Puhutko miehesi kanssa menkoista?
Kommentit (126)
Aloin seurustelemaan miehen kanssa joka oli kiinnostunut menkoista tosi paljon. Mielelläni kerroin miltä ne tuntuu yms, mutta jotenkin pidin sitten rajan siinä kun halusi nähdä miten laitan siteen/tamponin/kuukupin. Jotain yksityisyyttä pitää olla, parisuhteessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä menisit parisuhteeseen ihmisen kanssa, jonka kanssa et pysty puhumaan edes menkoista.
No mä mietin lähinnä et mitä puhumista niissä on. Joo, jos seksiä ollaan aikeissa harrastaa, niin silloin kerron jos on menkat. Mut ei se nyt sen kummempi ruumiintoiminto ole kuin vaikkapa paskalla käyminen tai hiustenkasvu.
Mietin ihan samaa, en saa vastausta.
No ei niistä nyt mitenkään syvällisesti pitkään keskustella. Mutta saatetaan silloin tällöin puhua esim. kivuista, tuntemuksista, kestosta, vaikutuksista muuhun toimintaan, jne. Miten tää nyt on jotenkin niin ihmeellinen asia?
Vierailija kirjoitti:
Eritemies puhuu menkoista, vaikkei hänellä tule enää koskaan olemaan parisuhdetta.
Joo - en määkään tiedä miksiukä tätä kutsutaan? Parisuhdekikkoman. Kerro lisää heittoja jois eritemiehenä minua tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Aloin seurustelemaan miehen kanssa joka oli kiinnostunut menkoista tosi paljon. Mielelläni kerroin miltä ne tuntuu yms, mutta jotenkin pidin sitten rajan siinä kun halusi nähdä miten laitan siteen/tamponin/kuukupin. Jotain yksityisyyttä pitää olla, parisuhteessakin.
Uusmukamoralistinen aikakausi.
ps: herneenlöytäjien oppikunta
Kyllä puhun. On sen verran kovat kivut, että voi joutua lähtemään ambulanssilla sairaalaan. Runsas vuoto, enkä käytä kotona sidettä, joten menkkapyyhkeitä kuluu. Lisäksi voimakkaista kipulääkkeistä johtuen olen tillin tallin. Seksiä myös tekee mieli erityisesti 2. vuotopäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko outo jos ei kiinnostaisi kuulla onko työkaverilla menkat? Ja en haluaisi niistä edes keskustella heidän kanssaan
Olen töissä naisvaltaisella alalla, joten menkoista puhuminen meidän työpaikalla on ihan normaalia.
Ainakin näin olen ymmärtänyt.T. 90-luvulla syntynyt.
Itsekin naisvaltaisella alalla ja menkat on normaalia keskusteluaihetta, mutta kuulun näihin joita ei kiinnostaisi kuulla. Ällöttävää toisten vuodot. Ei niinkään se keskustelu mutta keskustelusta tulee mielikuva toisen alapäästä joka vuotaa verta. En pidä tästä mielikuvasta. Tiedän että vika on minussa, ei muissa mutta yritän aina mennä ajatuksineni muualle kun alkaa nämä keskustelut etten ajattele työkavereiden alapäitä
Kyllähän se on ihan päivittäinen puheenaiheemme, ellemme sitten puhu hänen peräpukamistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko outo jos ei kiinnostaisi kuulla onko työkaverilla menkat? Ja en haluaisi niistä edes keskustella heidän kanssaan
Olen töissä naisvaltaisella alalla, joten menkoista puhuminen meidän työpaikalla on ihan normaalia.
Itsekin naisvaltaisella alalla ja menkat on normaalia keskusteluaihetta, mutta kuulun näihin joita ei kiinnostaisi kuulla. Ällöttävää toisten vuodot. Ei niinkään se keskustelu mutta keskustelusta tulee mielikuva toisen alapäästä joka vuotaa verta. En pidä tästä mielikuvasta. Tiedän että vika on minussa, ei muissa mutta yritän aina mennä ajatuksineni muualle kun alkaa nämä keskustelut etten ajattele työkavereiden alapäitä
Et sopisi hoitoalalle, siellä puhutaan visvasyylistä samalla kun syödään pullaa ja juodaan kahvia:D
Hirviporukan kesken käytiin keskustelua naisten menkoista. Mukana oli sillaisia joita naapuri yritti nitistää tykeillä ja konekivääreillä. Tulos - älä koskaan niputa naisia eli kaikki ovat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sehän on elämän merkki ne kuukautiset.
Puhutaan toki, kerron esim. jos on kovia kipuja tai jos mies vaikka haluaa seksiä. Meillä on hyvä suhde ja voidaan puhua monista asioista.
Kyllä tietää koska ne on ja kyllä niistä puhutaankin välillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihminen kuollut jos ei ole kuukautisia tai ei puhu niistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihminen kuollut jos ei ole kuukautisia tai ei puhu niistä?
On, jokaisen pitää avautua kaupan kassallekin tuliko hillot läpi pöksyistä koska se on normaalia ja kertoo elämästä. Samoin voi todeta bussikuskille että toivottavasti en vuoda penkkiin kun unohtu siteet ups
No eipä tule puheeksi, mutta en kyllä asiaa peittelekään tai salaile
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastelu helpottaa kuukautiskipuja.
Sinulla on miehenä varmasti paljon kokemusta.
Minulla naisena on tästä runsaasti kokemusta. - Mutta kyllä mieheni auttaa mielellään. :D
Ei ole menkkoja. Ja miksi puhua siitä miehen kanssa?
Ei puhuta, mutta mies huomaa sen kyllä viimeistään yöllä kun nukun pyyhe pehvan alla, tai jos ei sitäkään huomaa peiton takia, niin viimeistään kun alkaa kuulua hiljaisessa makkarissa suhinaa kun veri pulppuaa siteeseen :DDD
Menkat sinänsä on niin normaali ja luonnollinen asia, että eipä niitä itsekään tule paljon mietittyä. Tottakai jos olisi kipuja niin voisin miehelleni puhua asiasta tai jos vaikka tarvitsen kaupasta siteitä ja tamponeita niin mies toisi. Mulla on aika niukat kuukautiset niin seksin harrastaminenkaan kuukautisten aikaan ei ole ollut mikään ongelma. Ei tulisi kyllä mieleenikään olla sellaisen miehen kanssa, jolle en voisi puhua tällaisista normaaleista terveysasioista.
Ainakin näin olen ymmärtänyt.
T. 90-luvulla syntynyt.