Ostaisitko 12-vuotiaalle Reiman toppapuvun talveksi?
Kommentit (229)
Ilman muuta ostaisin. Laittaisin myös tutin suuhun ja vaipat haaroihin. Meidän Toini-Taavetti ei mitään nuorison hepeneitä päälleen laita, se on vissi se!
Kuvasta ei oikein hahmota, miltä se näyttäisi päällä, mutta jos se on sellainen rento vähän niinku ne collegehaalarit oli malliltaan, ei se ole välttämättä ole lainkaan hassumman näköinen. Parempi kun käy lapsen kanssa kokeilemassa kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta itselleni voisin.. t. 25v
Ootki tollanen vilukissa ollu aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttö on 13 ja ei ole vuosiin pitänyt haalaria. Olikohan ekalla viä haalari. Ei ainakaan koulussa. Ratsastuksessa piti haalaria kun sitä harrasti vielä noihin aikoihin muttei sitä varten uutta ostettu vaan saatiin haalari niin siitä tuli ratsastusvaate. Silloin taisi olla max kolmannella luokalla.
12 vuotias on kutosluokkalainen. Miksi ihmeessä sen ikäinen haluaisi tommosen pikkulasten haalarin? Esim. Kelkkailuun voisi haalari olla hyvä mutta nekin on ns isoille suunniteltu. Siis ihan siihen hommaan tarkoitettu.
Tai pilkkihaalari pilkille.Jos arvostaa pukemisen nopeutta ja helppoutta, tuohon hyppää aika kätevästi sisälle. Sisähousut voi olla alla, jolloin on kivempi olla taas sisällä niiden kanssa, ei tarvitse säätää ulkohousujen tai toppahousujen kanssa.
Kukaan 12-vuotias ei arvosta pukemisen nopeutta ja helppoutta jos se tarkoittaa potkupukuun sulloutumista
No jos haluaa että lasta kiusataan.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta ostaisin. Laittaisin myös tutin suuhun ja vaipat haaroihin. Meidän Toini-Taavetti ei mitään nuorison hepeneitä päälleen laita, se on vissi se!
Suu kiinni Helminen että saa muut potilaat nukkua!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttö on 13 ja ei ole vuosiin pitänyt haalaria. Olikohan ekalla viä haalari. Ei ainakaan koulussa. Ratsastuksessa piti haalaria kun sitä harrasti vielä noihin aikoihin muttei sitä varten uutta ostettu vaan saatiin haalari niin siitä tuli ratsastusvaate. Silloin taisi olla max kolmannella luokalla.
12 vuotias on kutosluokkalainen. Miksi ihmeessä sen ikäinen haluaisi tommosen pikkulasten haalarin? Esim. Kelkkailuun voisi haalari olla hyvä mutta nekin on ns isoille suunniteltu. Siis ihan siihen hommaan tarkoitettu.
Tai pilkkihaalari pilkille.Jos arvostaa pukemisen nopeutta ja helppoutta, tuohon hyppää aika kätevästi sisälle. Sisähousut voi olla alla, jolloin on kivempi olla taas sisällä niiden kanssa, ei tarvitse säätää ulkohousujen tai toppahousujen kanssa.
Kukaan 12-vuotias ei arvosta pukemisen nopeutta ja helppoutta jos se tarkoittaa potkupukuun sulloutumista
Muistelepa collegehaalarimuotia! :)
Onko ap:lla monta lasta vuoden ikäeroilla kun joka vuosi löytyy 12-vuotias haalareiden saaja? Eikö ne isosisarukset voi lahjoittaa nuoremmalle omansa, vai käyttävätkö vielä itse?
Ainoat ulkonäköjutut joista olen lähivuosina kuullut kiusattavan on olleet Jordanit ja Martensit.
Jordaneita joku vähän huonolla pidolla oleva poika potki ja ilkkui, että on varmaan feikit, ja Martensit oli joku vaatimattomista oloista tuleva kovistyttö yläasteella sotkenut.
