Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei väistetä! Mikä ihmisiä vaivaa... lenkkipolulla/kaduilla tuskin kukaan vaivautuu nykyään väistämään vastaantulijoita.

Vierailija
29.09.2023 |

Käytöstavat niin hukassa!
Juuri kukaan kävelevä aikuinen/lapsi ei vaivaudu väistämään nykyään. Kuljetaan röyhkeästi vastaantulijan kaistalla lenkkipoluilla/kaupungilla. Oletetaan että muut väistää.
Mistä tämä johtuu?
Pahenee vuosi vuodelta.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aikaa sitten vastaani käveli venäjää puhunut nuori naispari jotka kävelivät koko kävelytien leveydellä kahdestaan, eivät väistäneet, yritin pysytellä paikallani jotta ymmärtäisi väistää, koska olin jo tien reunassa, mutta oli itse pakko tehdä pieni väistöliike, nuori venäläinen vaalea pitkä nainen vain katsoi pitkin nenänvartta ja käveli päin. Sitten heidän perässään käveli perhe, joista nuori mies kohteliaasti teki tilaa ja väisti.

Saman olen huomannut.... kulttuurieroja on todellakin. Jotkut ei väistä ikinä.

Vierailija
122/125 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka selviä nämä kadulla ohittamiset ovat ihmisille, itselle on selviö että vastaantulija ohitetaan aina oikealta puolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maahan muuttaneet usein kävelevät tien "väärää puolta".

Miehet tekevät näin naisille, miehille eivät uskalla. Sapettaa, kun joutuu suomalaisia miehiä väistelemään niin joutuu vielä näidenkin ylikävellyksi. Naisena Suomessa on hyvin ikävää.

Vierailija
124/125 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, kun edes keski-iän ylittäneet pyöräilijät eivät enää osaa tien oikeaa reunaa. Viime viikolla joku h*vetin h*llu polki vasenta reunaa tuhatta ja sataa melkein päin, kun hain pyörällä lasta hoidosta. Onneksi tässä tapauksessa sentään väisti, ettei tullut ruumiita.

Vierailija
125/125 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörät kulkee niin kamalaa vauhtia ja hiljaa että ne vasta on vaarallisia väärällä puolella tietä!

Monta vähällä piti tapausta ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme