Itkeekö teidän miehet koskaan?
Meillä eilen 4-vuotias tyttö tuli hädissään sanomaan, että isi itkee keittiössä. Menin katsomaan, niin sipulia mies siellä pilkkoi ja kyynelkanavat oli auki. Sitten selitettiin tytölle mistä oli kyse.
Muuten mieheni ei kyllä juurikaan itke. Edellisen kerran näin hänen itkevän siskonsa hautajaisissa. Itkeekö teidän muiden miehet kuinka usein?
Kommentit (168)
Tottakai mies saa itkeä ja pitäisikin. Moni henkirikoskin olis varmaan säästyny jos näin olis tehnyt.Epävarmoille on ne säännöt, että ei voi tehdä asiaa x koska se ei ole miehekästä. Epämiehekkäintä on juuri kyseenalaistaa miehekkyytensä noudattamalla jotain ikiaikaisia stereotypioihin pohjautuneita käytössääntöjä.
Valitettavasti se "tosimies" vaan vielä nykyäänkin kieltäytyy näyttämästä tunteitaan, kunnes se sitten purkautuu vuosien piilottelun jälkeen kirveen esiin kaivamisena ja laajennettuna itsemurhana.
20v naimisissa ja olen nähnyt 3 itkua. Kun miehen isä menehty ja kaks kertaa seksihommiin liittyen (kun olen ollut ei-ymmärtäväinen "sättiessäni" häntä).
Itsellä viime viikot ollut vaikeita ja varmaan kolmet tirautukset päivässä yksikseni.
Miten voi olla näin erilaista naiset vs miehet
N43
Vierailija kirjoitti:
Tosimies ei itke koskaan!
Idiootti. Seuraavaksi sanot varmaan, että tosimies ei ole ihminen!
Jokanen ihmisolio miehet ja naiset saa itkeä ja tämä pitäs ymmärtää. Ei ole sukupuoliasia se että psykologia ihmisellä menee usein niin että kun tuntuu pahalta niin itku helpottaa. Itse koen vaan niin että itkettää ja tirautan pari kyyneltä mutta en saa kunnolla sitä itkua ulos. Vuosien piilossa itkeminen on tuhonnun tunteiden kokemisen. Olin monta vuotta vielä huonossa suhteessa jossa nainen ei ollenkaan ymmärtänyt että mies näyttää tunteita. Ei ole täysillä käyvä nainen joka kieltää ihmisen psykologian ja tunne-elämän näyttämistä miehellä. Siinä käy sitten niin että mies joku päivä räjähtää ja sattuu jotain pahempaa
M36
En ole koskaan ainakaan nähnyt miehen itkevän. Yhteisiä vuosia 34. Kaikenlaista on siis ehtinyt tapahtua mutta mies ei ole itkenyt. Ei vaan itketä.
Ex itki aina humalassa , milloin mitäkin , eli joka viikonloppu . Syystäkin ex .
Miehenä vastaan että itken mutta sen tekee salaa yksin tai muuten piilossa sillä tämä agenda " miehet ei saa itkeä" on pilannut tunne-elämän käsittelyn miehillä. Nuo koiran ja lemmikin kuolemat on pahoja hetkiä ja paikkoja kun itku ja kyyneleet voi tulla väkisin ja miettii mitä nainen ajattelee