Miehen jatkuva seksinvonkaus ahdistaa.
Ollaan oltu 20v naimisissa ja seksiä pari krt viikossa.
Itselle riittää hyvin,miehelle ei.Kaikki päivät kävelee perässä,juttelee kaksimielisiä ja vihjailee seksistä.
Jutut käsittelee vain samaa aihetta,kuinka hyvä peppu minulla on,kuinka tekisi mieli jne.
Kun lopulta suutun,sanoo vitsailevansa.Tätä kaikki päivät.
Itseä jo vituttaa ja ahdistaa.Pitääkö tässä tämän takia erota?
Kommentit (45)
Pitääkö sulla olla monopoli miehen seksiin vai saako mies käyttää muita palveluntarjoajia?
On muitakin vaihtoehtoja, tosin ero on sekin ihan hyvä idea.
Voi voi. Onko se niin huono seksissä, ettei enempää tee mieli?
Vierailija kirjoitti:
Et sä tykkää miehestäs?
Miehen tarve voi olla tosi iso.
Se on aviovelvollisuus tuo seksi eikä 2krt viikossa riitä mihinkään!
Kokeile joku kerta paljonko se jaksaa. Aloita jo aamusta ja vaadi lisää ja lisää.
Oisit tyytyväinen, et haluaa sinua! Täällä 48v rouvan tekisi mieli joka päivä, mutta saa kerran kahdessa viikossa. Voitaisiin vaihtaa ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Mietippä sitä kuiva haahka. Ei se kauaa perässä kävele, kun löytää semmosen mikä ei ole naama norsun uitulla kokoaikaa.
Itseni kohdalla tämä uhkaus ei ainakaan toimisi. Siinähän lähtee jos kokee asian niin tärkeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Olis pitäny jo aikaa sit laittaa lusikat jakoon.
Totuus on, että miehen ei kannata niitä lusikoita laittaa ikinä samaan laatikkoon naisen lusikoiden kanssa! Sieltä et saa ikinä omiasi takaisin. Avioliitot pitäisi poistaa lainsäädännöstä kokonaan.
Huono seksi ei kiinnosta ja siksi erosin. Nyt huvittaa kyllä.
Ymmärrän hyvin. Pahinta ei ole halujen kohtaamattomuus, vaan se, että toinen ei kunnioita rajojasi. Eli jos sanot, ettei jokin tunnu hyvältä, jatkaa vain asian tekemistä. Se ei ole läppä, se ei ole hauskaa. Se on ahdistavaa, eikä tasan lisää haluja.
Kyllä parisuhteessa pitäisi ottaa kummankin tarpeet huomioon.
Tyypillinen nainen. On se hirveää, jos jotain miehen ja parisuhteen eteen joutuisi tekemään.
Kohta kaipaat vonkaamista kun mies löytää naisen joka antaa tarpeeksi. Sen jälkeen saat itse vongata.
Tunnettu tosiasi ettei vonkaamalla ainakaan saa mitään. Mies on ymmärtämyt aivan väärin. Hänen pitää saada nainen haluamaan itse enemmän seksiä. Tuolla tyhmyydellä loppuu kokonaan.
Olette olleet liian pitkään yhdessä. Anna miehellesi vapaus ja oikeus elää.
Olis pitäny jo aikaa sit laittaa lusikat jakoon.