OCD Auttakaa te kenellä on ja ootte parantunu ees vähän
OCD ja hirveä ahdistus että jotain pahaa tapahtuu.
Varasin kampaajan ja luulin että se on eripaikassa kun se olikin ja se paikka missä se on tuottaa minulle ahdistusta entiedä miksi.
Hetiku näin osoitteen että se onkin siellä tuli päähäni ajatus että kaikki muuttuu jos menen tuonne, tiedän että tämä kuulostaa hullulta mutta sain illalla paniikkikohtauksen asian takia että jotain pahaa tapahtuu koska menen juuri tuonne paikkaan. Auttakaa mua oon ihan OCDn pauloissa ja ahdistaa meinasin peruakki sen ja maksaa peruutus hinnan mutta yritän taistella ja mennä sinne ja hokea että se on vain OCD
Kommentit (4)
Ootko itse lukenut jotain tiettyä kirjaa mikä olisi hyvä ja juu yritän
Hengitysharjoitukset, oireiden tunnistaminen, tiedostaminen että mitään pahaa ei oikeasti tapahdu ja ei ole mitään hätää.
Keskittyminen tähän hetkeen, stressin välttäminen ja yrittäminen jatkaa elämää normaalin tapaan eteenpäin oireista huolimatta on myös auttanut.
kirjoja löytyy aiheesta,jos tulee pakonomaisia ajatuksia,yritä rauhoittua hengittelemällä syvään ja vaikka hokemalla ajatuksissasi, että tämä oli vaan ohimenevä ajatus ja mieti hetki jotain muuta ,kuten päivän kauppalistaa tms. kirjoissa on joskus siedätys ja muita harjoitteita.joita voi kokeilla.
mieti että ei ajatus muuta todellisuutta ja yritä päästä pois ajatusjumittuman vallasta.