Puhutko miehesi kanssa menkoista?
Kommentit (126)
Vain kun nautimme aamukahvia tai käymme ulkona syömässä.
En, eipä nuo tuolle kuulu varsinaisesti. Mies ällöää vaan verta, joten lähinnä tulee puheeksi jos kyselee petipuuhista kuukautisten aikaan.
Mulle ei menkat aiheuta kipuja tai muutosta käytöksessä, joten eipä niistä ole mainittavaa.
Jos aiotaan panna niin varoitan tilanteesta mutta en muuten.
Kyllä kerron, jotta hän voi hemmotella mua silloin:)
Mies ja menkat. Kaukana menneisyydessä. Hyvä niin.
Miksi kysyä tällaista. Kai parisuhteessa puhutaan kaikesta normaalista..
Siis miksi ihmeessä menisit parisuhteeseen ihmisen kanssa, jonka kanssa et pysty puhumaan edes menkoista.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai.
Puhun ja hän tuo minulle apteekista Buranaa pyytämättä. Antaa levätä ja olla omissa oloissani, hoitaa kodin ja lapset silloin.
Joskus haluan menkkojen aikaan seksiä ja se sopii hänelle. Lämmittää käsillään särkevää alkavatsaani.
N45
Tottakai:D Mies itseasiassa on hyvin tietoinen mun kierrosta: milloin on ovulaatio ja milloin menkat, mulla on aika voimakkaat oireet pitkin kiertoa. Menkkojen aikaan mies tuo suklaata ja antaa mun katsoa lohtusarjoja pitkälle yöhön, ovulaation aikaan sitten...no, veisataan, kun virsikirjan kannet ovat levällään😇
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyä tällaista. Kai parisuhteessa puhutaan kaikesta normaalista..
Normaalista? En ole koskaan puhunut miehen kanssa menkoista enkä aiokaan.
Ei me mistään muusta puhutakaan. Lempiaiheemme.
Tietenkin ja kyllähän mies niistä tietää ihan puhumattakin, kun on seksissä taukoa, kauppalistassa tamponeja ja minä makaan pari päivää kipeänä ja käyn välillä oksentamassa.
Kyllä. Mitä ihmeellistä on menkoista puhumisessa. Yllätyin kun seurusteluaikana mies osti siteitä ja tamponeja varalle. Kun kysyin niistä, niin tokaisi "eikö sinulla sitten enää ole menkkoja"? Olin 34-vuotias.
Kyllä varmasti puhuttaisiin jos sellaiset vielä olisi. Olisi saattanut valitettavasti näkyäkin, sen verran hurjaa oli pahimmillaan.
Kyllä sen kuulemma huomaa sanomattakin. Tirsk.