Kalmasiivous Oy kertoo: Nuoria aikuisia löytyy yhä useammin kulleena kotoaan, kukaan ei ole kaivannut viikkokausiin
Monet kuolleet ovat löytyneet peliohjainnkädessään ruudun ääreltä hikikopistaan...
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/13be25c0-8c65-45bf-85ce-d570cdd8dfbf
Kommentit (291)
Vakava asia, mutta on näitä tyypillisiä av-mammoja ja y l i sjonneja vielä elossakin. Vilkkaita palstoja kumpikin yhä edelleen ja siivous hankalaa myös näillä alustoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun lähipiirissä on tosi paljon lapsia joilla isä kuollut parin vuoden sisään.
Mulla on useita lapsia, joista vanhimmat jo yli 20-vuitiaita. Heidän lapsuudessaan en tuntenut ketää, jolla vanhemmat kuolleet. Nyt tiedän itse jo 7 perhettä ja useamman kanssa jutellut kuinka heillä tuttavaperheessä isä kuollut sairauskohtaukseen.
Ylikuolleisuus on valtavaa parin viimevuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Menee veroja riittävästi... ei helvetti näitä neroja.
Valtio antaa sulle 3000 ja ottaa 1000 takaisin.
Paljonko sä tuotitkaan lisää tuloja valtiolle kun ne siirsi osan rahasta taskusta toiseen.
Joo, voisivat lopettaa ton verottamiseni. Tosin eläkeyhtiöni sen eläkkeen maksaa.
"Työeläkkeet rahoitetaan pääosin työnantajilta ja työntekijöiltä kerättävillä työeläkemaksuilla. Osa rahoituksesta tulee sijoitusvaroista ja niiden tuotoista. Valtiolla on kolme erilaista eläkkeisiin liittyvää rahavirtaa: Kelan eläkkeet, valtion omille työntekijöilleen maksamat työeläkkeet ja muutamat verovaroin tuetut pienemmät työeläkejärjestelmät. Yhteensä valtion osuudet ovat 6,2 miljardia euroa."
Olen ollut työelämässä liki 37 vuotta. Luultavasti on tuotettu ihan riittävästi. Tee perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on useita lapsia, joista vanhimmat jo yli 20-vuitiaita. Heidän lapsuudessaan en tuntenut ketää, jolla vanhemmat kuolleet. Nyt tiedän itse jo 7 perhettä ja useamman kanssa jutellut kuinka heillä tuttavaperheessä isä kuollut sairauskohtaukseen.Ylikuolleisuus on valtavaa parin viimevuoden aikana.
Alkaa löytymään se yleinen raja kuika paljon miehestä voi repiä hyötyjä ennen kun sen terveys pettää ja kuolee
Vierailija kirjoitti:
Niin moni palstalainenkin uhoaa, että ei tarvitse muita mihinkään, on introvertti ja haluaa olla yksin ja inhoaa ihmisiä ja kaikkia ihmiskontakteja. Niin noinhan siinä toki käy. Kun ruumis alkaa haista, niin joku huomaa.
Mikä tämän pointti oli? Kuolema tulee olipa niitä muita ihmisiä tai ei lähipiirissä. Ainoa ero on että löydyt vähän aiemmin jos on läheisiä. Ruumista se ei tosin paljoa lohduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on useita lapsia, joista vanhimmat jo yli 20-vuitiaita. Heidän lapsuudessaan en tuntenut ketää, jolla vanhemmat kuolleet. Nyt tiedän itse jo 7 perhettä ja useamman kanssa jutellut kuinka heillä tuttavaperheessä isä kuollut sairauskohtaukseen.Ylikuolleisuus on valtavaa parin viimevuoden aikana.
Olisko jotain linkkiä asiaan liittyen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaaminen->syrjäytyminen->päihdeongelma->it**murha. Näin se yleensä näissä menee. Tarttis varmaan tehdä jotain (muutakin kuin syöttää mielialalääkkeitä näille nuorille.)
Lääkkeisiin pitäisi lisätä LSD:ta, jotta naiset alkaisivat tekemään aloitteita.
Puunhalaamiseen? LSD ei ole mikään varsinainen afrodisiaka.
Kaikki aktiivisuus on naiselle hyväksi. Laihtunut nainen on miehen silmälle lempeämpi kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sä tuotitkaan lisää tuloja valtiolle kun ne siirsi osan rahasta taskusta toiseen.
Joo, voisivat lopettaa ton verottamiseni. Tosin eläkeyhtiöni sen eläkkeen maksaa.
"Työeläkkeet rahoitetaan pääosin työnantajilta ja työntekijöiltä kerättävillä työeläkemaksuilla. Osa rahoituksesta tulee sijoitusvaroista ja niiden tuotoista. Valtiolla on kolme erilaista eläkkeisiin liittyvää rahavirtaa: Kelan eläkkeet, valtion omille työntekijöilleen maksamat työeläkkeet ja muutamat verovaroin tuetut pienemmät työeläkejärjestelmät. Yhteensä valtion osuudet ovat 6,2 miljardia euroa."
Olen ollut työelämässä liki 37 vuotta. Luultavasti on tuotettu ihan riittävästi. Tee perässä.
Sijoitukset oli viime vuonna -2.1% , valtio pääsi tukemaan ihan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän artikkelissa puhuttu mitään miehistä tai peliohjaimista. Vain nuorista aikuisista.
Toki varmasti on paljon syrjäytyneitä, jotka viettää aikansa pelaillen.
