Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää hiuksiani. 35-vuotiaana naisena ei ole helppo elää päässä pelkkä rasvoittuva, huonokuntoinen ohut liru.

Vierailija
01.10.2023 |

Tämä turhauttaa niin paljon. Kyllä, maailmassa on suurempiakin murheita, mutta kyllä se tämäkin vaan aika kokonaisvaltaisesti elämään vaikuttaa. Joka kerta masentaa katsoa peiliin. En pysty koskaan näyttämään siistiltä ja huolitellulta, kun hiukset tekevät minusta vaan yksinkertaisesti ruman.

Jos mietitte kaikkia kauniita naisia, niin mikä heitä kaikkia yhdistää? Kauniit, tuuheat hiukset. Onko yhtäkään mallia tai näyttelijää tai laulajaa, jolla olisi ohuet ja huonokuntoiset hiukset?

Olen kokeillut lyhyttä mallia, olen kokeillut pitkää. Ja kaikkea siltä väliltä. Mikään malli ei vaan näytä hyvältä. Hiuspohja rasvoittuu heti, hiukset takkuuntuvat. Ei mulla ole mitään pointtia tässä, halusin vaan vuodattaa jollekin tätä. Kiitos kun luit.

Kommentit (192)

Vierailija
181/192 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko harkinnut hiuslisäkkeitä? Niistä olen itse saanut helpotusta ohenevaan tukkaan.

Ne kyllä pitkässä juoksussa ohentavat tukkaa, itsellä kävi niin.

Vierailija
182/192 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kuivashampoota. Laiha lohtu mutta tekee hyvää sinun hiuksille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/192 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko harkinnut hiuslisäkkeitä? Niistä olen itse saanut helpotusta ohenevaan tukkaan.

Ne kyllä pitkässä juoksussa ohentavat tukkaa, itsellä kävi niin.

Clip-on pidennykset ei ohenna. Pari klipsiä päähän ja ponnarille, niin on pitkä ja tuuhea upea ponnari. Todella helppo ja nopea kampaus.

Vierailija
184/192 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyhoito yöksi kuivaan tukkaan ja aamulla vaahdotus shampoolla kahteen kertaan. 

Vierailija
185/192 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä moi. 

Tässä ajassa olen yrittänyt kaikenlaisia vippaskonsteja, mutta muutosta ainakaan parempaan ei ole tapahtunut. Onneksi tilanne ei ole kuitenkaan dramaattisesti pahentunutkaan, vaikka tällä hetkellä hiukset onkin surkeimman näköiset kuin ikinä. 

olen hieman vaalentanut kampaajalla raitojen avulla hiuksia ja ekat 3 viikkoa tukka tuntui tuuheammalta, kun vaalennus kai hieman turvottaa tai kohottaa hiusta tyvestä, mutta ohut liru kun on, niin nyt se on myös kärsinyt. 

Otan edelleen vinkkejä tai vertaistukea vastaan, sillä asia pyörii edelleen kohtuuttoman paljon mielessä. Onneksi toki elämässä on muutakin. 

Vierailija
186/192 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko otettu sinkkiarvoja, minulla oli alle viitearvojen ja hiuksia lähti silloin paljon,.Korjasntui   kun aloin syömään sinkkitabletteja.

Vierailija
187/192 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonihäiriöstä kärsinyt jatkaa vielä sen verran, että minoksidiili ilmeisesti toimii myös naisille. Olin jo varautunut siihen että pitäisi ruveta sitä käyttämään, mutta onneksi saatiin hoidettua juurisyy.

Hormonitasapainon juurisyy ei kyllä hoidu synteettisiä steroideja syömällä. Sen sjiaan tilaat niillä rinta- ja kohtusyövän

Vierailija
188/192 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä moi. 

Tässä ajassa olen yrittänyt kaikenlaisia vippaskonsteja, mutta muutosta ainakaan parempaan ei ole tapahtunut. Onneksi tilanne ei ole kuitenkaan dramaattisesti pahentunutkaan, vaikka tällä hetkellä hiukset onkin surkeimman näköiset kuin ikinä. 

olen hieman vaalentanut kampaajalla raitojen avulla hiuksia ja ekat 3 viikkoa tukka tuntui tuuheammalta, kun vaalennus kai hieman turvottaa tai kohottaa hiusta tyvestä, mutta ohut liru kun on, niin nyt se on myös kärsinyt. 

Otan edelleen vinkkejä tai vertaistukea vastaan, sillä asia pyörii edelleen kohtuuttoman paljon mielessä. Onneksi toki elämässä on muutakin. 

Miten peset ja millä? Pää alaspäin? Vaahdotatko kahdesti? Harjaatko hiuksia märkinä? Nukutko märillä hiuksilla? Öljyätkö päänahkaa ikinä? Kuivaatko ihan tavalliseen froteepyyhkeeseen hankaamalla? Hierotko päänahkaa pesun aikana tai muulloin?

Vierailija
189/192 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shampoot PILAAVAT HIUKSET ! 

SHAMPOO on  "uusi"  keksintö, vielä  -60 luvullakin maalla ei ollut juuri kellään shampoota,  eikä hiukset rasvoittuneet näin paljon kuin nykyään kaikilla.

Eikä ollu MITÄÄ  hiuksiin työnnettäviä tököttöttejä  !

Hiukset eivät tarvitse  EIKÄ niihin pidä laittaa mitään kemiallisia tököttejä .

Tämän päivän ILTASANOMISSA juttu miehestä joka viimeksi pesi hiuksensa yli 10 VUOTTA SITTEN. 

Ja hänen hiuksensa  voivat huomattavasti  paremmin kuin koskaan ennen.

Nykyihmisellä on hilsettä ja sieni-infektioita, sen vuoksi tarvitaan päivittäistä shampoota. Päänahan ongelmista on päästävä eroon ensin, ennen kuin voi lopettaa sen jatkuvan myrkyttämisen. Niistä pääsee eroon lopettamalla sokerin ja vehnän syömisen (ruokkivat hiivoja ja sieniä). Myös psori lähtee!

Vierailija
190/192 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä onneton olen perinyt isän puolelta hennot, vaaleat, rasvoittuvat hiukset. Siskoillani on vahvat, paksut ja tummat tukat. Kun kävin heidän kanssaan Tallinassa, joku nainen kiskaisi minut kadulta peruukkiliikkeeseen, ja alkoi kokeilla päähäni erilaisia peruukkeja. Olin silloin järkyttynyt, hieman loukkaantunutkin, mutta nyt kadun etten tehnyt kauppoja...

Vierailija
191/192 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs hairtopper? Eli osaperuukki. 

Vierailija
192/192 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä samalta toinen video osaperuukeista