Itsekin muistan lapsuudesta, että ainoat jotka joskus pilkkasi oli niitä joilla ei itsellään ollut jotain.
On tuo Reiman hillitty yksivärinen kivempi kuin tämä psykedeelinen Kuoma, jota on myös samaa kokoa
Oma 11v on 170cm ja ei ole käyttänyt haalaria vuosiin, eli en ostaisi.
Rukoile mieluummin että lapsi menee korkeakouluun, silloin hän ainakin hommaa kivan väriset haalarit.
Sitä odotellessa voit vaikka mennä kuokkimaan teekkaribileisiin ja ruokkia siellä pikkulapsi-iän-ohittanut-ihminen-haalarissa-nälkääsi.
Vierailija kirjoitti:
On tuo Reiman hillitty yksivärinen kivempi kuin tämä psykedeelinen Kuoma, jota on myös samaa kokoa
Reima ja Kuoma valmistetaan Kiinassa herranjumala.
Pienet lapset valmistaa niitä lapsille.
Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reima ja Kuoma valmistetaan Kiinassa herranjumala.
Pienet lapset valmistaa niitä lapsille.
Hyi.
Eiks se ole vähän sama idea kuin tässä?
Mulla on itse asiassa yksi tuttavatyttö, joka viime talvena, jolloin oli 10-11-vuotias, pukeutui vielä aika "lapsellisesti", enkä tarkoita tätä pahalla tai pilkaten, mutta tuli vaan tästä avauksesta mieleen. Jos vaikka talvella mentiin yhdessä kävelylle, vaatteet oli tyyliä haalarit, kuomat, kypäräpipo, pitkävartiset suojarukkaset yms.
Mutta tämä ehkä muutenkin aika suojattua lapsuutta elänyt, ehkä liittyy siihen. Eipä se minua häiritse. Ehkä vaan joskus hassulta tuntui se, että muuten on niin iso ja fiksu, kun on vaikka sisällä oltu ja juteltu ja suhtaudun melkein kuin aikuiseen. Sitten eteisessä rupeaa pukemaan noita, niin on kuin eri henkilö!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos lapsi jälkeenjäänyt vammainen.
Mutsis oli ku sua teki.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu lapsen muusta tyylistä. Meillä 12v tyttö tykkää pukeutua liikunnallisesti ja rennosti ja uskoisin, että tuo haalari ei olisi mikään mahdoton asia hänelle.
Mutta jos on sellainen muotimeikki-instatyyppi, ei varmaan kelpaisi.
Ei tarvitse olla kuin normaali 12 v. niin ei laita toppahaalaria päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on itse asiassa yksi tuttavatyttö, joka viime talvena, jolloin oli 10-11-vuotias, pukeutui vielä aika "lapsellisesti", enkä tarkoita tätä pahalla tai pilkaten, mutta tuli vaan tästä avauksesta mieleen. Jos vaikka talvella mentiin yhdessä kävelylle, vaatteet oli tyyliä haalarit, kuomat, kypäräpipo, pitkävartiset suojarukkaset yms.
Mutta tämä ehkä muutenkin aika suojattua lapsuutta elänyt, ehkä liittyy siihen. Eipä se minua häiritse. Ehkä vaan joskus hassulta tuntui se, että muuten on niin iso ja fiksu, kun on vaikka sisällä oltu ja juteltu ja suhtaudun melkein kuin aikuiseen. Sitten eteisessä rupeaa pukemaan noita, niin on kuin eri henkilö!
Ei kuulostaa mitenkään erityisen kummalliselta, jos kyse oli vapaa-ajan vaatetuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 on melkein yläasteella. Provo.
Miksi kokoja sitten on 164 senttiin saakka?
Lapset on 164-senttisiä ennen 12 vuoden ikää.
Mutta onpa ikävät värit noissa haalareissa. Joku heleä vihreä tai oranssi tai ihan peruspunainen miellyttäisi enemmän.
Budjetti??
Mitä järkeä siinä on?lapsi joutuu vain tyytymään johonkin eikä saa sitä mitä haluaa.