Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet eivät ymmärrä naisia

Vierailija
31.05.2024 |

Miehet elävät jossain oudossa kuplassa mistä ne ei tunne empatiaa tai näe toisten ahdinkoja.

Miehillä on kuva miehisyydestä joka pohjautuu elokuviin ja sarjoihin mikä taas on aivan erilainen kuin kuva mikä todellisuudessa on.

Heillä ei ole mitään käsitystä paljon naiset kokevat ahdistelua tai lääppimistä.

Heillä ei myöskään ole tajua siitä kuinka paljon enemmän raiskauksia olisi jos naiset liikkuisivat yksin.

Hienoa jos olet hyvä mies! Muista etteivät kaikki ole, eikä tarvitse kuin yksi joka saa aikaan traumoja.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miehille katkeroituneita naisia. Ei se mun vika oo jos jotain naista on ahdisteltu, ja sen on turha mulle siitä kiukutella.

Vierailija
2/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan ynmärrä mikä saa jotkut naiset otaksumaan että kun karvoituksen vaihtaa tatuihin, namskistuu seksielämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miehille katkeroituneita naisia. Ei se mun vika oo jos jotain naista on ahdisteltu, ja sen on turha mulle siitä kiukutella.

Jep, miksi ottaa kaikki miehet kohteeksi jos muutama on kohdellut ikävästi. Naiset eivät muista niitä satoja miehiä, jotka kohtelevat heitä normaalisti. 

Vierailija
4/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaankaan ynmärrä mikä saa jotkut naiset otaksumaan että kun karvoituksen vaihtaa tatuihin, namskistuu seksielämä

Tiesitkö että miehet ovat lisääntymiskelpoisia 24/7 kun taas naiset yksi-kaksi päivää kuukaudessa?

P*rno tappaa teidän aivot kun luulette että naiset ovat samanlaisia kuin siinä.

Nainen joka "pihtaa" tekee sitä sen takia koska EI TEE MIELI. Eikä sen takia että vittuilisi.

Ketään ei saa painostaa seksiin.

Muutenkin miehille tärkeämpää. Mä en ymmärrä, miten ne voivat jopa PÄIVITTÄIN ajatella yhdyntää?? Oikeasti? Kenellä on aikaa edes ajatella.

Eli ei kiinnosta, ei ulkomaalaiset eikä suomalaiset. Harva muutenkaan edes erityisen viehättävän näköisiä.

Vierailija
5/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tätä. Miehet eivät ymmärrä lukemaansa. Yllätys.

Vierailija
6/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat etuoikeutettuja ja silti pahimpia ulisijoita.

eniten työpaikoissaankin ulisee hoitajat, joilla on siisti sisätyö ilmastoidussa huoneessa. miehiä kuoli viimevuonna työpaikoilla 23. naisia ei kuollut töissä yhtään, mutta silti ne valittavat eniten

Vierailija
7/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eniten työpaikoissaankin ulisee hoitajat, joilla on siisti sisätyö ilmastoidussa huoneessa. miehiä kuoli viimevuonna työpaikoilla 23. naisia ei kuollut töissä yhtään, mutta silti ne valittavat eniten

"Olis niiden kannattanut käyttää kypärää ja suojavarusteita. Oma vika. "

Olisiko sinusta kivaa jos miehiä syylistettäisiin onnettomuuksista ja pahoista tilanteista samalla tasolla kuin naisia?

Vierailija
8/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, itse olen tullut aina paremmin toimeen naisten kanssa. Sen kun haukutte pick me boyksi, sanon silti.

Lähimmät ystävät ovat edelleen kaksi naista, joihin olen tutustunut yläasteikäisenä. Silloin tuli valitettavan tutuksi se millainen tämä maailma on tytöille ja naisille. Ja vasta näin aikuisena on ylipäätään kunnolla tajunnut sen, kuinka sairas yhteiskunta vielä tuolloin oli ja todella myrkyllisiä juttuja pidettiin normaalina.

Muutos ei ole ollut suurta, mutta keskustelukulttuuri on onneksi alkanut muuttua ja noiden asioiden normalisointi loppua.

Vierailija
9/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän naisia, sikäli kuin naisia voi ymmärtää. Eli? Itse en miehenä ahdistele naisia, joten siihen päättyy vaatimus minun ymmärryksestä näissä asioissa. Ne jotka ahdistelevat, niitä ei vain taida liiemmin kiinnostaa. 

Vierailija
10/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä naiivi jos kuvittelet hoitajan työn olevan SIISTIÄ sisätyötä :D 

Vierailija
11/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset ovat vähän yksinkertaisia. kun mamma katkeroituu yhdelle miehelle, niin sitten se alkaa vihaamaan kaikkia miehiä.

