöttää yms.

Vierailija
135/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Snun on sitten varmaan helppo ymmärtää Riikka Purran hiushuolia. Hänellä myös lasimainen ja nopeasti rasvoittuva lirutukka ja pitäisi olla edustava ja uskottava siitä huolimatta.

Erikoinen viesti. Olen eri ja olen kyllä huomannut Purran hiuslaadun. En oikein osaa tulkita, onko sinusta hauskaa pilkata toisten geneettistä hiuslaatua kun omasi on varmaan niin paljon tuuheampaa, vai yritätkö sanoa, että AP:n huoli on turha, kun Riikkakin "pärjäilee"?

Multa sellaiset terveiset, että mulle kelpaisi vaikka Säätyttö-Anniinan söpö ja hento polkkatukka, mutta prkl kun ei omasta tukasta ole enää edes siihen.

Kunhan tuon kirjoittaja pääsi haukkumaan Riikkaa niin hänen iltansa pelastettu:D voiko lapsellisempaaa olla.

Vierailija
136/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin tulee raskaaksi.

Mä olen 42v ja mun 33v mies alentuu päivittäin mua panemaan.

Kehitysvammaisten seksielämä ei kiinnosta ketään.

Vierailija
137/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko se priorin Extra oikeasti ollenkaan

Mun kaverilla toimi silmin nähden.

Omasta kuontalosta luulen, että ilman priorinia tilanne saaytaisi olla huonompi.

Kun jonkun aikaa on syönyt, huomaa kyllä toimiiko. Alkaa työntää uutta hiustaotsan hiusrajasta ja töyhtöä keskelle päätä.

Kuumesairaus vie itseltäni hiuksia muutaman kuukauden päästä, joten kannattaa pysytellä terveenä.

Vierailija
138/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vielä jatkaa.

Hankalaa on se, että Suomessa ei ole tällä hetkellä oikein ketään lääkäriä, joka oikeasti erikoistuisi naisten hiustenlähtöön.

Rahaa saisi palamaan tuhansia ja tuhansia euroja, kun pitäisi juosta eri alan erikoislääkäreillä. Itse meinaa kävin hematologin juttusilla ja hän kehotti menemään gynekologille joka taas kehotti menemään ihotautilääkärille. Pitäisi ottaa samaan aikaan niin monta eri asiaa huomioon, mutta ei yhdellä lääkärillä riitä aika tai osaaminenkaan

Itselläni luulen että kyse on monien asioiden summasta.

Luulen että monella syy on raudanpuutos, ja sitä kautta myös kilpirauhasen vajis, jota ei diagnosoida oikein josse on subkliininen. Eli oireita on, mutta viitteessä. Kuulemma rauta oltava 80 että tukka pysyy päässä. Itelläni hiukset katkeilee.

Vierailija
139/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuistakin pitkistä hiuksista saa ponnarin tai sykerön, johon voi laittaa vielä hiuslisäkkeen tai -donitsin tuomaan lisää volyymia.

Vierailija
140/192 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauta-arvot kuntoon.

Olen 45v ja hiukset alkoi vihdoin kasvaa ja vahvistua rautainfuusion jälkeen.

Ei rautainfuusioon noin vain pääse.

tabletteina voi syödä, ja ruokavalio lihaa sisältäväksi, tai rautavihanneksia yms. Keliakia?