Mutta monet pelaa netissä jotain joukkuepelejä ja siellä voi olla useitakin tuttuja joiden kanssa pelataan. Siellä varmasti pelikaverit alkavat kaivata, jos säännöllisesti pelaavaa ei nää näykkään.Veikkaan, että nämä kuolleina löytyneet on enemmänkin mielenterveys/päihdeongelmaisia.
Nimenomaan juuri näin. Päihteet. Todella inhottava riesa, ja kun se elämä alkaa pyöriä vain niiden hankkimisen ja käyttämisen ympärillä. Minulla on lähipiirissä aivan ihana ihminen, jonka tytärpuoli käyttää. Pari-kolme vuotta sitten oli useamman kerran henkitoreissaan viety sairaalaan. Kerran oli ohikulkija löytänyt matkalla kotiinsa, tajuttomana kerrostalon nurkalta. Lähipiirini kuuluva ihminen kertoi, että verensokeri oli alle 2 ja sydämessä rytmihäiriöitä. Ajatelkaa kun se olisi ehtinyt kotiinsa, asuu yksin, niin sinne olisi kuollut. Sen tiedän, että heilläkin voi olla viikkoja, ettei ole yhteyksiä. Täysi-ikäistä ei hoitoon pysty pakottamaan, eikä vastaamaan viesteihin. Silloin kun ne päihteet vie lujaa, ei ole aikaa käydä kylässä vanhemmilla eikä muista syödä, ei pysty nukkumaan, kontaktit ihmisiin liittyy pelkästään ostamiseen ja käyttämiseen. Surullista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loisit jollain julkisella sektorilla ja "tuotto" olikin rahojen siirtoa taskusta toiseen.
Ei kiitos, en tee perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet haluaakin syrjäytyä ja olla naimisissa älylaitteiden kanssa päihteitä käyttäen joten olkoot yksin.
Lähi-idästä ja afrikkalaista syntyperää olevat ovat taas sosiaalisia ja viettävät vapaa-aikaa yhdessä kaupungeilla ja harrastuksissa. Eipä ole ihme että tytöt ja naiset kelpuuttaa jälkimmäisiä puolisoikseen.
Suomalainen mies sopii korkeintaan avoimeen suhteeseen ja samaa mieltä on myös media.Sulla heittää linkkiä tähän tutkimukseen?
Ei sillä ole. Noiden miesten kanssa pyörivä nainen on no, no suomalaiselle miehelle. KAikkihan tuon tietää.
Voihan sitä noin itselleen uskotella, jos totuus on liian katkera pala kohdattavaksi. Teidän naisvihaisten inceleiden mielipide ei voisi vähempää kiinnostaa, saati sitten, että te itse olisitte miehenä kiinnostavia naiselle, joka on tottunut ulkomaalaisiin, sosiaalisiin ja komeisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa löytymään se yleinen raja kuika paljon miehestä voi repiä hyötyjä ennen kun sen terveys pettää ja kuolee
En ihmette koska suomalaiset miehet käyttää paljon päihteitä ja ovat huomattavan ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin raja, miten paljon voi maailmaa, muita ihmisiä ja itseään vihata ennen kuin kuolee omaan katkeruuteensa.
Eivät he kuole yksin, sillä heillä on some. Yleensä erityisesti psykologian ammattilaiset kieltäytyvät uskomasta, että sometus voi korvata sosiaaliset tarpeet täysin. Etenkin jos niitä tarpeita ei ole paljon.
Sen lisäksi nykyään voit olla netissä mitä haluat. Kukaan ei kiellä työtöntä esiintymästä toimitusjohtajana tai päinvastoin. Ei tarvitse käydä vuosien koulutusputkea, että pääsee "kaltaistensa" pariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmette koska suomalaiset miehet käyttää paljon päihteitä ja ovat huomattavan ylipainoisia.
Suurempi osa naisista on lihavia kuin miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät he kuole yksin, sillä heillä on some. Yleensä erityisesti psykologian ammattilaiset kieltäytyvät uskomasta, että sometus voi korvata sosiaaliset tarpeet täysin. Etenkin jos niitä tarpeita ei ole paljon.
Sen lisäksi nykyään voit olla netissä mitä haluat. Kukaan ei kiellä työtöntä esiintymästä toimitusjohtajana tai päinvastoin. Ei tarvitse käydä vuosien koulutusputkea, että pääsee "kaltaistensa" pariin.
Korjaus, piti skriivata 'tyydyttää' eikä 'korvata'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei kuulu puhua "hyvinvointiyhteiskunnasta", jos tällainen ongelma on yleinen.
Hyvinvointivaltion alasajo alkoi jo viimeistään 2015. Ellei jo aiemminkin.
90 lamassa. Loppuiskun antoivat Turska/5ipilä.
Nykyään meillä on kova sukupuuttokehitys päällä.
---lll--- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei kuulu puhua "hyvinvointiyhteiskunnasta", jos tällainen ongelma on yleinen.
Hyvinvointivaltion alasajo alkoi jo viimeistään 2015. Ellei jo aiemminkin.
90 lamassa. Loppuiskun antoivat Turska/5ipilä.
Nykyään meillä on kova sukupuuttokehitys päällä.
Sipilän kaudella alkoi nousukausi, jonka Söpö-Sanna veti kerralla vessanpytystä alas.
Puunhalaamiseen? LSD ei ole mikään varsinainen afrodisiaka.