Vierailija
12/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille kuolema on pahinta mitä voi tapahtua :D niin paljon omia elämää rakastavat. Huhhuh. Mua ei kuolema haittais, mut kunhan ei enempää paskaa tarttis elämässä tai et jälkipolvilla voisi olla parempi tulevaisuus.

Mut siis noissa monesti on se et miehet ovat tapaturma alttiimpia kuin naiset. Eivät käytä suojavarustuksia. 

Naiset ovat tarkempia. On kiva kuin raksalla miehet tienaa noin 30e ja hoitajat jotain 15e.

Jos naiset eivät hoitaisi vanhuksia ja sairaita niin kuka sitten? Jätettäisiin oman onnensa nojaan kuolemaan?

Ikä ei ole sairaus vaan se tapahtuu kaikille.

Vanhuksia tulee aina olemaan.

Vierailija
13/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräinen mies varmaan tietää, että jopa suurin osa naisista on joskus kokenut ahdistelua miesvähemmistön toimesta. Naiset nimittäin tapaavat puhua asiasta hyvinkin avoimesti itselleen läheisille miehille. Eli uskoisin, että keskimääräinen mies tuntee tilanteen. Entä sitten? Mitä ap haluaisi näiden miesten tekevän, menevän joukolla kaduille valvomaan, jos joku ahdistelija saattaisi joskus ehkä iskeä? Nytkö naiset sitten tarvitsevatkin miehiä, tässä tapauksessa sitä enemmistöä miehistä, joka ei ahdistele naisia? Miehillä on varmasti yleensä ymmärrystä asiasta, ja tekojen suhteen riittää, etteivät itse ahdistele. Asialle ei paljon muuta sitten voikaan tehdä. 

Vierailija
14/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinusta kivaa jos miehiä syylistettäisiin onnettomuuksista ja pahoista tilanteista samalla tasolla kuin naisia?

No noinhan juuri tehtiin. Vaaralliset työt ovat silti vaarallisia töitä, vaikka kuinka käyttäisi suojavarusteita. On eri asia saada pisto sormeen ommellessa kuin että kone yhtäkkiä menee epäkuntoon ja riuhtaisee kädet irti. Suojavaruste ei tee putoamista tai raskaan esineen tippumista vaarattomaksi.

Naisilla on hitaammat refleksit, huonompi avaruudellinen hahmottamiskyky yms. kuin miehillä. Naisille noita onnettomuuksia vaarallisissa töissä voisi sattua vielä enemmän. Puhe suojavarusteista on feministinen yritys laittaa maton alle faktat, jotka eivät sovi tähän maailmankuvaan. 

Vierailija
15/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No noinhan juuri tehtiin. Vaaralliset työt ovat silti vaarallisia töitä, vaikka kuinka käyttäisi suojavarusteita. On eri asia saada pisto sormeen ommellessa kuin että kone yhtäkkiä menee epäkuntoon ja riuhtaisee kädet irti. Suojavaruste ei tee putoamista tai raskaan esineen tippumista vaarattomaksi.

Naisilla on hitaa

Miten naiset ovat etuoikeutettuja jos he eivät ole edes sopivia näihin vaarallisiin ammatteihin? 

Vierailija
16/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät naisetkaan ymmärrä miehiä joten tasoissa ollaan. Olemmehan me miehet kaikki samanlaisia niinkuin kaikki naisetkin (sarkasmia). 

Vierailija
17/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole yhtään sen huonompi kuin miehetkään. Kääri ne hihasi ja ryhdy töihin. 

Vierailija
18/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ymmärrä naisia, naiset ei ymmärrä miehiä. Koska vaikka olemme ensin ihmisiä, olemme toiseksi sukupuolemme. En voi myöskään ymmärtää millaista on olla kissa.

Meillä ihmisillä on kuitenkin sanat, joilla voimme selittää ja yrittää ymmärtää.

Vierailija
19/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, teitä on enemmän kuin miehiä. Alas sieltä ristiltä ulisemasta. Olette itse sinne kiivenneet ja lyöneet naulat ranteisiin. Alas ristiltä ja itsestä puhumisen sijaan niitä rakenteita muuttamaan.

Vierailija
20/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on hitaa

No jaa, maatalouslomittaja on yksi vaarallisimmista ammateista ja naisvaltainen. Työtä tehdään paitsi koneiden kanssa myös samassa tilassa monisataakiloisten eläinten kanssa, joiden käytös on aina arvaamatonta, toisin kuin harvoin epäkuntoon menevän koneen joka tekee orjallisesti samaa suoritusta. Tiloilla myös työskennellään pääsääntöisesti yksin, joten vahingon käydessä voi mennä pitkäkin aika ennen avun saamista.

Tuohon jälkimmäiseen osuuteen en alennut ottamaan kantaa.