Kalmasiivous Oy kertoo: Nuoria aikuisia löytyy yhä useammin kulleena kotoaan, kukaan ei ole kaivannut viikkokausiin
Monet kuolleet ovat löytyneet peliohjainnkädessään ruudun ääreltä hikikopistaan...
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/13be25c0-8c65-45bf-85ce-d570cdd8dfbf
Kommentit (291)
Mielestäni ei kuulu puhua "hyvinvointiyhteiskunnasta", jos tällainen ongelma on yleinen.
Lähti tekemällä sitä mitä rakasti
No niinpä varmaan löytyykin peliohjain kourassaan.
Jutussa ei kylläkään sanota mitään peliohjaimista. Itse m urhi sta kylläkin ja kuinka lähtö oman käden oikeudella on nuorten keskuudessa lisääntynyt.
Koulukiusaaminen->syrjäytyminen->päihdeongelma->it**murha. Näin se yleensä näissä menee. Tarttis varmaan tehdä jotain (muutakin kuin syöttää mielialalääkkeitä näille nuorille.)
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaaminen->syrjäytyminen->päihdeongelma->it**murha. Näin se yleensä näissä menee. Tarttis varmaan tehdä jotain (muutakin kuin syöttää mielialalääkkeitä näille nuorille.)
Ei hirveästi vaikuta siltä, että Suomessa asialle kiinnostaisi tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Koulukiusaaminen on yleensä aina taustalla, kun lapsi tai nuori alkaa voida huonosti. Miksi sitä ei saada kuriin?
Mun lähipiirissä on tosi paljon lapsia joilla isä kuollut parin vuoden sisään.
Mulla on useita lapsia, joista vanhimmat jo yli 20-vuitiaita. Heidän lapsuudessaan en tuntenut ketää, jolla vanhemmat kuolleet. Nyt tiedän itse jo 7 perhettä ja useamman kanssa jutellut kuinka heillä tuttavaperheessä isä kuollut sairauskohtaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Koulukiusaaminen on yleensä aina taustalla, kun lapsi tai nuori alkaa voida huonosti. Miksi sitä ei saada kuriin?
Oltaisiin saatu jo, jos niin haluttaisiin. Mutta ilmeisesti ei haluta.
Mietin kyllä omaa elämääni niin sitten kun vanhemmistani aika jättää niin sitten kun menehdyn kotona niin kukaan ei minua kaipaile. Toki työpaikka on itseasiassa ainoa paikka missä huomattaisiin poismenoni eli eiköhän ne ala siellä jotain kyselemään.
Nyt jos menehtyisin niin vanhemmat huomaisi menehtymiseni varmaan kuukauden päästä ja työpaikalla menehtyminen huomattaisiin varmaan viikon tai kahden päästä.
M33
Vierailija kirjoitti:
Mun lähipiirissä on tosi paljon lapsia joilla isä kuollut parin vuoden sisään.
Mulla on useita lapsia, joista vanhimmat jo yli 20-vuitiaita. Heidän lapsuudessaan en tuntenut ketää, jolla vanhemmat kuolleet. Nyt tiedän itse jo 7 perhettä ja useamman kanssa jutellut kuinka heillä tuttavaperheessä isä kuollut sairauskohtaukseen.
Tuleeko vanheneminen sinulle yllätyksenä? Tietenkään ei ihmiset nuorena kuole kovinkaan helposti, mutta keski-iän vaiheilla ja varsinkin sen jälkeen elämäntavat vaikuttaa kuolleisuuteen. Meinasihan Orpokin kuolla sydänkohtaukseen vaikka ei ole edes kovin vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltaisiin saatu jo, jos niin haluttaisiin. Mutta ilmeisesti ei haluta.
Hallitus on täynnä koulukiusaajia.
Muutama mies vuodessa, mitä väliä kun niitä syntyy enemmän?
Kaikki meistä menehtyy joskus ja mitä väliä sillä on menehtyykö sitä peliohjain kädessä vai vanhainkodissa?
Kyllä sen kotona menehtyneen löytää silloin viimeistään kun naapurit valittaa hajusta.
Jossain omakotitalossa jos joku menehtyy niin sen sitten huomaa myöhemmin mutta kyllä sekin joskus löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet haluaakin syrjäytyä ja olla naimisissa älylaitteiden kanssa päihteitä käyttäen joten olkoot yksin.
Lähi-idästä ja afrikkalaista syntyperää olevat ovat taas sosiaalisia ja viettävät vapaa-aikaa yhdessä kaupungeilla ja harrastuksissa. Eipä ole ihme että tytöt ja naiset kelpuuttaa jälkimmäisiä puolisoikseen.
Suomalainen mies sopii korkeintaan avoimeen suhteeseen ja samaa mieltä on myös media.
Vain suomalainen, miehiä vihaava nainen voi kertoa että miesten omasta tahdosta yksin eläminen on "syrjäytymistä"
Ei vulvaa palvota kuten ennen niin miehissähän on oltava jotain vikaa!
Vierailija kirjoitti:
Alhaista provota näin vakavalla aiheella. Typerys.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinin koronaperintö näkyy, tuhosi monen miehen elämästä 3 vuotta, joka esti käytännössä monelta kolmekymppiseltä mahdollisuuden pariutua.
Samalla tavalla naiset eivät päässeet etsimään seuraa. Toisaalta Suomessa ei ollut kovin ankaria määräyksiä, kun pubit sun muut saivat olla auki. Monet kaupat olivat auki normaalisti. Asiakkaita näkyi vain vähän. Kävin kerran Triplassa, etsimässä jotakin, mitä ei saanutkodin läheltä. Iso kauppakeskus näytti autiolta aamupäivällä. Jotenkin aavemaista. Parin tunnin lentomatkan päässä asuva ystäväni kertoi, että hänen uudessa kotimaassaan oli melkein paikat kiinni. Kirjaimellisesti.
Miksi te uskotte kaiken, mitä ilmiselvä trolli sanoo, ettekä edes lue hänen linkkaamaansa juttua, jossa sanotaan jotain aivan muuta?
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä niitä "älykköjä", joiden mielestä 800 it se mur haa vuodessa on ihan ok, koska "jäljelle jää viisi miljoonaa muuta"?
Kilttien miesten kova kohtalo :(